Op-Com vikakoodinlukija
Re: Op-Com vikakoodinlukija
Osaako joku viisaampi kertoa mistä se liitin löytyy Vectra C Wagonista? Oon koittanu ettiä sitä pirun liitintä joka paikasta mutta en vaan löydä. 
Tuhkakupin alta._anders_ kirjoitti:Osaako joku viisaampi kertoa mistä se liitin löytyy Vectra C Wagonista? Oon koittanu ettiä sitä pirun liitintä joka paikasta mutta en vaan löydä.
Skoda Superb 3V5 4x4 DFCA, vm 2017
Kiitän! Nyt löytyi liitin. Seuraava kysymys tulee heti perään. Onko kukaan saanut toimimaan tota liitintä vastaavalla mokkulalla: http://kuvat2.huuto.net/f/c5/3c160780f4 ... 5-orig.jpgsir_TR kirjoitti:Tuhkakupin alta._anders_ kirjoitti:Osaako joku viisaampi kertoa mistä se liitin löytyy Vectra C Wagonista? Oon koittanu ettiä sitä pirun liitintä joka paikasta mutta en vaan löydä.
Tarkoituksena oli saada ajotietokone päälle veccuun mutta alkaa motivaatio loppua kun mikään ei oikein onnistu tässä projektissa
Eli miten sen ajotietokoneen saa sitten enabloitua kyseiseen vehkeeseen?
En perhana saanut mitään yhteyttä koko mulikalla autoon. Mistäköhän lie sekin johtuu
En perhana saanut mitään yhteyttä koko mulikalla autoon. Mistäköhän lie sekin johtuu
- M lampinen
- 'Diplomat'

Opel scanner can missä uusin päivitys niin pitäis koodin vaihto onnistua 
Vikakoodien lukua mikkelissä: TECH2/mdi+Turvakoodin selvitys.
- kadett90
- OCF Member 2024

OpelScanner vaatii ihan oman mokkulan.Rookeri kirjoitti:Op-comilla ei saa ajotietokoneeseen yhteyttä. Oma kysymykseni on että saako tolla samalla op-comin mokkulalla yhteyden jos käyttääkin opel scanneria?
Selailin tossa vähän tätä foorumia ja löysin tälläsen threadin:Rookeri kirjoitti:Op-comilla ei saa ajotietokoneeseen yhteyttä. Oma kysymykseni on että saako tolla samalla op-comin mokkulalla yhteyden jos käyttääkin opel scanneria?
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... &start=210
Eli Op-Comilla on siis joku saanut ajotietokoneen enabloitua!
Tiedä sitten pelaako omassani. Mun tuurilla tuo meidän vm-04 on tietysti justiinsa jotain vanhaa sarjaa mihin ei onnistu tolla Op- Comilla
Olisiko aika saada ihan oma osio obd2 näpertelylle? Tällä hetkellä kaikki info asiasta on niin räjähtänyt pitkin foorumia että perässä ei tahdo pysyä.
olisiko mahdollista saada kaikki yhteen paikkaan
op-com halpiskiinaversiot
op-com alkuperäinen
teck2
opelscanner
löytyykö muita?
olis ihan mukava tietää mitä muita eroja noiden kaikkien välillä on kuin hinta. mitä milläkin pystyy tekemään ja millä ei.
itse etsiskelisin jotain keinoa saada ecusta ohjelma pihalle, muuttaa vähän ja pukata takaisin. sama pitäs tehdä automaattilootalle.
onko ketään joka osaa sanoa millä onnistuu (itse tekemällä siis )
olisiko mahdollista saada kaikki yhteen paikkaan
op-com halpiskiinaversiot
op-com alkuperäinen
teck2
opelscanner
löytyykö muita?
olis ihan mukava tietää mitä muita eroja noiden kaikkien välillä on kuin hinta. mitä milläkin pystyy tekemään ja millä ei.
itse etsiskelisin jotain keinoa saada ecusta ohjelma pihalle, muuttaa vähän ja pukata takaisin. sama pitäs tehdä automaattilootalle.
onko ketään joka osaa sanoa millä onnistuu (itse tekemällä siis )
Noniin, nyt on kiinan Op-comilla ohjelmallisesti enabloitu onnistuneesti ajotietokone -04 Vectra Wagoniin. Eli ainakin omassani sain tietokoneen pelaamaan. Ei vaan saanut mitään yhteyttä mukana tulleella ohjelmalla. Onneksi tästä threadista löytyneellä softalla sain pelaamaan suoraan ilman mitään ihmeempiä ongelmia.Rookeri kirjoitti:Op-comilla ei saa ajotietokoneeseen yhteyttä. Oma kysymykseni on että saako tolla samalla op-comin mokkulalla yhteyden jos käyttääkin opel scanneria?
Eli kiitos kuuluu AMP:ille jonka linkistä ainakin itse sain toimivan softan millä sain homman pelittämään. Muista ohjelmista en suoraan löytänyt valmiina valikkoa mistä pääsisi muuttamaan arvoa 007 -> 008 jolloin ajotietokone saadaan käyttöön. Ja nesteiden varoituksenkin sai helposti poistettua.
Perheen vm. 2001 astra ois menossa huomenna uutta leimaa hakemaan ja tänään vilkasin koodit op-comilla.
Niin ohjelma ilmoitti koodien lukumäärä olevan 0, mutta siinä laatikossa johon vikakoodit ilmestyvät luki kuitenkin "No DTCs present."
Osaisko joku vähän valaista, että onko tuolla nyt jotain vikaa vai mitä toi meinaa?
-Allu
Niin ohjelma ilmoitti koodien lukumäärä olevan 0, mutta siinä laatikossa johon vikakoodit ilmestyvät luki kuitenkin "No DTCs present."
Osaisko joku vähän valaista, että onko tuolla nyt jotain vikaa vai mitä toi meinaa?
-Allu
Insignia A OPC, Vectra C 3.0, Vectra C GTS V6 ja Astra F gsi
Se No DTCs present tulee lukemaan siihen vikakoodilaatikkoon nimenomaan silloin kun ei ole vikakoodeja ja siellä ylhäällä lukee että 0 koodia. Eli kunnossa ja ei ole vikakoodeja.
Omega A, Passat 3C5 1.9TDI, Corolla KE70, Sitikka C2, 307SW 1.6hdi
Kiitos tästä, nyt voi lähtee paremmalla mielellä hakemaan leimaa.AMP kirjoitti:Se No DTCs present tulee lukemaan siihen vikakoodilaatikkoon nimenomaan silloin kun ei ole vikakoodeja ja siellä ylhäällä lukee että 0 koodia. Eli kunnossa ja ei ole vikakoodeja.
Insignia A OPC, Vectra C 3.0, Vectra C GTS V6 ja Astra F gsi
Onko kukaan saanut tätä uutta versiota ladattua?!?!Kume kirjoitti:Kadett *E kirjoitti:kiinalaisen päivitystä juu.. itse surffailin tällästä foorumia tos viikko sitten -> http://www.digital-kaos.co.uk/
http://www.digital-kaos.co.uk/forums/do ... ulti-1838/
http://www.digital-kaos.co.uk/forums/do ... 1-44-1860/
dealextremestä aikoinaan hommasin lukulaitteeni.. ihan hyvin on vikakoodei nollaillu ym.
Ei saa jostain syystä ladattua :/
On ladattu, mutta en ole ehtinyt kokeilla vanhassa XP koneeessaKume kirjoitti: Onko kukaan saanut tätä uutta versiota ladattua?!?!
ASTRA Sports Tourer Innovation 1,6 CDTI Ecotec 100kW AT6 + Webasto