niinmpä itsekkin kattelinGoljat kirjoitti:onkohan tuolla vanteissa kappale vai setti hinnat? olis vaan kivoja OZracingin kiekkoja![]()
mites noi hinnat oks ne euroissa automaattisesti kun muutin kielen englanniks? hintojen perässä viel zł ??
tuning-zone???
Jaahas, eilen tuli n. kk sitten tilaamani takaspoileri calibraan.
Paljon saa kyllä kittailla, ennen kuin tuon kehtaa takaluukun päälle länttästä.
Ehkä noita pitäisikin mainostaa enemmänkin hyvinä tee-se-itse miehen lasikuitupohjina, kuin valmiina levikkeinä. Nooh, kai se hinta-/laatusuhde aika lähellä kohillaan oli. 74 e spoileri + 40e UPS rahti.
Paljon saa kyllä kittailla, ennen kuin tuon kehtaa takaluukun päälle länttästä.
Ehkä noita pitäisikin mainostaa enemmänkin hyvinä tee-se-itse miehen lasikuitupohjina, kuin valmiina levikkeinä. Nooh, kai se hinta-/laatusuhde aika lähellä kohillaan oli. 74 e spoileri + 40e UPS rahti.
-
Pillipiipari
- 'Kapitän'

Noniin nyt on muutama asia saatu pois päivänjärjestyksestä. Ne joille on tulossa vielä palautuksia eikä tullut privaviestiä tai sähköpostia voisivat ystävällisesti ottaa yhteyttä pasi.illikainen@iki.fi niin saadaan homma vihdoinkin kuntoon.
Tuningzonella meni hommat todella mielenkiintoisiksi, sieltä on lähtenyt työntekijöitä poiskin. Tuningzone on vain markkinointiyritys joka ostaa tuotteet alihankkijoilta.
Olen myös päässyt sopimukseen erään ison valmistajan kanssa yhteistyöstä suomen ja ruotsin osalta ja olemme perustamassa yhteisyritystä suomeen. Toiminta on tarkoitus saada käyntiin vielä tämän vuoden puolella.
T: Pasi i
Tuningzonella meni hommat todella mielenkiintoisiksi, sieltä on lähtenyt työntekijöitä poiskin. Tuningzone on vain markkinointiyritys joka ostaa tuotteet alihankkijoilta.
Olen myös päässyt sopimukseen erään ison valmistajan kanssa yhteistyöstä suomen ja ruotsin osalta ja olemme perustamassa yhteisyritystä suomeen. Toiminta on tarkoitus saada käyntiin vielä tämän vuoden puolella.
T: Pasi i
-
Pillipiipari
- 'Kapitän'

-
Pillipiipari
- 'Kapitän'

- kaislarumpu
- 'Kadett'

http://www.streettuningcar.net tuolta saa samoja lirpakkeita lähes samaan hintaan. tilaavat tuolta puolan firmasta ison mällin kerralla ni saavat postit halvemmaks.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline