Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16

Aluetoimintaa ja kokoontumisia ympäri Suomea
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

maritus kirjoitti:
OPOWER kirjoitti:No hyvä. Muista vaan sanoa kartturille, että nyt pitää katsoa sitä kartan värillistä puolta kun ei enää ole lunta maassa. Turvallista matkaa.
Vaikka mä blondi olenkin oikeasti (jossain siellä tekoälyn alla) niin en mä NOIN tyhmä ole :x :D
Etvai? :o :o :roll: :wink:
Caapo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Caapo »

Koskas seuraava hämeenlinnan meetingi oikeen on.?Jos nyt vaikka pääsis paikalle kun ton autonkin sais nyt ehkä viikonlopunna maalarista ja sit kasaan =) ja missä se nykyään on hämeenlinnan meetingi??? -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)-
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Caapo kirjoitti:Koskas seuraava hämeenlinnan meetingi oikeen on.?Jos nyt vaikka pääsis paikalle kun ton autonkin sais nyt ehkä viikonlopunna maalarista ja sit kasaan =) ja missä se nykyään on hämeenlinnan meetingi??? -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)-
Jokaisen kuun ensimmäinen lauanta kello 14.00 ja paikkanahan on Citymarketin parkkipaikka (se pikahuoltamon pääty) Tiiriössä. Seuraava miitinki siis ilmeisesti 7.5. :) Kaikki vaan paikalle :D
OCF-0032
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja OCF-0032 »

Caapo kirjoitti:Koskas seuraava hämeenlinnan meetingi oikeen on.?Jos nyt vaikka pääsis paikalle kun ton autonkin sais nyt ehkä viikonlopunna maalarista ja sit kasaan =) ja missä se nykyään on hämeenlinnan meetingi??? -(z)- -(z)- -(z)- -(z)- -(z)-
juu sinne vaan jonon jatkoks :D Mikäs ajokki sulla maalauksessa on? atb on taas seurannu foorumia aktiivisesti ja olikin jo vastannu kysymyksees.ite ei tuu katteltua kun parin päivän välein...
Caapo
'Kapitän'
'Kapitän'

Moroo... 8)

Calibra on maalarissa.. ja Candy väri tulossa..19" tuumaset vanteet sun muuta kivaa..:) Tullaan kyllä sinne sitarille jos on vaan auto jo sillon ajossa...=)
Caapo
'Kapitän'
'Kapitän'

Eiköhän sen six saa ajoon... -(z)- -(z)- -(z)- -(z)-
OCF-0032
'Senator'
'Senator'

se väri varmaan sopii hyvin calikkaan.kuinkas 19:set sopii alle pyörimään?
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Mites muuten, eikös oo 7.5. radalle.com ekaa kertaa? Aattelin vaan että onko porukka menossa, mä nimittäin ainakin varmaan oon sinne päin menossa.. Että jää miitti väliin. Pitäisikö miettiä joku muu päivä?
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

AtB kirjoitti:Mites muuten, eikös oo 7.5. radalle.com ekaa kertaa? Aattelin vaan että onko porukka menossa, mä nimittäin ainakin varmaan oon sinne päin menossa.. Että jää miitti väliin. Pitäisikö miettiä joku muu päivä?
ihan hyvä huomio, kesä tulossa ja tapahtumat päällekäin ;)
ollaan kanssa menossa artukaisiin... mites muut ?
Caapo
'Kapitän'
'Kapitän'

OCF-0032 kirjoitti:se väri varmaan sopii hyvin calikkaan.kuinkas 19:set sopii alle pyörimään?

19" on jo alla ja saatiin suht pienellä vaivalla pyöriin 8) Eikä ota kiinni vaikka auto täys porukkaa.. Keskiviikkona pitäis saada auto maalarista ja sit nippuun vaan ... Niin onkos sinne artukaisiin paljon lähdössä porukkaa ??? Ja pitäiskö tota miittiä sit siirtää johonkin muuhun päivään..?? -(z)- -(z)-
OCF-0032
'Senator'
'Senator'

Kyllähän sinne vois vaikka lähteä jos ei ilmesty mitään ihmeellistä kalenteriin... Ei siitä varmaan kenellekkään haittaa jos viikolla siirtää miittinkiä eteenpäin :roll:
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

OCF-0032 kirjoitti:Kyllähän sinne vois vaikka lähteä jos ei ilmesty mitään ihmeellistä kalenteriin... Ei siitä varmaan kenellekkään haittaa jos viikolla siirtää miittinkiä eteenpäin :roll:
14.5 on kevätkokous...

miten olis 8.5 ?
haapio
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja haapio »

oliko tää maalattu calibra volvon takapihalla tänään, jos oli niin näytti todella hyvältä
Calibra 2.0 16v. Astra 1.8 16v. Kadett gsi cabrio, kadett 1.6. Ja muutama märssy :lollis:
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Mä en kyllä taida 8.5. olla maisemissa, mutta eipä aina voi kaikille sopia :roll: Onkos porukkaa lähtemässä Savonlinnaan?
Caapo
'Kapitän'
'Kapitän'

haapio kirjoitti:oliko tää maalattu calibra volvon takapihalla tänään, jos oli niin näytti todella hyvältä
Juu Auto oli volvon pihalla täällä kasaan auton ..:) Olen volvolla töissä niin on hyvät paikat kasailla... :) Väri sopi ainakin minun mielestä todella hyvin autoon .. -(z)- -(z)- -(z)- Jos perjantaiksi saisi ajoon .. -(z)-
Vastaa Viestiin