Hensku kirjoitti:^Niin, varmaan meinas Mimmixiä. Koska mun avatarkuvan ilmehän kertoo vaan että "siinäkös meet, mä lähden sitte tyttöjen kans.. "
Mites häät meni ja oliko paljon holivood heeboja vieraina?
Tuliko se "häälahja" koskaan perille?
Haha, hyvin meni mutta hollywoodiheebot jäi vähän vähälle niistä bileistä, kumma homma ettei kiinnosta matkustaa tänne ihanaan räntäiseen Suomeen juhlimaan ja syömään riistakäristystä ja merivesi-boolia!
Ja tulihan se perille, vaatinee vaan jotakin patentointeja että sen saa toimimaan..
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Janne M kirjoitti:Antaa "Tallukka" pian sulle kolvin, yleismittarin ja 30m piuhaa käteen ja sanoo, että "paas mamma ajotietokone toimimaan".
Vois olla ettei ihan yks viikonloppu riittäskää siihen hommaan jos meikäläinen alkas puuhaamaan sitä mä taidan ennemmin kannella välipalaa ja vodkapaukkuja sisältä autotalliin ja olla hengessä mukana..
Janne M kirjoitti:Antaa "Tallukka" pian sulle kolvin, yleismittarin ja 30m piuhaa käteen ja sanoo, että "paas mamma ajotietokone toimimaan".
Vois olla ettei ihan yks viikonloppu riittäskää siihen hommaan jos meikäläinen alkas puuhaamaan sitä mä taidan ennemmin kannella välipalaa ja vodkapaukkuja sisältä autotalliin ja olla hengessä mukana..
Suthan on hyvin koulutettu! Tarviikin näyttää omalle vaimolle tää sun postaus. Mulle kun se tarjoaa lähinnä "piikittelyä" kun Vectraa ropailen.
^ Kyllä mäkin toisinaan mutta oon alkanu oppiin sen matikan että arvioitu aika joka tallissa menee, pitää kertoa yleensä kuudella. Eli puolen tunnin homma 3 tuntia, tunnin homma 6 tunnin jne.. Ei sekään piikitä mua mun "hevosvoimista" niin eikai pitäs munkaan..
Hensku kirjoitti:^ Kyllä mäkin toisinaan mutta oon alkanu oppiin sen matikan että arvioitu aika joka tallissa menee, pitää kertoa yleensä kuudella. Eli puolen tunnin homma 3 tuntia, tunnin homma 6 tunnin jne.. Ei sekään piikitä mua mun "hevosvoimista" niin eikai pitäs munkaan..
Joo valitettavasti mullakin menee aina vaan se "hetki", joka muuttuu usein muutamaksi tunniksi...