Jees, kyllä kait me jonkunlainen kahvi porukka jonnekkin saattais kerättyäHaGle kirjoitti:Joo morjes vaanWoody kirjoitti:HaGle lidlin pihassa
Olin vähän hämilläni, kun en yhtään tajunnu kuka olit, vasta kun lähin ajaa.nniin alko raksuttaan..![]()
Oli kyl mukava rupatella ja kuulla Omegasta juttuja, kiinostanu aina kovasti auton historia yms.
Pitäis melkein olla Jämsän clubilaisilla joku rupattelu tuokio jossain tms.
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Jos laitan tuonne OCF-alueelle oman Jämsän alueen kahvi/miitti-osion, niin sinne vois jokainen heittää ehdotuksia ajasta, paikasta jne.Woody kirjoitti:Jees, kyllä kait me jonkunlainen kahvi porukka jonnekkin saattais kerättyä...HaGle kirjoitti:
Pitäis melkein olla Jämsän clubilaisilla joku rupattelu tuokio jossain tms.
- Born to lose
- 'Senator'

Vähän vanha, mut viimeviikolla olin bongaavinani hudun vecculin tossa koivukylänväylällä. Vastaan ajelit siis 
Astra Bertone Coupe Z22SE
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Saletisti näin onkin käynyt... päivittäin tuota kuitenkin veivaan ees-taas.
Sua en ole kyllä hoksannu
Sua en ole kyllä hoksannu
Ajelitko hudu79 tällä viikolla Espoon Keilaniemessä mua vastaan? Oisko ollu Maanantai...
007 ja Pallosalama 
Perjantaina 7.6. ainakin ajelin Keilaniemessä klo. 11.29 kohti kehää. (tarkistin juuri puheluhistoriasta, kun siinä kohalla soitin hätäkeskukseen yhestä ulkkis-volkkarista joka yritti pysäytellä autojaAnzah kirjoitti:Ajelitko hudu79 tällä viikolla Espoon Keilaniemessä mua vastaan? Oisko ollu Maanantai...
Tämän puhelun aikana en kyllä juuri vastaantulevaa liikennettä seuraillut, joten voi hyvinkin olla että olemme kohdanneet, mutta minun mitään rekisteröimättä.
...Mutta tällä viikolla en mielestäni ole siellä ajellut
Saattoipa olla myös perjantai =) Tollaset mustat vanteet oli, mitkä avattaressa...
Ja kyllä, heti aina poliisit tsekkaamaan tommoset "maantiekerjäläiset"
007 ja Pallosalama 
Tosin mulla ei enää ole noita avataressa näkyviä vanteita. Nykyään alla pyörii 19" Monaco Chicane:t. Ja ne on hopiat kiiltävällä huulella.Anzah kirjoitti:Saattoipa olla myös perjantai =) Tollaset mustat vanteet oli, mitkä avattaressa...
Keulasta kyllä pitäisi mun auton tunnistaman, kun on tuo "audilook" musta teippaus siinä.
Aika nuivasti kyllä suhtautui HäKe:n ukko ilmoitukseeni... "noo-o, ne on nopeita liikkeissään. Just tuli ilmoitusta Turunväylältä ja sieltä ja tuolta. Ei niitä kuitenkaan kiinni saada"
Ei kiittänyt ilmoituksesta, eikä kysynyt edes auton merkkiä, mallia eikä väriä. Sain luurin korvilleni.
Ymmärrän kyllä, että jollain voi olla samaan aikaan kiireellisempikin hätä, mutta toisaalta näistä on mediassa oikein pyydetty ilmoittamaan HäKeen...
mimmix tänään Palokan Prismassa vai katoinko väärin 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
t3mu ajeli vastaan motarilla jossaki jyväskylän tienoolla tänää päivällä..
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Jyväscruisingissa oltiin..Wlle kirjoitti:t3mu ajeli vastaan motarilla jossaki jyväskylän tienoolla tänää päivällä..

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Samsa87, Mikko H, Telwini ja Jusa bongailtu ainakin jyväscruisingista
Jomppara, blex84, valtane bongattu marketeilta ja herraihmeen kanssa tuli poristuaki.
Miksuli kirjoitti:Jomppara, blex84, valtane bongattu marketeilta ja herraihmeen kanssa tuli poristuaki.
Timo vai Teemu? Äske herwannassa.. 
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88