Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Minkä takia edes rosteri termospulloa ei saisi pestä astianpesuaineella vaan ehdottomasti ruokasoodalla?
En osaa suorilta vastata onko tuommoista, mutta tuolta katalogia selaamalla uskoisin löytyvän, jos löytyy.sepu kirjoitti:tilasin autoon dvd soittimen jossa ei ole usbia mut rca imputti löytyy,et onko jotain adapteria olemassa joka muuttais rca usbiksi mihkä sais sitten muistitikun kii? (tottunut tikun käyttöön)
tiedän että voin jotain mp3-soitintä käyttää mut se menee pelaamiseks kun ilmeisesti biisien vaihdot yms pitää hoitaa sen mp3-soittimen kautta..![]()
mielestäni näin kun nettiä kaivelin sellasen möllykän mut en löydä sitä enää mistään
http://www.partco.fi
TBD
^Vähän veikkaan, ettei sellaista adapteria löydy, että mankka osaisi biisit suoraan muistitikulta RCA:n kautta soittaa.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
nii no..kyllähän mä ton silleen vähä räknäsin,mut ärsyttää poltella noita levyjäTJT kirjoitti:^Vähän veikkaan, ettei sellaista adapteria löydy, että mankka osaisi biisit suoraan muistitikulta RCA:n kautta soittaa.
tiesin tonkin mut kiinalaiset on sen verran yritteliästä väkee ni kai ne olis tonkin ratkaissu jotenkin..Rookeri kirjoitti:RCA:ssa liikkuu tavara analogisena kun taas tikusta digitaalisena joten ei onnistu.

Postipaketti on rekisteröity 60 kilometrin päässä klo. 10:30. Saapuuko se vielä tänään määränpäähänsä?
Eli toisin sanoen pitääkö mun vielä oottaa yks vatun päivä vai päättyykö pitkä ja tuskallinen odotukseni jo tänään?
Kuuden ja seitsemän välillä rekisteröidyt paketit ovat saapuneet perille aina joskus kahden aikoihin.
Eli toisin sanoen pitääkö mun vielä oottaa yks vatun päivä vai päättyykö pitkä ja tuskallinen odotukseni jo tänään?
Kuuden ja seitsemän välillä rekisteröidyt paketit ovat saapuneet perille aina joskus kahden aikoihin.
Jos se Jyväskylässä on rekisteröity, niin pitäis olla klo 16.00 mennessä Jämsänkoskella.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
©Skeidett
Huom, pitäis. Älä tuu avautuun jos ei tuukaan.
Ei ne huvikseen niitä paketteja missään seisota. 
©Skeidett
©Skeidett
Ite olen aina pessyt termospullon laittamalla sinne tuli kuumaa vettä, ja sitten konetiskiaine tabletin, ja kyllä muuten on puhas 20 minuutin jälkeenJuzu kirjoitti:Minkä takia edes rosteri termospulloa ei saisi pestä astianpesuaineella vaan ehdottomasti ruokasoodalla?
vähän pilkunviilausta,kyllähän rca:ssa liikkuu digitaalisena tavara.Rookeri kirjoitti:RCA:ssa liikkuu tavara analogisena kun taas tikusta digitaalisena joten ei onnistu.
liittimen väri kertoo käyttötarkoituksen..
pun/valk. on analoginen ja sitä rataa
mut joo tää ny oli tätä taas..

Ja pakettihan saapui perille kello 14:52Presterin kirjoitti:Huom, pitäis. Älä tuu avautuun jos ei tuukaan.Ei ne huvikseen niitä paketteja missään seisota.
Zafira kirjoitti:Ja pakettihan saapui perille kello 14:52Presterin kirjoitti:Huom, pitäis. Älä tuu avautuun jos ei tuukaan.Ei ne huvikseen niitä paketteja missään seisota.
Omani pääsen noutamaan kohta, aamulla rekisteröity jyväskylässä
EDIT:
JA vitut perkele, kävin kysymässä postista, itella, ihan sama mikä vitun paska paikka on, niin ei ole pakettia saatavilla vielä, sano että jotain sairaslomia ja eivät kerkeä hyllyttämään, tuu huomenna uudestaan. Vittu mitä touhua. Kaheksan aikaan menen uudestaan, ja se saa hakea sen paketin vaikka perkele sieltä juväskylästä, jos sitä ei täältä löydy.
Kumma kun välillä saa paketin ilman vikinöitä. Ja nyt sitten ei saa. Taitaa olla kiinni vaan työntekijöistä
Nii ja paketti on käsitelty jyväslylässä aamulla vartin yli 7 joten kyllä se täällä on.
Dodiin. Muuten pelittää hyvin, mutta tummilla alueilla näkyy vihreitä pikseleitäZafira kirjoitti:Laitetaanpa siis piuha tilaukseenHintaa vaivaiset 21€ posteineen, joten saa nähä onko siitä mihinkään
Noh, eipä kai tuo niin haittaa. Se tosin haittaa, että otin varmuuden vuoks sen 15-metrisen kaapelin, että ainakin riittää (kuka ny jaksaa mittailemaan ruveta) ja nyt sitä kaapelia on sitten se 5 metriä liikaa
Ääntä en vielä saanut tuosta GTS 250:stä ulos. Mikähän siinä, kaikki piuhat oikeissa paikoissa ja asetusten pitäis olla kunnossa
Ai, onkos nVidiakin saanu äänipiirin kortteihinsa?
Kai siinä kortin mukana tuli DVI->HDMI adapteri? Ilman sitä kortin mukana tullutta ei ainakaan mun Radeon HD4870:sta saa ääntä pihalle.
Mä kans odottelen 15m HDMI piuhaa, lupaili että pitäis kestää full HD:ta työntää koko matka, saa palauttaa jos ei kestä.
Tuollainen on tulossa.
EDIT: Eipähän ne ole, vaan se tuotaneen spdif:llä sinne kortille?
Mä kans odottelen 15m HDMI piuhaa, lupaili että pitäis kestää full HD:ta työntää koko matka, saa palauttaa jos ei kestä.
Tuollainen on tulossa.
EDIT: Eipähän ne ole, vaan se tuotaneen spdif:llä sinne kortille?
©Skeidett
©Skeidett
Täs on ihan HDMI-liitin valmiina. Ja ääni tosiaan tulee äänikortilta näyttikselle.