tuning-zone???
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Minulla kesti kun tilasin se 3 viikkoa, niin oli lippa jo maalattuna
Ja sillonkaan se kylläkään ei olis lähtenyt, kun laitoin puolan pojille mailia, he sanoivat että odottaa minun rahoja..olin siis jo maksanut. Laitoin silloin takas mailia, että tänne se lippa nyt, oon jo maksanut, he pyysivät kopiota maksu tositteesta, otin vaan verkkopankista copy pastella sen kohdan, jossa luki pvm ja maksun summa, ja tilinumero heille yms..samantien lähti lippa tulemaan, ja tänä päiväkään en tiedä, onko he saanet rahojaan..mutta MITÄÄN ne ei ilmottaneet silloin, että ei ole saaneet, jos en olisi itse kysynyt, kannattaskohan jonkun kysyä?? 
Audi A4 TDi S-Line
KTM SX 250 -08
KTM SX 250 -08
Ite tilasin kolme viikkoa sitten palokoita ja pyysivät sen kopion laskusta niin rupeavat töihin. No äsken tuli tavarat ovelle. Että hieman ihmetyttää jos kestää viisi kuukautta teidän tilauksenne.
Ootteko kokeilleet itse tiedustella tilauksen statusta sieltä?
Ootteko kokeilleet itse tiedustella tilauksen statusta sieltä?
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
-
Vecculiini
- 'Kapitän'

Tuntuu olevan puolan pojilla kiirusta... Onko kukaan viimeaikoina saanut yhteyttä mailitse tuonne? Uusimpaan rojektiin tilaamassa tavaraa ja tilauksen jälkeen eivät lähettäneet minkäänlaista infoa
Viimeksi kun tilasin, tuli tunnin sisään kaikki tarvittava tieto (summa rahteineen, tilinumero jne.) ja muutenki toimi upeasti ja ennenkaikkea nopeasti koko juttu. Nyt viikon päästä tilauksen tehtyäni lähettivät seuraavaa:
"Hello
I copy has mail shop, I was the week on holidays, I do not know matters you
can to me once again write ?
I will be very grateful "
WTF
Kesälomatkin vissiin painaa päälle 
"Hello
I copy has mail shop, I was the week on holidays, I do not know matters you
can to me once again write ?
I will be very grateful "
WTF
Just. ihan selvällä lontoolla. Eli ton mukaan poijaat oli lomilla ja pyytää tekeen tilauksen uudestaan.
Jos teet niin painota et peruu aikaisemman.
Ite muuten unohdin aijemmasta postista et olen tilannu tavarat sieltä "contact us"-linkin kautta. Ei ainakaan mulle ole vielä tullut tietoja siitä "ostoskorin" kautta tilatessa..
Jos teet niin painota et peruu aikaisemman.
Ite muuten unohdin aijemmasta postista et olen tilannu tavarat sieltä "contact us"-linkin kautta. Ei ainakaan mulle ole vielä tullut tietoja siitä "ostoskorin" kautta tilatessa..
ja kyllä, nämä ovat vain omia kommenttejani. Ei niitä vakavasti tarvi ottaa. Ja jos otit... voivoi.
-
Pillipiipari
- 'Kapitän'

Jees jees kyllähän tää kimppatilaushässäkkä meni päin vittua. Laittakaas tilanneet tilinumeroita tuleen mun meiliin pasi.illikainen@iki.fi niin palauttelen rahat pois. Osat on lähetetty... mutta ei mulle sillä olen itse saanut eilen yhden lähetyksen perille mutta siinä oli aivan jotain muuta kamaa kuin mitä piti olla, lähinnä bemariin. Vaikuttaa siltä että paketit on menneet sekaisin ja en tiedä kuinka pitkään asian setvimiseen menee. Jos joskus saan oikeat osat maahan niin ne menee muoteiksi varmaankin kaikki sillä olen löytänyt muutamia valmistajia jotka alkavat tuottamaan samoja osia.
Että silleen. Olen ottanut jo kuluttajavirastoonkin yhteyttä aiheesta..
En kommentoi sen enempää puolalaisia, jokainen saa tehdä omat johtopäätöksensä.
Pasi Illikainen
Pasi Illikainen
Harmillista. Laitan tilinron YV:llä.Pillipiipari kirjoitti:Jees jees kyllähän tää kimppatilaushässäkkä meni päin vittua. Laittakaas tilanneet tilinumeroita tuleen mun meiliin pasi.illikainen@iki.fi niin palauttelen rahat pois. Osat on lähetetty... mutta ei mulle sillä olen itse saanut eilen yhden lähetyksen perille mutta siinä oli aivan jotain muuta kamaa kuin mitä piti olla, lähinnä bemariin. Vaikuttaa siltä että paketit on menneet sekaisin ja en tiedä kuinka pitkään asian setvimiseen menee. Jos joskus saan oikeat osat maahan niin ne menee muoteiksi varmaankin kaikki sillä olen löytänyt muutamia valmistajia jotka alkavat tuottamaan samoja osia.
Pasi Illikainen
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Onko ylimääräisiä spoilereita tullut / jäänyt nurkkiin pyörimään?Pillipiipari kirjoitti:Joo kuten jotkut kommentoivatkin niin en ole aina netin tai yleensäkään koneen ääressä. Jos jostain alkaa tuntua että kusetan rahojanne niin laittakaas tilinumeroa tuleen niin palautan rahat poies, ei tarvii menettää yöunia sen takia![]()
Ja jos joku saa haluamansa osan jostain muualta asap niin voin siinäkin tapauksessa palauttaa rahat ja pitää tuotteen koska saan niitä hukattua kuitenkin pois. Tiedän että olisi kiva saada auto kuntoon kun kesäkuumat on täällä!
Nyt olen taas käynyt kiivasta meilien vaihtoa puolaan ja ne ovat sanoneet monta kertaa että osat on lähteny mutta kun ne tulee maarahtina niin se ottaa aikaa. Tosin puolalaisten antamasta lähtöpäivästä on sen verran paljon aikaa että niiden olisi pitänyt olla täällä montakin kertaa prkl!
T: Pasi Illikainen
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

-
Pillipiipari
- 'Kapitän'

Joo mä katon mitä bemun osaa sieltä nyt tuli ja laitan sit viestiä.
Jos muuten joltain löytyy steinmetzin omega b takahelmaa niin voisin mielelläni ottaa siitä muotin.. korvauksesta päästään kyllä sopuun
samoin Irmscherin puskurit pitäisi saada muotitettavaksi http://www.sastre.fr/iline/iline_omega/ ... 0iline.htm
Voisin muokata siitä ennen faceliftmallia sopivan version myös..
Ei muuten haittaa jos ne ois rikkinäisiä.
Jos muuten joltain löytyy steinmetzin omega b takahelmaa niin voisin mielelläni ottaa siitä muotin.. korvauksesta päästään kyllä sopuun
Voisin muokata siitä ennen faceliftmallia sopivan version myös..
Ei muuten haittaa jos ne ois rikkinäisiä.