Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Ei siinä paljoa säädöt auta, kun lampun lasi on täynnä kiveniskemiä, niin hajavaloa tulee, vaikka valot olisi suunnattu omaan puskuriin.
Sitten kun oma tuulilasi on samalla tavalla hiekkapuhallettua mallia, niin tokihan se häikäisee.
Sitten kun oma tuulilasi on samalla tavalla hiekkapuhallettua mallia, niin tokihan se häikäisee.
Just pomo puhu duunissa samaa viime viikolla. Sanoi tunnistavansa vaikka säkkipimeällä uudet Octaviat joissa on xenonit. Kuulemma sohottavat lähes järjestäen vastaantulijoita silmiin.Ioni kirjoitti:Kyllä, Skodat varsinkin. Jokin tyyppivika kun tulevat tehtaalta valot taivaaseen kohdistettuna? Vai hyytyykö niissä takaiskarit alta 5tkm?
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Kannattaisikohan ottaa kuitenkin cobran xenonit, jos ne olisi laadukkaammat?
Eiköhän nuo ollonit aja saman asia. Mondeossa on harvinaisen helppo irrottaa umpio polttimon vaihtoa vartenten, vedetän kaksi tappia ylös, nii irtoo koko roska.
Eiköhän nuo ollonit aja saman asia. Mondeossa on harvinaisen helppo irrottaa umpio polttimon vaihtoa vartenten, vedetän kaksi tappia ylös, nii irtoo koko roska.
Rekkakuskit rakastaa noita joilla on xenonit rihlatussa umpiossa,häikäisee kuulema kivasti sinne hyttiin. Melko moni on kertonut että tekisi mieli hytin kippausraudalla käydä suuntaamassa vähän valoja. Kyllä poliisit alkaa myös kohta puuttumaan noihin xenoneihin,täällä ainakin kahdesta autosta tiedän että ovat käskeneet poistaa.Ioni kirjoitti:Kyllä, Skodat varsinkin. Jokin tyyppivika kun tulevat tehtaalta valot taivaaseen kohdistettuna? Vai hyytyykö niissä takaiskarit alta 5tkm?
Mutta pahimpia on nämä parin tonnin teinipommit, joissa umpiot ei ole tarkoitettu xenoneille. Pitänyt laittaa kirkkainta ja tehokkainta mitä markkinoilta löytyy ja kohdistuksista tietoakaan.
Vituttaa oikeasti näillä pimeillä kosteilla keleillä tollaset.
Ei siis ollut mitenkään henkilökohtaisesti Woodylle, vaan ihan yleinen mielipide jälkiasennus-xenoneista.
Arvatkaa kiinnostaako mua, jos mulla olis, ja tulee olemaan jälkiasennus xenonit, et jos ne nyt sattuu jotakuta päähän ottamaan. Jos ne auttaa mua pimeessä mahdollisesti säilyttämään itseni hengissä/terveenä, et en törmää johonkin metän elävään, ni ihan sama jos ne jotakuta kiukuttaa. Se on ihan sama sille jollekkin yksittäiselle rekkakuskille et mitä se ajattelee, ku se kuitenki ite työntää mua vastaan ne vitun sumarit päällä mitkä on just mun silmien korkeudella!
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Niin, katsotaan vain omaa napaa. Minä, minä minä..Killroy kirjoitti:Arvatkaa kiinnostaako mua, jos mulla olis, ja tulee olemaan jälkiasennus xenonit, et jos ne nyt sattuu jotakuta päähän ottamaan. Jos ne auttaa mua pimeessä mahdollisesti säilyttämään itseni hengissä/terveenä, et en törmää johonkin metän elävään, ni ihan sama jos ne jotakuta kiukuttaa. Se on ihan sama sille jollekkin yksittäiselle rekkakuskille et mitä se ajattelee, ku se kuitenki ite työntää mua vastaan ne vitun sumarit päällä mitkä on just mun silmien korkeudella!
Mikä meihin Suomalaisiin oikein menee liikenteessä?
Et ole vaaraksi itsellesi vaan muille, mutta eihän se kiinnosta?
Hienosti kiteytettynä Suomalainen ajattelutapa.
TBD
miepä ajankii aina kaikki mahdolliset kaukovalot päälläKillroy kirjoitti:Jos ne auttaa mua pimeessä mahdollisesti säilyttämään itseni hengissä/terveenä, et en törmää johonkin metän elävään, ni ihan sama jos ne jotakuta kiukuttaa.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Woody on hyvä ja ostaa heijastinumpiolle tarkoitetun H7R-sarjan, jos meinaat Mondeoon senonit laittaa.Woody kirjoitti:Jossain näin jotain juttua täälä noistä xenoneista, mutta kyselen tyhmiä. Mistä ne kannattaa ostaa, saako ne mun forttiin?
Nyt kun nuo lisäpitkät tuli, onko niillä joku mitta kuinka lähellä tai kauaksi ne toisistaan laittaa?
ei ole välillä väliäWoody kirjoitti:Nyt kun nuo lisäpitkät tuli, onko niillä joku mitta kuinka lähellä tai kauaksi ne toisistaan laittaa?
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Kuinka paljon maksaa 740 Volvoon tuulilasi asennettuna?? 
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Ioni kirjoitti:Niin, katsotaan vain omaa napaa. Minä, minä minä..Killroy kirjoitti:Arvatkaa kiinnostaako mua, jos mulla olis, ja tulee olemaan jälkiasennus xenonit, et jos ne nyt sattuu jotakuta päähän ottamaan. Jos ne auttaa mua pimeessä mahdollisesti säilyttämään itseni hengissä/terveenä, et en törmää johonkin metän elävään, ni ihan sama jos ne jotakuta kiukuttaa. Se on ihan sama sille jollekkin yksittäiselle rekkakuskille et mitä se ajattelee, ku se kuitenki ite työntää mua vastaan ne vitun sumarit päällä mitkä on just mun silmien korkeudella!
Niin, ja sekö rekkakuski joka ajaa ne henkilöauton tuulilasin kokoiset sumarit päällä oo vaaraksi muille? No joo, ei kannata enempää tästä asiasta vääntää. Koetetaan muistaa olla katsomatta niitä vastaan tulevan auton valoja, ihan niinkuin autokoulussa opetettiin. Seki saattaa kyllä auttaa... mut silti mä vielä ne xenonit laitan
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
Niin, eli jos jollakin on vituilleen suunnatut ajo-/sumu-/mitkä tahansa valot, niin minäkin laitan. Että varmasti kaikkia vituttaa.Killroy kirjoitti:Ioni kirjoitti:Niin, katsotaan vain omaa napaa. Minä, minä minä..Killroy kirjoitti:Arvatkaa kiinnostaako mua, jos mulla olis, ja tulee olemaan jälkiasennus xenonit, et jos ne nyt sattuu jotakuta päähän ottamaan. Jos ne auttaa mua pimeessä mahdollisesti säilyttämään itseni hengissä/terveenä, et en törmää johonkin metän elävään, ni ihan sama jos ne jotakuta kiukuttaa. Se on ihan sama sille jollekkin yksittäiselle rekkakuskille et mitä se ajattelee, ku se kuitenki ite työntää mua vastaan ne vitun sumarit päällä mitkä on just mun silmien korkeudella!
Niin, ja sekö rekkakuski joka ajaa ne henkilöauton tuulilasin kokoiset sumarit päällä oo vaaraksi muille? No joo, ei kannata enempää tästä asiasta vääntää. Koetetaan muistaa olla katsomatta niitä vastaan tulevan auton valoja, ihan niinkuin autokoulussa opetettiin. Seki saattaa kyllä auttaa... mut silti mä vielä ne xenonit laitan![]()
Jos joku rikkoo lakia, niin minullakin on oikeus rikkoa. <- sama ajattelutapa.
TBD
Yhtä paljon kuin koko esihistoriallinen raato.mannion kirjoitti:Kuinka paljon maksaa 740 Volvoon tuulilasi asennettuna??
Onko tuo Syyskokous mainos joku vitsi vai tosiaanko olette hotelli hirveen tunkemassa
Kuinkas niin? Onkos se hotelli hirveä?
hohhoo...
hohhoo...
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2