Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 10609
Liittynyt: 08 Elo 2005, 20:41
Paikkakunta: Kontiomäki

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

4:lla voice of finlandissa uusia astroja
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja ata »

Ylen joltain kanavalta tuli illalla kotimainen 30 min pituinen elokuva "Heavy Metal", jossa maalaisdiskon parkkiksella Sysmässä keltainen Kadett C Coupé isolla etulervalla. Filmin tapahtumat sijoittuvat jonnekin 80-luvulle, mutta on tehty vuonna 2006. Löytyy Yle Areenasta tän viikon.
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3996
Liittynyt: 29 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli / Helsinki

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja Simo »

ata kirjoitti:Ylen joltain kanavalta tuli illalla kotimainen 30 min pituinen elokuva "Heavy Metal", jossa maalaisdiskon parkkiksella Sysmässä keltainen Kadett C Coupé isolla etulervalla. Filmin tapahtumat sijoittuvat jonnekin 80-luvulle, mutta on tehty vuonna 2006. Löytyy Yle Areenasta tän viikon.
Hyvä vinkki, kiitos!
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Avatar
esu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2290
Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja esu »

ata kirjoitti:Ylen joltain kanavalta tuli illalla kotimainen 30 min pituinen elokuva "Heavy Metal", jossa maalaisdiskon parkkiksella Sysmässä keltainen Kadett C Coupé isolla etulervalla. Filmin tapahtumat sijoittuvat jonnekin 80-luvulle, mutta on tehty vuonna 2006. Löytyy Yle Areenasta tän viikon.

Joo piti kattoo iha toi tuolta Yle Areenasta, siellähän se coupe parkissa oli, hieno sellainen 8)
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Avatar
esu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2290
Liittynyt: 22 Heinä 2009, 10:42
Paikkakunta: Varkaus

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja esu »

Startissa oli illalla koeajossa insignia farkku
Vivaro A L2H1 2.5 CDTI M6 -2010.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5447
Liittynyt: 10 Helmi 2011, 22:19
Paikkakunta: Jämsä

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja seeklima »

Grip-ohjelmassa MTV3 MAXilla äsken Opel Rekord C farmari 1971, oli vanha ambulanssi(vilkut ja sireenit poistettu) kaksiovinen. Muina autoina oli Ford Granada turnier(tuunattu) ja M-B 280TE. Haettiin 1970-80-lukujen "lujaa" farmaria hinnaltaan 4500-5000€, Opeli valittiin tästä joukosta :yes: -(z)-
timppa1
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1695
Liittynyt: 29 Marras 2003, 02:00
Paikkakunta: espoo

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja timppa1 »

Poliisit ohjelmassa tänään joku yyber tuuning oranssi b veccu.Oli jotenki tutun näkönen,oiskohan tuolla projektit osiossa.
Avatar
RV
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1193
Liittynyt: 08 Elo 2005, 23:15
Paikkakunta: Tampere

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja RV »

timppa1 kirjoitti:Poliisit ohjelmassa tänään joku yyber tuuning oranssi b veccu.Oli jotenki tutun näkönen,oiskohan tuolla projektit osiossa.
Rosterin Veccu näyttäis olevan
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
seeklima
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5447
Liittynyt: 10 Helmi 2011, 22:19
Paikkakunta: Jämsä

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja seeklima »

Subilta tuli tänään Harry ja Paul-sketsiohjelmia 3 jaksoa, keskimmäisessä oli hopeinen Vauxhall Zafira A. -(z)-
Speedvelvet
'Senator'
'Senator'
Viestit: 947
Liittynyt: 28 Heinä 2009, 03:43
Paikkakunta: Kempele

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja Speedvelvet »

Poliisit-sarjassa justiin näky musta coupe? astra?.. foorumilaisia?
Avatar
samsa87
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3228
Liittynyt: 01 Huhti 2006, 10:31
Paikkakunta: 03

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Speedvelvet kirjoitti:Poliisit-sarjassa justiin näky musta coupe? astra?.. foorumilaisia?
Ja sai sakot :D

Myös palanut farkku kadetti..
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Avatar
Wlle
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3063
Liittynyt: 16 Loka 2007, 20:27

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja Wlle »

samsa87 kirjoitti:
Speedvelvet kirjoitti:Poliisit-sarjassa justiin näky musta coupe? astra?.. foorumilaisia?
Ja sai sakot :D

Myös palanut farkku kadetti..
Ei taida olla coupe, vaan HB..

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4#p1893324

Ite bongannu Emmerdalessa pari kertaa nyt lähiaikoina mustan h astran, taitaa olla GTC ja hyvän kokoset vanteet :peukku:
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja ata »

13.12.2011 MTV3 MAX:ilta tulleessa Ajoneuvoksessa Alfa Romeon koeajajat huutelivat viereisellä kaistalla ajaneelle parrakkaalle Vectra A-kuskille italiaksi Ruoholahden suunnalla...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Avatar
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5496
Liittynyt: 09 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Alavus

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

MTV3 MAXilla Gripissä

Matthias Malmedie ja Playboy-malli Doreen Seidel katsastavat tehokkaita pikkuautoja. Valitseeko Doreen Skoda Fabia RS:n, Mini Cooper S:n vai Opel Corsa OPC:n?
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Sämä
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3630
Liittynyt: 28 Kesä 2007, 07:14

Re: Opeleita tv:ssä ja elokuvissa

Viesti Kirjoittaja Sämä »

Jartsa kirjoitti:MTV3 MAXilla Gripissä

Matthias Malmedie ja Playboy-malli Doreen Seidel katsastavat tehokkaita pikkuautoja. Valitseeko Doreen Skoda Fabia RS:n, Mini Cooper S:n vai Opel Corsa OPC:n?
Corsa kulki koviten ja sen takakontissa penkit kaadettuna jaettiin (suklaa)patukkaa :lol: Mini oli tosin tuli valituksi koska sen sisusta oli enemmän naisen mieleen.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe