Opel Manta a 1.9s vm:1972 Viety säilöön ja jatkuu joskus.
ei onneks menny kuin jotain 300€. yllättävän paljon pienistä nippeleistä + ovien korjaus pelleistä mutta ei niitä muualtakaan saa. mukavempi kasata autoa sitten joskus kun on kohta kaikki osat maalattuna/uusittuna. puslia pitää muutamia joskus myöhemmin uusia lisää. etuakselistoon tulee nyt ne puuttuvat saksasta.
jarruputket pitäis tuossa joku päivä käydä teettämässä ja ostaa metrikaupalla polttoaineletkua.
minkähänlainen putki/letku olis tuolle polttoaineelle paras/kestävin?
jarruputket pitäis tuossa joku päivä käydä teettämässä ja ostaa metrikaupalla polttoaineletkua.
minkähänlainen putki/letku olis tuolle polttoaineelle paras/kestävin?
2.0t Re85
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti:
Grrrr... Miksei kimppatilausta? No, ei oikeesti herneitä nenussa, mutta kuitenkin...JJunior kirjoitti:jahas, lähti sit tilaus dr-mantalle saksaan ja jos kaikki menee hyvin niin sieltä pitäis tulla iso kasa uutta osaa mantaan pultattavaksihemmetti kun osaa tuota saksaa sanaakaan
aki (piste) lahtinen (at) dnainternet (piste) net
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
--
Ajattelin että kun ekaa kertaa tuolta itse tilaan niin kokeilen itse ensin niin ei tule sanomista jos kämmää. mieluusti ens kerralla kimppatilaus menemään jos nyt kaikki menee hyvin. oisko minkälaista osa tarvetta ollut?
tuota vaan mietin tuossa että missä välissä kulut maksetaan? tuleeko sieltä vielä viesti jossa kerrotaan paljonko kulut on ja maksetaan samalla kuin osatkin vai maksetaanko osat nyt ja odotellaan paketin saapumista jolloin noudettaessa kulut maksetaan!?
tosiaan en vielä ole maksanut tilausta joten varmaan vielä siihen sais lisää kamaa mukaan jos ihan akuuttia tarvetta on!?
tuota vaan mietin tuossa että missä välissä kulut maksetaan? tuleeko sieltä vielä viesti jossa kerrotaan paljonko kulut on ja maksetaan samalla kuin osatkin vai maksetaanko osat nyt ja odotellaan paketin saapumista jolloin noudettaessa kulut maksetaan!?
tosiaan en vielä ole maksanut tilausta joten varmaan vielä siihen sais lisää kamaa mukaan jos ihan akuuttia tarvetta on!?
2.0t Re85
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti:
Tähän mennessä, jos online-shopista on tilannut, on tilausvahvistus kilahtanut sähköpostiin samantien, ja jos siinä ei ole ollut, niin vähän ajan päästä sähköpostilla sitten kulujen osuus myös.
Jos ei ala kuulumaan, ota sinnepäin yhteyttä. Kesä tosin tottakai saattaa hidastaa toimintaa.
Itse ajattelin etuakselin osia ja puslia tilata tuohon projektiosaläjään, mutta itse asiassa katsoo nyt... Suunnitelmat muuttumassa, taas kerran.
Jos ei ala kuulumaan, ota sinnepäin yhteyttä. Kesä tosin tottakai saattaa hidastaa toimintaa.
Itse ajattelin etuakselin osia ja puslia tilata tuohon projektiosaläjään, mutta itse asiassa katsoo nyt... Suunnitelmat muuttumassa, taas kerran.
--
--
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti:
Itse hoitelin pari kk. sitten kimppatilauksen tuonne Dr. Mantaan ja maksu nettipankilla meni ongelmitta ainakin Nordean nettipankilla. En muista pitikö erikseen pyytää vai tuliko automaagisesti Dr. Mantalta IBAN ja BIC koodit. Mutta nuo kun saa, niin ongelmia ei pitäisi olla. Tähän asti ei ainakaan minulla ole ollut. Enempi ollut hankaluutta saada nuo numerot kuin itse maksamisessa.
--
--
tutkin tuossa tarkemmin nettipankkia ja taidan sittenkin sillä maksaa,eiköhän tuo onnistune. osuuspankissa itselläni tuo. IBAN ja BIC tuli viestissä mukana.
pitikö sinun vahvistaa tuon osoitteen oikeus ja puh numero sähköpostilla?jotain semmosta luki tuossa viestissä jonka oli lähettänyt,mikäli oikein ymmärsin!
tarkkoja nuo saksalaiset mikä on ihan hyvä juttu,tosi asiallisesti hoitanut homman tähän asti.
pitikö sinun vahvistaa tuon osoitteen oikeus ja puh numero sähköpostilla?jotain semmosta luki tuossa viestissä jonka oli lähettänyt,mikäli oikein ymmärsin!
tarkkoja nuo saksalaiset mikä on ihan hyvä juttu,tosi asiallisesti hoitanut homman tähän asti.
2.0t Re85
Voi tätä onnenpäivää. tuli nimittäin paketti saksasta ja kaikki oli mukana mitä pitikin
olo on kuin pikkulapsella jouluaattona. vielä kolme viikkoa lomaakin jäljellä ja corollan saan tänään takas liikenteeseen niin vois mantaa rueta laittamaan kasaan, ainakin osittain
suosittelen dr-mantaa jos osa tarvetta on vanhempiin opeleihin. itse ainakin yllätyin positiivisesti. ja nopsaan tuli osat, noin 1viikko siitä kun rahat oli saksassa.
on pop
suosittelen dr-mantaa jos osa tarvetta on vanhempiin opeleihin. itse ainakin yllätyin positiivisesti. ja nopsaan tuli osat, noin 1viikko siitä kun rahat oli saksassa.
2.0t Re85
- Volkkarijermu
- 'Admiral'

- Viesti:
Äkkiseltään kattoin että miten Mustang liittyy Manta-projektiin
Kannattaa pitää alkuperäisenä. Vanhoja "klassikoita" on pilattu ja tuunattu jo ihan liikaa 
BTW: Foorumin projektiaihealueen kuvaus on mielenkiintoinen: "Esittele Opel-projektisi tai autosi". Siis eik Opel ole auto? Jos kerran käsketään esitteleen Opelia tai autoo
BTW: Foorumin projektiaihealueen kuvaus on mielenkiintoinen: "Esittele Opel-projektisi tai autosi". Siis eik Opel ole auto? Jos kerran käsketään esitteleen Opelia tai autoo
Korvat soi kun kävin corollalla cruisailemas kylillä,hauska sillä on ajaa. miltähän manta tuntuu ajaa?
2.0t Re85
Noo jos tässä ensin tuon korin saa kuntoon niin sitten miettimään myös tuota laatikkoa. siihen ei nyt ihmeitä tiivisteitä uusittukaan koska pikku-g on ollut mielessä. voi olla että ensi metrit otetaan tuolla lootalla ja päivitetään laatikko seuraavan koneen yhteydessä,koska tuo vapari ei nyt vaan saata kovin kauaa olla tuossa. suuret on suunnitelmat mutta katsotaan mihin voimat,varat,aika ja taidot riittääomega16T kirjoitti:et kai sinä meinaa pilata hienoa autoa tolla 4-vaihteisellalaita nyt saman tien se pikku-g tuon paskalaatikon tilalle niin ei tarvii heti pestä pohjaa öljystä...
ja voit saada samalla paremman ajonautinnonkin ...
2.0t Re85
näinhän se on itselläkin että tehdään mihin(rahalliset) resurssit riittää
mutta laita se pikku-g suoraan niin ei tarvii katua.itte joskus vaihdoin ne siirtäjän stefat uusiin niin vissiin kuukauden päästä oli jo vuotaneet
ja onhan se totta että tuon 4v-laatikon välityksetkin on aika vehkeestä ja keppi on mitä on.ja noita pikku kettujahan saa ihan pilkkahintaan(ja kardaanit sitten sika hintaisia) eli vähemmällä vaivalla pääset kun laitat sen siihen suoraan kun kuitenkin tulee mieleen laittaa se loota jo tuohonkin koneeseen,varsinkaan kun se vakaaja ei ainakaan helpota tuota laatikon vaihtoa
helppohan noihin sitten on se kone vaihtaa mutta pelkkä laatikon vaihto on aika hankala kun se vakaaja on aina tiellä,jopa putkistoa tehdessä
Todennäköisesti väärässä.