Ei muuten hassumpi sisusta: Kuva
Ja tähän ei sit mitään TT:n ylistystä kiitos, et pidetään ne autopelikortit siellä Emek-rekan ohjaamossa
Juu,oonhan mää tuon topicin lukaissut läpi,eikä ollut asiaton kommentti.Amppa kirjoitti:Totta turiset. Topikeista saattaa vaan avautua kaikenlaista kun lukee muutakin ku otsikon ja ensimmäisen ja viimeisen viestinTJT kirjoitti: GTC:stähän tässä topicissa taisi olla puhe.
Pahoittelen jos välikommenttini oli asiaton, naamat näkkärille ja perse hapankorpulle

Tuo pitää joskus kyllä kutinsa.Sen sai työkaverini kokea...hänellä meinaan on 220Hv/353Nm Saab 9-5,joka ei sitten ollutkaan "kova rassi"aika monesti olen törmännyt siihen että paperilla "laiskempi, hitaampi ja heikompi" auto tuntuu kuitenkin ajossa nopeammalta ja tehokkaammalta kuin se vertailuauto.

Tuo Octavian RS malli ei todellakaan ole hassumpi vaihtoehto (mielestäni).Hintahyvää tulee esim Audi A4:seen aika lailla,molemmissa kuitenkin täysin sama kone.Ohjelmistomodifioinnin kautta koneessa 230hv/350Nm.Ei minun "ego" kärsi lainkaan,vaikka Skodalla ajelisinkin.Mulla alkoi tuo uusi Octavia RS kiinnostamaan

Niin,tuo ulkonäköseikka on tietenkin makuasioita.Vag kone kuluttaa kyllä vähemmän,jos bensankannalta valintaa tekee.Ceeray kirjoitti:Astra_X_2 kirjoitti:Mutta on se Octavia vaan niin kurjan näköinen esim. Astraan verrattuna...
niinpä... saas nähdä taas jos saisi vaikka sitä autokuumetta hillittyä sen verran että sais tällä kertaa tehtyä järkevän ratkaisun. Bensan hinnan nousu on kyllä aika tehokas vaikuttaja..
Ei se vieläkään ole noin, edelleen Skodasta saa ihmeen vähän vaihdossa. Toinenjuttuhan on tämä rahakkaiden Skodat, VW/Audit...Ja jalleenmyyntiarvo:Taitaa olla nykyään niin,että Opel on vajonnut edesmenneen Skodan tasolle ja päinvastoin Skoda on hinannut itsensä edesmenneen Opelin tasolle.
Uusin TM kirjoittaa että Astran ja Golfin koneet kuluttavat suunnilleen saman verran (GTI vs. GTC) ja jälleenmyyntiarvoakaan on turha ruveta vielä arvailemaan. Sen verran on laatu parantunut sekä Skodalla että Opelilla muutamassa vuodessa.crystal kirjoitti:[
Niin,tuo ulkonäköseikka on tietenkin makuasioita.Vag kone kuluttaa kyllä vähemmän,jos bensankannalta valintaa tekee.
Ja jalleenmyyntiarvo:Taitaa olla nykyään niin,että Opel on vajonnut edesmenneen Skodan tasolle ja päinvastoin Skoda on hinannut itsensä edesmenneen Opelin tasolle.