Gsi Astraa ostamassa
Kyllä niitä moottoreita on tosiaan myyty samaan aikaan. Olisko ollu -95 kun tuli se ecotec- moottori ja tehokkaampaa c20xe- konetta myytiin vielä ainakin -96 asti lisähintaan. Todennäköisempää on, että autossa on ecotec- moottori jos vuosimalli on 95 tai 96, koska uudempia tehokkaammalla moottorilla olevia GSI:tä ei paljoa liikenteessä ole.
Astra GSi -96, RS2000 -96
Oletteko kiinnittäneet huomiota GSi:n puuttuviin kylkilistoihin?
Itse olen havainnoinut, että vanhemmissa -93 tai alle ei niitä ole ja aina xe-mylly. Uudemissa, missä saattaa olla vikatikkikone, niin usein on myös kylkilistat? Eivät oikein sovi autoon, kun puskureissakaan ei ole mustaa, vai onko näihin autoihin jälkikäteen vaihdettu "isot" puskurit?
Vanhemmissa lehtiartikkeleissa ei ole yhdessäkään kylkilistoja, mutta välillä näkee liikenteessä geisereitä näillä varustettuna?
Sinänsä käytännöllinen varuste, mutta ei oikein sovi silmään.
Itse olen havainnoinut, että vanhemmissa -93 tai alle ei niitä ole ja aina xe-mylly. Uudemissa, missä saattaa olla vikatikkikone, niin usein on myös kylkilistat? Eivät oikein sovi autoon, kun puskureissakaan ei ole mustaa, vai onko näihin autoihin jälkikäteen vaihdettu "isot" puskurit?
Vanhemmissa lehtiartikkeleissa ei ole yhdessäkään kylkilistoja, mutta välillä näkee liikenteessä geisereitä näillä varustettuna?
Sinänsä käytännöllinen varuste, mutta ei oikein sovi silmään.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
<a href="http://autotalli.fi/crometapp/product/c ... 550">180hv GSI</a>
On 2004-09-10 15:37, Supikoira wrote:
Joo kyllä paskaa haukaat jos 1500€ maksavan orkkis 16v 110kw Astran sieltä tyytyväisenä haet. Hyviä yksilöitä ei todellakaan ole kovin paljon tarjolla Saksassakaan ja jos on, niin ne eivät ole ilmaisia. Itselläni oli vero 2800€ -95 vuoden autosta "uudella" verotuksella eli vähän yli sen 1000€ mitä mainostettiin. Jos ei ole budjettia tarpeeksi, niin silloin täytyy tyytyä hitaampaan malliin.![]()
Joo täytyneen viitata tohon aiempaan keskusteluun. Hain itse kadettini saksanmaalta vm 1990 ja tietenkin c20xe myllyllä ja tyytyväinen olen ollut ja hinta oli alle 2000 egee . Hyväkuntoinen toi on eikä ole ruostetta