kyllä!ascona gt kirjoitti:ai virranjakajaa kyllä sillä aika suuri merkitys onDohc_16 kirjoitti:Onpa muuten näppärän näköinen ascona!mutta sellaista kysyisin että mikä tuo on kuvassa, minkä olen punaisella ympyröinyt? sillä minulla on omassa autossa tuollainen samanlainen kone, mutta ilman tuota juttua? onko sillä isokin merkitys?
no ei onko tuo tutumman näkönen? http://www.ocf.fi/jauto/lept/v7.jpg
ascona gt (maalissa vihdoinkin)
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
no mahtaiskohan siulla oola käretön sytkäDohc_16 kirjoitti:kyllä!ascona gt kirjoitti:ai virranjakajaa kyllä sillä aika suuri merkitys onDohc_16 kirjoitti:Onpa muuten näppärän näköinen ascona!mutta sellaista kysyisin että mikä tuo on kuvassa, minkä olen punaisella ympyröinyt? sillä minulla on omassa autossa tuollainen samanlainen kone, mutta ilman tuota juttua? onko sillä isokin merkitys?
mikäs ero noilla on?
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbgvai oisko suorasytkä?ascona gt kirjoitti:no mahtaiskohan siulla oola käretön sytkäDohc_16 kirjoitti:kyllä!ascona gt kirjoitti:ai virranjakajaa kyllä sillä aika suuri merkitys onDohc_16 kirjoitti:Onpa muuten näppärän näköinen ascona!mutta sellaista kysyisin että mikä tuo on kuvassa, minkä olen punaisella ympyröinyt? sillä minulla on omassa autossa tuollainen samanlainen kone, mutta ilman tuota juttua? onko sillä isokin merkitys?
mikäs ero noilla on?
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
mut ko tarkotus oiski että kaaria sais levittää ja mahtuuhan asconaan vaikka 18" huoletta oikeella et:llä sielä on niin pirusti tilaa. ja 17" on ajeltu jo pariki vuotta eikä kaarille oo tehty mitään, mutta ko sais pikkusen pienemmällä et:llä jotku huulivanteet niin sais levittää niitä kaaria 
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbg- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
näillä näkymin elokuussa maalarille
pitäs vaa keksiä et miten nuo kaaret kannattas levittää, visioita on monenlaisia vaan pitäs uskaltaa alkaa toteuttaan. kaikki vanhat massat alkaa olla rapattuna irti ja sitte pitäs vetästä pohjamaalit pohjaan ja sisäsuojiin ja sitte varmaan pohja ja sisäsuojat tulee korinväriin. ja talvella sitte alkaa se c20xe purku ja sit rueta istuttaan se tonne ascon pellin alle
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbgKun C-Kadduja on alkanu ilmaantua noita ratalevikkeillä niin mitenköhän tähän semmoset mutekit kävis?ascona gt kirjoitti:pitäs vaa keksiä et miten nuo kaaret kannattas levittää, visioita on monenlaisia vaan pitäs uskaltaa alkaa toteuttaan.
XE:llä kun tuo kulkupuoli on kuitenkin jo hoidettu kuntoon...
ei kävisgse70 kirjoitti:Kun C-Kadduja on alkanu ilmaantua noita ratalevikkeillä niin mitenköhän tähän semmoset mutekit kävis?ascona gt kirjoitti:pitäs vaa keksiä et miten nuo kaaret kannattas levittää, visioita on monenlaisia vaan pitäs uskaltaa alkaa toteuttaan.
XE:llä kun tuo kulkupuoli on kuitenkin jo hoidettu kuntoon...
Katoppa Markuksen corsa topikista niin siinä oli levitys juttua.
- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
juu eipäs taida kadetin kaaria tulla ja markus oli taittanut ne kaarien pokkaukset vain suoraksi mutta itse haluan ne pitää enemmän orkkis näköisenä joten varmaan täytyy kaari halkasta keskeltä ja venyttää mieluisaksi ja hitsata väliin peltisoiro
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbg