Takasi Pirkanmaalle löytäny..JokkeJ kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/manta/6176129 Oon aika ajoin seuraillu tän "mantan" liikkeitä tsättiautossa ja nyt on viikon sisään jo toinen omistaja eikä lähe alle 3000e on hinta pompsahtanu siitä mitä se puolvuotta sitten oliJos oon laskuissa pysyny niin 6 kertaa on tää vaihtanu omistajaa alle puolessa vuodessa?
Mantaa hankkimassa
Re: Mantaa hankkimassa
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Oliko toi se korinvaihto-Ascona?Nizuxiini kirjoitti:Takasi Pirkanmaalle löytäny..JokkeJ kirjoitti:http://www.nettiauto.com/opel/manta/6176129 Oon aika ajoin seuraillu tän "mantan" liikkeitä tsättiautossa ja nyt on viikon sisään jo toinen omistaja eikä lähe alle 3000e on hinta pompsahtanu siitä mitä se puolvuotta sitten oliJos oon laskuissa pysyny niin 6 kertaa on tää vaihtanu omistajaa alle puolessa vuodessa?
Tuolla joka nyt myy nii oli joku kuppane 2.0 A-omega sedani 1600 pyynnillä tsättiautossa.. Josko on siihe päittäi vaihtanu.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
On joo, mihin ei tarvii ku vaihdelaatikko vaihtaa ja se muutoskatsastaa ni prosentit paukkuu yli 
Laitoin myyjälle kysymyksen...jarkkis kirjoitti:On joo, mihin ei tarvii ku vaihdelaatikko vaihtaa ja se muutoskatsastaa ni prosentit paukkuu yli
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Ja sain s-postiin vastauksen:Timonen kirjoitti:Laitoin myyjälle kysymyksen...jarkkis kirjoitti:On joo, mihin ei tarvii ku vaihdelaatikko vaihtaa ja se muutoskatsastaa ni prosentit paukkuu yli
"Kerron kyllä jos joku kysyy ja on autosta kiinnostanu. Renkaanpotkijoiden ei tarvi moisia asioita edes tietää ketkä tarjoilee jotain naurettavia."
kysyitkö onko korinvaihto vai mistä se noin hermostu 
Opel Manta B -77
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Opel Corsa A -87 1.2 S
Opel Zafira B -06 Z20LER
Omistamisen riemua

Taitais Mantas paukkua prossat jo nyt yli, jos tarkistettais...
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Totta 
Saas nähdä kui paljo paskaa kohta sataa. Laitoin, 600 tarjottu. :DDDd
Vastauski saapui: Hieno homma idiootti
Vastauski saapui: Hieno homma idiootti
Tuollahan se mun kysymys lukee kysymysjonon ensimmäisenä?JokkeJ kirjoitti:kysyitkö onko korinvaihto vai mistä se noin hermostu
Voipi olla ettei se näy muuta kuin jos on kirjaanut nettiautoon sinun tunnuksilla.Timonen kirjoitti:Tuollahan se mun kysymys lukee kysymysjonon ensimmäisenä?JokkeJ kirjoitti:kysyitkö onko korinvaihto vai mistä se noin hermostu
Tai ainakaan minulla ei näy sellaista kysymystä jonka mieltäisin sinun tekemäksi.
Samaa vaivaa täälläki.Rocla kirjoitti:Voipi olla ettei se näy muuta kuin jos on kirjaanut nettiautoon sinun tunnuksilla.Timonen kirjoitti:Tuollahan se mun kysymys lukee kysymysjonon ensimmäisenä?JokkeJ kirjoitti:kysyitkö onko korinvaihto vai mistä se noin hermostu
Tai ainakaan minulla ei näy sellaista kysymystä jonka mieltäisin sinun tekemäksi.
Ahaa!Nizuxiini kirjoitti:Samaa vaivaa täälläki.Rocla kirjoitti:Voipi olla ettei se näy muuta kuin jos on kirjaanut nettiautoon sinun tunnuksilla.Timonen kirjoitti:Tuollahan se mun kysymys lukee kysymysjonon ensimmäisenä?JokkeJ kirjoitti:kysyitkö onko korinvaihto vai mistä se noin hermostu
Tässä esittämäni kysymys:
"Miksi et ole maininnut sanallakaan kyseessä olevan korinvaihto-Ascona?"
Niin joo se ei näy julkisena, jos se ei tsättiautossa siihe kyssään oo vastannut, vaan sulle suoraan mailiin..Timonen kirjoitti:Ahaa!Nizuxiini kirjoitti:Samaa vaivaa täälläki.Rocla kirjoitti:Voipi olla ettei se näy muuta kuin jos on kirjaanut nettiautoon sinun tunnuksilla.Timonen kirjoitti:Tuollahan se mun kysymys lukee kysymysjonon ensimmäisenä?JokkeJ kirjoitti:kysyitkö onko korinvaihto vai mistä se noin hermostu
Tai ainakaan minulla ei näy sellaista kysymystä jonka mieltäisin sinun tekemäksi.![]()
Tässä esittämäni kysymys:
"Miksi et ole maininnut sanallakaan kyseessä olevan korinvaihto-Ascona?"