Kokemuksia Goodride tai Sunny kesärenkaista?
Re: Kokemuksia Goodride tai Sunny kesärenkaista?
Itelläni on tällä hetkellä goodridet, enkä vielä ainakaan mitään moitittavaa ole löytänyt. Joku 5k ajettu näillä eivätkä ole kuluneet.
Miks Ford on keksitty? Ettei Opel olis maailman paskin auto!
No, tuli sattuneesta syystä ostettua kierros Maxxis MA-Z1:iä.
Saas nähdä onko laatu tippunu minkä verran, pentuna kun kartingiä ajettiin niin maxxis oli huippurengas.
Kerron ajettavuudesta verrattuna Falkenin FK-452:een kuhan saan renkaat Suomeen ja alle...
Saas nähdä onko laatu tippunu minkä verran, pentuna kun kartingiä ajettiin niin maxxis oli huippurengas.
Kerron ajettavuudesta verrattuna Falkenin FK-452:een kuhan saan renkaat Suomeen ja alle...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Nyt kun nää goodridet on alla jo kolmatta kesää, voi jo vähän moittiakin näitä. Oikeestaan tuo alkoi jo vähitellen viime kesän lopulla eli noiden ääni on alkanut koventua suht kovaksi jo vaikka eivät ole edelleenkään kovin kuluneetkaan. Nuohan oli aika pitkään tosi hiljaiset mutta nyt vanhetessaan ne on alkaneet pitää sellaista "jyrinää". Tosin sama ominaisuus on kyllä ollut muissakin merkeissä mitä mulla on ollut mutta näissä tuo muutos on ollu mielestäni suurempi.
Muuten ei oo ollu mitään valittamista edelleenkään. Eilenkin kun olin stadin suunnalla reissussa ja ajoittain vettä tuli todella paljon, ei silti missään vaiheessa ollut pienintäkään oiretta vesiliirroista vaikka suht vauhdikkaasti ajelinkin.
Muuten ei oo ollu mitään valittamista edelleenkään. Eilenkin kun olin stadin suunnalla reissussa ja ajoittain vettä tuli todella paljon, ei silti missään vaiheessa ollut pienintäkään oiretta vesiliirroista vaikka suht vauhdikkaasti ajelinkin.
Todennäköisesti väärässä.