Vectra-C GTS madallus

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra-C GTS madallus

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

gts2003 kirjoitti:
henryf kirjoitti:Kiinnostais ko sarja. -07 2,2 farkku. Toisaalta KW:n variant 2 taitaa säätöjä olla mukavammin mutta niin on hintaakin.
Joo varmaan kaikki hinnakkaammat sarjat pesee ton kyseisen säädöiltään ja ominaisuuksiltaan.

Mutta niin hän se on että halvalla ei hyvää saa :yawn:
No eipä taida olla KW2:sessa muuta lisä säätöä kuin ulos jäykkyyden säätö et se tosta puuttuu mut niin puuttuu sit 1300€ hintaakin melkein et siinä mun syyni ja niinkuin kaveri sanoi et jos toi kestää kaks vuotta ja sit pitää vaihtaa niin kuuden vuoden päästä on vasta toi KW1:sen hinta tulossa vastaan ja silloin ei sulla tota autoa enää olekkaan :lol: Mut siis mä oon hankkimassa omaan gts:ään ja veljen saman vuotiseen 2,2 direct farkkuun et meille tulis kaks sarjaa ja sit mitä muille et vois jotain määrää ottaa et jos on kiinnostusta niin laittakaapas vaikka YV:llä HEP mulle niin alan kysellä et kuka voi toimittaa ja kuinka paljon ja mihin hintaan... kaverilta kysyin tänään siitä asiasta niin hän sanoi että ihan olivat EBAY:stä tilanneet et niin varmaan pitää meidänkin tehdä... ja toivotaan että puhuvat englantia kun ei saksa mene;)
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

jos noita rupee kimpassa tilaamaan niin lähetykset pitää saada jokaisen omaan osoitteeseen eikä silleen että yksi tilaa ja sit lähettelee suomen päässä matkahuollon rahdeilla,menee se hyöty sitten siinä.

mitä tossa mitään kieliä tarttee muutakun klikkaa buy it now ja maksu paypal:n kautta ja sillä bueno.sit vaan tavaraa odotellessa.

Jos tuo signum on vielä itellä lumien sulaessa niin täältä lähtee ainakin tilaus tuonne.jos vaan uusi vanne setti antaa vielä myöden tuoda koppaa alaspäin.rupee tänkin auton kohdalla karkaamaan hanskasta tää homma,
muka käyttöauto :lol:
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

No eipä toi hyöty mihin kään häviä jos kolme sarjaa tulee suoraan PK alueelle ja riippuuhan se kannattavuus siitä et paljon vois saada alea... no ite meinaan ainkin saada vielä 20-40mm lisää alas ja sit vielä ne 20" alle et siinä mun tavoita;)
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

G.T.S kirjoitti:No eipä toi hyöty mihin kään häviä jos kolme sarjaa tulee suoraan PK alueelle ja riippuuhan se kannattavuus siitä et paljon vois saada alea... no ite meinaan ainkin saada vielä 20-40mm lisää alas ja sit vielä ne 20" alle et siinä mun tavoita;)
meinaatko että lähden hakemaan sieltä "korvesta"?no ei,kyllä siihen kumminkin rahtia tulee,painava paketti.

kyllähän toi 8.5 tuumaa leveä menee vielä helposti ja varsinkin jollain 225/30-20 kumilla(halk. 643mm)
omassa oli noi 235/35-19(halk.647mm)navasta kaareen on nyt 32.8cm
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Jartsa kirjoitti:
G.T.S kirjoitti:No eipä toi hyöty mihin kään häviä jos kolme sarjaa tulee suoraan PK alueelle ja riippuuhan se kannattavuus siitä et paljon vois saada alea... no ite meinaan ainkin saada vielä 20-40mm lisää alas ja sit vielä ne 20" alle et siinä mun tavoita;)
meinaatko että lähden hakemaan sieltä "korvesta"?no ei,kyllä siihen kumminkin rahtia tulee,painava paketti.

kyllähän toi 8.5 tuumaa leveä menee vielä helposti ja varsinkin jollain 225/30-20 kumilla(halk. 643mm)
omassa oli noi 235/35-19(halk.647mm)navasta kaareen on nyt 32.8cm
No en nyt kuitenkaan sitä meinannut että täältä "korvesta" haet :bonk: vaan et postilla tai just niin et tulis suoraan sinne... no mut kuitenkin eilen laitoin viestii saksan päähän ja katellaan mitä sieltä tulee et itteeni himottais jo tiputtaa vaikka ei enää ole ees mitän kesä vanteita...

Jos sulla nyt 32,8 navasta niin paljon luulet et sitä voi vielä tiputtaa ennenkuin alkaa ottamaan kiinni?
Gts03
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Gts03 »

Jartsalle!! onko sulla ne 40mm h&r jouset? aika paljon tippunu kun joskus aikasemmin sulla oli mitta 34cm???
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Gts03 kirjoitti:Jartsalle!! onko sulla ne 40mm h&r jouset? aika paljon tippunu kun joskus aikasemmin sulla oli mitta 34cm???
Juu on.ja oli 34cm,ei se nyt ihan itsestään ole pudonnut...kyllä sitä on itse autettu.
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Mitä ne H&R:ät kustansi?
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

vectraTBO kirjoitti:Mitä ne H&R:ät kustansi?
190€+pk auto-muovilta ja tietty järviseltä.
Gts03
OCF Member 2020

vittu mä oon kans huomannun sen et jos kamaa ei tilaa järviseltä automuovilta niin ihan eri hinnat tulee jos se yks käppänä vastaa puhelimeen, kuselin tupla vaimentimia gts vectraa järvisen hinta 248€kpl, sit sillä toisel oli 440€ ja toinen puoli 470€ vittu ihme meiniki ite pyydän aina että saan asioida Järvisen kanssa :thumbsup:
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Jartsa kirjoitti:
Gts03 kirjoitti:Jartsalle!! onko sulla ne 40mm h&r jouset? aika paljon tippunu kun joskus aikasemmin sulla oli mitta 34cm???
Juu on.ja oli 34cm,ei se nyt ihan itsestään ole pudonnut...kyllä sitä on itse autettu.
Mites sitä autoit??

Ja Gts03 nyt saa motonetistä jo tarvike pönttöjä veljelle etittiin niin maksaa 120€/kpl tai sit ostat tuolta jka1500 Noi irmelin tupla pöntöt hintaa oli 550€ et saat samaan hintaan ne kuin automuovilta perus putket.
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Siirsin edestä jousilautasia 15mm alemmas ja takajouset taotutin lyhyemmiksi.
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

ok no ehkä itse vain meen ja tilaan ton TA sarjan ja jos ostais noi vanteet niin ehkä sit pääsis yhteis ymmärrykseen;)
gts2003
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja gts2003 »

Gts03 kirjoitti:vittu mä oon kans huomannun sen et jos kamaa ei tilaa järviseltä automuovilta niin ihan eri hinnat tulee jos se yks käppänä vastaa puhelimeen, kuselin tupla vaimentimia gts vectraa järvisen hinta 248€kpl, sit sillä toisel oli 440€ ja toinen puoli 470€ vittu ihme meiniki ite pyydän aina että saan asioida Järvisen kanssa :thumbsup:

Oot laittanu vekkulan myyntiin -(z)- :D
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
Gts03
OCF Member 2020

niinhän se näkyy olevan kunhan kokeilen niinkun hinnasta varmaan näät 12500€ no ei oo tyhmä kuka pyytää vaan se joka maksaa :D mahdollisesti vaihdan farkkuun ei vielä tarkkaa tietoa katsellaan :roll:
Vastaa Viestiin