acs 21-24.3

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Henna83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Henna83 »

Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Kyllä ei eu kilpiäkin pitäis saada tilaamalla konttorilta.
Kun yritin evoon saada(rekisteröinti katsastuksen yhteydessä) vahat kilvet niin täti sanoi että aluksi pitää ottaa nämä eu-laput mitä on hyllyssä ja sitten voit tilata tilalle vanhanmalliset. tjsp.
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

Kävikö ketään kattoos sitä Ground Zero pugii? Oli pojilla kohtis soiva auto. Suppariteho vaatimaton 8kiloo.

Mukavaa maanantai krapulas istuskel siel. Meinas mössöpötköö (katso. yrjö) Tarjot.

5 rellu mikä kahmi palkintoja oli kans mukavasti rakenneltu.
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
EWO-500
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja EWO-500 »

ata kirjoitti:Joo, takapuskurin skraidut on edellisen omistajan vaimon peruuttamia ihan oikeita skraiduja, ei kauhean pahoja kuitenkaan, täytyy katsoa miten se pitää fiksata joskus paremmalla ajalla ja takasumuvalon sijoitus on jotain ihan käsittämätöntä ja sen takia kilpikin on sivussa. Täytyy sitäkin jossain vaiheessa vissiin katsoa.

En tiedä voiko kuinka helposti tilata EU-kilpien tilalle vanhanmallisia. Olisihan vanhanmallinen lyhyt kilpi samallakin tunnuksella paremman näköinen kuin tuo nyt pitkä kilpi lyhyellä tunnuksella takana ja 2-kerroksinen edessä...

Erikoiskilpeä en taida ruveta tilaamaan, ei just nyt ole siihen varaa... :) ja GTO-04 ei ole ainakaan mahdollinen kun nollaa ei saa olla ekana eikä samasta syystä GT-0:kaan käy. GTO-57 tietysti olisi aika hyvä, olisi takaluukun orggistekstit "kopioituna" kilpeen... :) laittaisi vielä itse tarrasta pisteen siihen numeroiden väliin niin olisi GTO-5.7 :) Olisihan sellainen makea... :)

Kyllä saapi vaihdettua kilvet kun meet vaan konttorille ja tilaat uudet kilvet samalla tunnuksella ns. vanhanmalliset lyhyet ja
sit siinä kysytään nykykilvet minkälaiset on niin ruksit oikeaan paikkoihin lomakkeessa et eu pitkä/korkea jne. Ja saa ne rekisteröintikatsastuksen jälkeen heti tilata ilman eu merkkiä. Itse aina otan ilman eu merkkiä ja tilaan samantein kun tunnus tulee rek.katsastuksessa noihin ns
vanhempiin ja erikoisempiin kun ne ei vaan mun mielelestä sovi niihin siis eu merkit.
Eiku vaan GTO-57 tai joku GTO-350 :lollis: :lollis: :lollis:
Erikois Ooppelit ja niiden varaosat.

http://www.topstarcars.fi http://www.classicopel.fi

EI OLE RIEMULLA RAJAA KUN MANTAN KUTOSELLA AJAA....
palehti
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja palehti »

Messut tuli käytyä täälläkin, ihan oli ookoo mun mielestäni...kun olen viimeksi käynyt pari-kolme vuotta sitten. Käytiin maanantaina, joten ei ollut pelkoa hermojen menettämisestä tungoksessa :D

Olihan tuolla tosi hienoja pirssejä näytillä. Jo mainittujen ja itsestäänselvyyksien lisäksi itseäni miellytti tosi paljon seuraavat autot:
Audiclubin projektipuolelta tuttu S4, johon laitettu RS4 korisarja. Mun silmäni tykkää juuri tuollaisena, toivottavasti kaveri ei tee enää mitään muutoksia.
Kuva

Toijjotaklubilla osui silmään vanhalle toitsukuskille että ohho, onko joku nyt (vasta) tajunnut toteuttaa tuon joskus sekunnin haaveilun ( 100% haaveilua, eli auto ruttutukusta ja siihen uudet pellit...ei onnistu multa kuin suunnittelu :lol: ) kohteena olleen teon eli laittanut mulkosilmäkorollaan WRC-korollan etulokarit ja leiponut takakaaretkin tyyliin sopiviksi (mun haaveilussa tehtiin 3-ovinen ja siihenhän löytyy WRC-pajalta takakyljet suoraan...). Luukin kruunasi tosi hyvä 10 x 17" vannevalinta että ne pullistukset näyttävätkin joltain.
Kyllä joutui antamaan omistajalle kiitosta hyvästä työstä. Puskuri on kuulemma oikeasti kotoisin WRC-autosta tuolta jostain Töysän seuduilta...
Kuva
Kuva
Kuva

Kuten näistä kuvista voi päätellä en ole hirveän suuri shogun-korisarjojen fani :lollis:

Niin ja pitihän siellä ralliakin ajaa, oikein diplomin antoivat...
Kuva
Mahtaa alkaa puhelimet pian soimaan :sleep: , kolmanneksi pääsin sinne tietokoneen listalle.
3.01.33 oli aika ja monta sekenttiä siitäkin oltiin ojanpohjalla :lollis: 8)
Paras aika siellä koneella oli 2.56.xx, siihen mun käsilläni oltaisiin vaadittu jo optimisuoritus ja kahden yrityksen sijaan kaksikymmentä...
E39 M5
[url=http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?t=119774]
Keino
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Keino »

2slow4motion kirjoitti:Kävikö ketään kattoos sitä Ground Zero pugii? Oli pojilla kohtis soiva auto. Suppariteho vaatimaton 8kiloo.

Mukavaa maanantai krapulas istuskel siel. Meinas mössöpötköö (katso. yrjö) Tarjot.

5 rellu mikä kahmi palkintoja oli kans mukavasti rakenneltu.
Juu kyllä kävi ja meinas tulla huono-olo vaikka selvinpäin sitä seurasin. Vähän turhan kovat paineet minun makuuni siinä ympäristössä :D Se vähän häiritsi välillä kun koitti muita autoja kuunnella niin bassot mylvi koko 5 hallissa sen bugin ansiosta :D
Kuva
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

Juurikin näin palkintojen jokotilaisuudessa kans hirvee jytinä. Siisti pugi. En kyl omaan autoon pistäs moisia mistään hinnasta.
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
RedTop
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja RedTop »

palehti kirjoitti:Messut tuli käytyä täälläkin, ihan oli ookoo mun mielestäni...kun olen viimeksi käynyt pari-kolme vuotta sitten. Käytiin maanantaina, joten ei ollut pelkoa hermojen menettämisestä tungoksessa :D

Olihan tuolla tosi hienoja pirssejä näytillä. Jo mainittujen ja itsestäänselvyyksien lisäksi itseäni miellytti tosi paljon seuraavat autot:
Audiclubin projektipuolelta tuttu S4, johon laitettu RS4 korisarja. Mun silmäni tykkää juuri tuollaisena, toivottavasti kaveri ei tee enää mitään muutoksia.
http://i41.photobucket.com/albums/e264/ ... G_1978.jpg
Ei ole tulossa enää muutoksia koriin.
Seuraavaksi pitää päivittää takajarrut ja tekniikkapuolta.
Osat on siis OEM RS4:n osia, sisälokareita myöten
Audi S4+ -01
Ex. Vectra C20XE -94
Vastaa Viestiin