Plussaa paikoilleen sopivuus
Miinusta tulee valotehosta ja valokuviosta.
Ja tämä on kokeiltu.
Ps.Ainoa mikä paranee on ulkonäkö vrt.94-97 Omegan orkkisumpioon.

Mulla A-ompussa ne Philipsin 14.90/pari maksavat H4:t, paljon parempi valoteho ku niissä huoltsikoiden euron kappale maksavissakanerva kirjoitti:Suosittelen nyt aivan ensiksi ostamaan kunnolliset polttimot,itse hommasin tänään vecculiin Philips x-treme powerit ja olen todella tyytyväinen niihin. H7 26 ekeä pari
Itse olen samaa mieltä että Astra H lähivalojen teho on aivan sieltä ja syvältä ettei sinnekään Astran valot kannaZEI kirjoitti:Itsellä tuollaiset philipsin x-tremet. Ilmoitettu valoteho on tuolle 55W H7:lle +80% ja silmämääräsesti ei kyllä kauas jää siitä ainakaan uusi polttimo, sitähän ei tiedä miten kauan se pysyy noin kirkkaana vai himmeneekö kun tunteja tulee.masa_ kirjoitti:http://www.philips.fi/About/News/article-14476.html
Ite aattelin koittaa tekiskö noilla mitään
Omaan H-astraan siis laitoin tollaset, noissa uusissa astroissa kun on aivan hengenvaarallisen surkeat lähivalot. Jos valot ennen oli huonot niin nyt voisi antaa arvosanaksi jo tyydyttävä. Ei voi käsittää miten auton turvallisuuteen panostetaan 5-tähden kolariturvallisuuden edestä, mutta laitetaan lyhyille umpiot jotka on teholtaan kuin jostain 50-luvun mossesta.
Kuva ennen ja jälkeen asennuksen, livenä valotehon ero on just noin iso mitä kuvasta näkyy..