veccuman83 kirjoitti:en jaksa enää jauhaa tästä asiasta.
Ainoa asiallinen ja tätä aihetta koskeva lause. Puolet jutuistasi/"vastauksistasi" meni kyllä niin ohi, että fiksuinta on asia haudata.
Ei olla samalla pituudella ja järkevää keskustelua tästä ei saa aikaiseksi noilla vastauksilla.
No niin. älkää täällä alkako. palkinnot on jaettu ja sillä selvä.
kaikki on saanut palkintoja ja kaikki eivät saa palkintoja.
ja palautetta tulee niin negaa kuin positiivista.
aina ei mee nallekarkit tasan ja aina ei tarvitse ottaa palkokasvia nenään kun
ollaan palautetta antamassa.
Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97
veccuman83 kirjoitti:en jaksa enää jauhaa tästä asiasta.
Ainoa asiallinen ja tätä aihetta koskeva lause. Puolet jutuistasi/"vastauksistasi" meni kyllä niin ohi, että fiksuinta on asia haudata.
Ei olla samalla pituudella ja järkevää keskustelua tästä ei saa aikaiseksi noilla vastauksilla.
No niin. älkää täällä alkako. palkinnot on jaettu ja sillä selvä.
kaikki on saanut palkintoja ja kaikki eivät saa palkintoja.
ja palautetta tulee niin negaa kuin positiivista.
aina ei mee nallekarkit tasan ja aina ei tarvitse ottaa palkokasvia nenään kun
ollaan palautetta antamassa.
Juuri tätä tarkotin edellisessä postauksessa, ei ole mitään järkeä näissä vastauksissa joten antaapi olla. Minä tässä en ole herneitä ottanut nenään, en kyllä millään vaikka kuinka paljon sitä toivot.
Pidä keskustelu yhdellä foorumilla ja pidä sama linja kummassakin, nyt on niin sekavaa tämä postailusi.
jos ei kestä sitä että joku töksäyttää autosta jotain pahaa (edes hupimielellä) niin eipä sitä kannata tallin vierustaa pidemmälle viedä. tai jos sama auto voittaa thüninki-settejä aina, niin eipä sillekkään voi mitään, yleisö antaa omat äänensä ja tuomaristo omansa. pitäkää se vessanne vaan tallissa niin ei tarvii kiskoa herneitä aina näyttelyiden jälkeen nenään == kaikkia ei voi koskaan miellyttää.
jos ei kestä sitä että joku töksäyttää autosta jotain pahaa (edes hupimielellä) niin eipä sitä kannata tallin vierustaa pidemmälle viedä. tai jos sama auto voittaa thüninki-settejä aina, niin eipä sillekkään voi mitään, yleisö antaa omat äänensä ja tuomaristo omansa. pitäkää se vessanne vaan tallissa niin ei tarvii kiskoa herneitä aina näyttelyiden jälkeen nenään == kaikkia ei voi koskaan miellyttää.
Ei tässä nyt meidän autosta puhuttukaan vaan siitä kun eräästä toisesta autosta annoin negaa palautetta.Luepas tarkemmin topicci.
Vectra A 2.0i TIC vm-89 "HR-83"
Opel Vectra B Caravan 2.0 -97
bluerol kirjoitti:
Ja herra Pinohiirelle:
Auto on levitetty pellistä, onnistuisiko sinulta? Peltihommat varmasti taittuu
Jos ei rakennetetut autot innosta kuin Ooppelit niin kannattaa pysyä teidän omissa miiteissä.
Eikö näin?
pannaan nyt vielä kerran oma lusikka soppaan.
Sori nyt vaan en tiennyt että auto on levitetty pellistä ja peltihommat ei taitu iteltä. Pitäisikö sitä sitten osata vääntää pellistä mitä vaan ennen kun saa kertoa oman mielipiteensä asioista? mutta nyt ehkä katon sitä vähän eritavalla kuin ennen mutta auto ei ole minun makuun joten ei herneitä siitä. Ja kyllä innostaa ihan kaikenlaiset rakennellut autot. kuten tuolla jo mainitsinkin niin itse olisin pokaalit jakanut esim. säxättimelle ja penarille jotka olivan kuvien perusteella oikeen hienon näkösiä pelejä ulkoa/tekniikaltaan. itse ensiis paikalla ollut...
bluerol kirjoitti:
Ja herra Pinohiirelle:
Auto on levitetty pellistä, onnistuisiko sinulta? Peltihommat varmasti taittuu
Jos ei rakennetetut autot innosta kuin Ooppelit niin kannattaa pysyä teidän omissa miiteissä.
Eikö näin?
pannaan nyt vielä kerran oma lusikka soppaan.
Sori nyt vaan en tiennyt että auto on levitetty pellistä ja peltihommat ei taitu iteltä. Pitäisikö sitä sitten osata vääntää pellistä mitä vaan ennen kun saa kertoa oman mielipiteensä asioista? mutta nyt ehkä katon sitä vähän eritavalla kuin ennen mutta auto ei ole minun makuun joten ei herneitä siitä. Ja kyllä innostaa ihan kaikenlaiset rakennellut autot. kuten tuolla jo mainitsinkin niin itse olisin pokaalit jakanut esim. säxättimelle ja penarille jotka olivan kuvien perusteella oikeen hienon näkösiä pelejä ulkoa/tekniikaltaan. itse ensiis paikalla ollut...
Sehän tässä hivenen naurattaakin että täällä huudellaan että "voi herranjumala mikä kittikasa" vaikka ei asioista tiedetä mitään.
Ja makuasioista ei voi kiistellä, se nyt on aivan selvä homma!
*eipä muuta,asia alkaa olemaan jo loppuunkäsitelty*