Goljat kirjoitti:mukavia hommia noi lasikuitu sekä pakkeli/hiomishommat, niitä vois tehdä enempikin
tuu hinkkaamaan mun auto ja maalaa viel jos innostaa.
ihan näpäkät helmat.
Noita aattelin itelle ens kesäks
ei kiitos, omassa autossa on tarpeeksi tekemistä
nimittäin, eilen sain liimattua toisen helman,
ohessa kuva liimauksen jälkeen ja tänään menin liimaamaan toista. no aikeeksi homma jäi, nimittäin olin prkl helmaan jatkopalaa liimatessa tehnyt homman päin persettä ja toinen helma oli niin soiro että ei sitä paikelleen voi laittaa!! katsotaan nyt, kerään itseäni kasaan ja mietin sitten miten homman korjaan ja miten helman saan kiinni. ja mitä pidempään asiaa mietin, sitä kauemmin auto pysyy tallessa ja olen jalkamies siihen asti...
toi streettuningcarin helma oli itselläkin joskus kaavailussa omaan autooni. totesin sen liian pieneksi, ja tilasin toisen hivenen vastaavan. kävi senkin kanssa siten että sekin oli liian "pieni" mun vecun puskurien suhteen, joten siksi "jouduin" päätymään nykyisiin. tosin, tänään kun otin puristimet autosta irti ja ajoin auton tallista ulos jotta pääsee silmäilemään tuotosta paremmin, tulin myöhemmin siihen tulokseen että nuokin helmat ovat hivenen liian pienet

mutta noilla mennään, toinen on jo liimattu kiinni enkä ala repimään sitä irti