itse olen saanut eräältä firmalta kustannusarvioksi n.1500e sis oviaukot, pohjat jne.
Entiset postin autot
-
JappePuppe
- 'Kadett'

Tuon ikä/hintaluokan käyttöautojen maalauttamisessa ei ole mitään järkeä. Ostaa kerralla sopivan värisen tai kävelee autolle silmät kiinni
Joku mällin paikkamaalaus on vielä jotenkin järkevän rajoissa, mutta ehjän maalauksen uusiminen väärän värin takia ei.
Harrasteautot erikseen
niissä ei muutenkaan ole järjellä juurikaan sijaa.
Joku mällin paikkamaalaus on vielä jotenkin järkevän rajoissa, mutta ehjän maalauksen uusiminen väärän värin takia ei.
Harrasteautot erikseen
-
JappePuppe
- 'Kadett'

oulujyrki.k kirjoitti:astran hinta toi oli, mutta kyseinen maalamo on maalannut monia näyttelyautojakin..eli kokemusta löytyy ja töitä tuntuu riittävän..
500e on ammattokoulun työlle sopiva hinta, ja siihin hintaan olen kuullut porukan maalauttavankin siellä.
on niitä muitakin maalamoja, mistäpäin olet?
500e vois jo maksaa ex postiauton maalauksesta jos se väri alkaa tympiin myöhemmin
-
JappePuppe
- 'Kadett'

-
JappePuppe
- 'Kadett'

Jukka T kirjoitti:Tuon ikä/hintaluokan käyttöautojen maalauttamisessa ei ole mitään järkeä. Ostaa kerralla sopivan värisen tai kävelee autolle silmät kiinni![]()
Harrasteautot erikseenniissä ei muutenkaan ole järjellä juurikaan sijaa.
näin on....
vaan tarkotus olikin jo ennakoida että paljonko hinta on jos myöhemmin haluaa
Eihän se nyt paha jos autosta maksaa 2000+500e maalauksesta
-
JappePuppe
- 'Kadett'

JappePuppe kirjoitti:Jukka T kirjoitti:Tuon ikä/hintaluokan käyttöautojen maalauttamisessa ei ole mitään järkeä. Ostaa kerralla sopivan värisen tai kävelee autolle silmät kiinni![]()
Harrasteautot erikseenniissä ei muutenkaan ole järjellä juurikaan sijaa.
näin on....
vaan tarkotus olikin jo ennakoida että paljonko hinta on jos myöhemmin haluaa
Kato jos auton saa tarpeeks halvalla niin voi vaikka maalata sen kullalla
Eihän se nyt paha jos autosta maksaa 2000+500e maalauksesta
No jaa... ajan postia nimenomaan maaseudulla ja ne on kaikki ihan paskana!JappePuppe kirjoitti:valtaosa.. mut jokunen maaseudulla ollu auto voi olla ihan kohtalaisessa kunnossaooskari kirjoitti:Ei missään nimessä kannata ostaa postin autoja!!! Olen itse postilla töissä ja ovat kyllä semmoisella käytöllä että.... huh huh!!!
Menee vähän ohi aiheesta mutta oranssin auton minäkin menin ostamaan 
Eli huoneistokeskuksen omistuksessa olleen B vectran 1.6 ecotecillä.
Ja en todellakaan aio alkaa väriä vaihtamaan jos vain löydän tuon kyseisen värin koodin jotta saa lisäosia maalailla.
Minun mieleeni juurikin tarpeeksi härski väri
Eli huoneistokeskuksen omistuksessa olleen B vectran 1.6 ecotecillä.
Ja en todellakaan aio alkaa väriä vaihtamaan jos vain löydän tuon kyseisen värin koodin jotta saa lisäosia maalailla.
Minun mieleeni juurikin tarpeeksi härski väri
Just tänään näin huoltiksella F-Astran joka oli öljyä koneeseen lisäämässä, punainen auto, mutta konehuoneesta oranssi... jos itse tuollaisen ostaisin käyttörieskaksi, niin en kyllä maalauttamaan rupeaisi, Jägermeister-tarrat vain kylkiin...
eipä nuo mitenkään priimakunnossa taida olla eikä varusteitakaan liiemmin taida löytyä.
-
JappePuppe
- 'Kadett'

oot hajottanu ne!!!ooskari kirjoitti:No jaa... ajan postia nimenomaan maaseudulla ja ne on kaikki ihan paskana!JappePuppe kirjoitti:valtaosa.. mut jokunen maaseudulla ollu auto voi olla ihan kohtalaisessa kunnossaooskari kirjoitti:Ei missään nimessä kannata ostaa postin autoja!!! Olen itse postilla töissä ja ovat kyllä semmoisella käytöllä että.... huh huh!!!
Mimmosella autolla ajat? Jos tommosen halvalla ostaa niin kannattaako ottaa astra vai corolla? muita ei taida ollakkaan? Onko tietoa paljonko halvimmalla voi saada? Saako työntekijät alennusta noista kuinka paljo?
-
JappePuppe
- 'Kadett'

lienee opelin ominaisuus toi öljyn lisäysata kirjoitti:Just tänään näin huoltiksella F-Astran joka oli öljyä koneeseen lisäämässä, punainen auto, mutta konehuoneesta oranssi... jos itse tuollaisen ostaisin käyttörieskaksi, niin en kyllä maalauttamaan rupeaisi, Jägermeister-tarrat vain kylkiin...eipä nuo mitenkään priimakunnossa taida olla eikä varusteitakaan liiemmin taida löytyä.
Meillä on ainakin Transporttereita, Toyota Yariksia ja Renault Kangoota.... Itselläni ei ole hajonnut vielä oikeastaan mikään. Yleensä niistä hajoaa ikkunannostimia, vaihdelaatikoita, etupään osia ja peltivaurioita tulee rutkasti koska varhaisjakajat harrastavat postilaatikoiden "keilausta"!JappePuppe kirjoitti:oot hajottanu ne!!!ooskari kirjoitti:No jaa... ajan postia nimenomaan maaseudulla ja ne on kaikki ihan paskana!JappePuppe kirjoitti:valtaosa.. mut jokunen maaseudulla ollu auto voi olla ihan kohtalaisessa kunnossaooskari kirjoitti:Ei missään nimessä kannata ostaa postin autoja!!! Olen itse postilla töissä ja ovat kyllä semmoisella käytöllä että.... huh huh!!!
Mimmosella autolla ajat? Jos tommosen halvalla ostaa niin kannattaako ottaa astra vai corolla? muita ei taida ollakkaan? Onko tietoa paljonko halvimmalla voi saada? Saako työntekijät alennusta noista kuinka paljo?