Tulit vähän yllätyksenä vastaan iltasel ja sit mä olin naamiotunut sinertävään Vivaroon ku oli muuttoautona lainassa viikonlopun ja velipoikaa olin kotiin viemässä kun asustelee siellä suunnalla.hudu79 kirjoitti:Juu, siellä tuli kaverilla visiteerattua.sportwagon kirjoitti:hudu79 ajeli vastaan perjantaina Korson Vierumäellä iltasel 21 aikoihin.
Oon kyllä ite ajellu jo laput silmillä, kun en teikäläistä ole rekisteröinyt mitenkään.
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
-
sportwagon
- OCF Member 2015
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
ex Astra K Sports Tourer 1.6 Turbo -16
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
bärillä astra vaihtunu opc merivaan -ko?
Ainaki Astra näytti olevan vantaan liikkeessä myynnissä..jaakala kirjoitti:bärillä astra vaihtunu opc merivaan -ko?
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Joo tuli joku aivopieru ja piti saada semmoinenNortter kirjoitti:Ainaki Astra näytti olevan vantaan liikkeessä myynnissä..jaakala kirjoitti:bärillä astra vaihtunu opc merivaan -ko?
No niin, sehän meni kun pitikinBäri kirjoitti:Joo tuli joku aivopieru ja piti saada semmoinenNortter kirjoitti:Ainaki Astra näytti olevan vantaan liikkeessä myynnissä..jaakala kirjoitti:bärillä astra vaihtunu opc merivaan -ko?
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Taisin vähän liika ihailla siellä saksassa sitä opc merivaa mikä majaili meitin leirin läheisyydessäJuge127 kirjoitti:No niin, sehän meni kun pitikinBäri kirjoitti:Joo tuli joku aivopieru ja piti saada semmoinenNortter kirjoitti:Ainaki Astra näytti olevan vantaan liikkeessä myynnissä..jaakala kirjoitti:bärillä astra vaihtunu opc merivaan -ko?Vaikka olihan se astrakin komia
Tuleekohan sir_TR vastaan aamuisin vaajakosken tiellä? tai ainakin samanlainen auto..
B2-Omega -02 3,2 - E-Kadett -87 2.5 turbo - J-Astra -12 1.4T
Yleensä päivittäin tulee ajeltua molempiin suuntiin. Aamulla joskus ennen kasia.Timo.A kirjoitti:Tuleekohan sir_TR vastaan aamuisin vaajakosken tiellä? tai ainakin samanlainen auto..
Skoda Superb 3V5 4x4 DFCA, vm 2017
Juu juu itse ajelen deltalle aamuisin tuolla vectralla niin tulet vastaan melkein joka aamu.sir_TR kirjoitti:Yleensä päivittäin tulee ajeltua molempiin suuntiin. Aamulla joskus ennen kasia.Timo.A kirjoitti:Tuleekohan sir_TR vastaan aamuisin vaajakosken tiellä? tai ainakin samanlainen auto..
B2-Omega -02 3,2 - E-Kadett -87 2.5 turbo - J-Astra -12 1.4T
Teemuk tuli tänää aamu kolmen maissa tampereen keslogin pihasta, vastaan kaahailin lapa pystyssä actrosilla 
._.
teemuk kurvaili vastaan Jämsän kirkon lähistöllä tossa tovi sitten kun töistä ajelin kotio 
Kuitti kahteen edelliseen 
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Tänään jariz abc:llä, on kyllä hyvännäkönen oemga 
Taidettiin olla Tennessee:n kans yhtäaikaa tankilla asemamäen TB:llä tänään? Itse olin mustalla e39 jatkeella liikenteessä.
BMW e39 540i
BMW e34 535i
BMW e34 535i
Sellanen oli joo vieressä kun tankille kurvasin