Ajoin äsken korjalasta Korian liikenneympyrään asti sun perässä tollasella lippamadalletulla B-Corsalla
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Kuka ajelee vaaleanpunasella munamalli Kadetilla missä korisarja ja isot valkoset vanteet? Takalasissa iso OCF-Ladies tarra.
Ajoin äsken korjalasta Korian liikenneympyrään asti sun perässä tollasella lippamadalletulla B-Corsalla
Nykyinen: E46, E36
Entisiä; Kadett E x2, Omega B1, Corsa A, Corsa B x4, Astra F
Entisiä; Kadett E x2, Omega B1, Corsa A, Corsa B x4, Astra F
en ollu minä.. oulussa on toinenki farkku mut siinä on skooppi ja jotain muuta mistä erottaaMiksuli kirjoitti:vunpero bongattu eilen raksilan marketeilla.
tojjota korolla
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
JNN:n kans tuli käytyä parilla olusella eilen. siitä se mun krapulakin varmaan tuli 
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
Kyllähä sitä oltiin liikenteessä siihen aikaan ja eikä tosta mun autosta varmaan kovin moni erehdy ku ei oulussa monella samanlaista olevunpero kirjoitti:rautsi_91 ajelit vastaan tossa josain kaakkurin kohdalla motarilla joskus 21.30
Opel Calibra c20let 4x4 -94 / Opel Omega B z22xe -03
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Auton tunnistaa jo kaukaa siitä yksisilmäisyydestä ja VIHREISTÄ angel eyeseistä

Lukematon määrä kerhon väkeä Lahden suunnalla. ( Ei jaksa luetella nimia..) 
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
olin tuolloin liikenteessä työautolla.rautsi_91 kirjoitti:Kyllähä sitä oltiin liikenteessä siihen aikaan ja eikä tosta mun autosta varmaan kovin moni erehdy ku ei oulussa monella samanlaista olevunpero kirjoitti:rautsi_91 ajelit vastaan tossa josain kaakkurin kohdalla motarilla joskus 21.30millä autolla se vunpero päristelee?
mut http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... start=2250 tuolla on kuva mun ruoskasta
tojjota korolla
vunpero kirjoitti:olin tuolloin liikenteessä työautolla.rautsi_91 kirjoitti:Kyllähä sitä oltiin liikenteessä siihen aikaan ja eikä tosta mun autosta varmaan kovin moni erehdy ku ei oulussa monella samanlaista olevunpero kirjoitti:rautsi_91 ajelit vastaan tossa josain kaakkurin kohdalla motarilla joskus 21.30millä autolla se vunpero päristelee?
mut http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... start=2250 tuolla on kuva mun ruoskasta
Joo, kyllähän tuo omega on tutuksi jo tullu ku oulussa pyörit aika paljon sinäki
jooh. eipä ole tullu vähää aikaa käytyä ajelemassa oulun kylillä.. lähinnä tässä kempeleessä pyörinrautsi_91 kirjoitti:vunpero kirjoitti:olin tuolloin liikenteessä työautolla.rautsi_91 kirjoitti:Kyllähä sitä oltiin liikenteessä siihen aikaan ja eikä tosta mun autosta varmaan kovin moni erehdy ku ei oulussa monella samanlaista olevunpero kirjoitti:rautsi_91 ajelit vastaan tossa josain kaakkurin kohdalla motarilla joskus 21.30millä autolla se vunpero päristelee?
Joo, kyllähän tuo omega on tutuksi jo tullu ku oulussa pyörit aika paljon sinäki
tojjota korolla
onkoha nuita omegoita sitte 2 täällä oulunseudulla? :Ovunpero kirjoitti:jooh. eipä ole tullu vähää aikaa käytyä ajelemassa oulun kylillä.. lähinnä tässä kempeleessä pyörinrautsi_91 kirjoitti:vunpero kirjoitti:olin tuolloin liikenteessä työautolla.rautsi_91 kirjoitti:Kyllähä sitä oltiin liikenteessä siihen aikaan ja eikä tosta mun autosta varmaan kovin moni erehdy ku ei oulussa monella samanlaista olevunpero kirjoitti:rautsi_91 ajelit vastaan tossa josain kaakkurin kohdalla motarilla joskus 21.30millä autolla se vunpero päristelee?
jooh. toisessa on kuulemma joku skoopi konepellissä ja pikalukot jos muistan ihan oikeen.. pittää siis keksiä jotain "thööninkiä" jotta ei sekotu keskenäänrautsi_91 kirjoitti: onkoha nuita omegoita sitte 2 täällä oulunseudulla? :O
tojjota korolla
gedauttiEgiz kirjoitti:Kuka ajelee vaaleanpunasella munamalli Kadetilla missä korisarja ja isot valkoset vanteet? Takalasissa iso OCF-Ladies tarra.
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Facen kautta minä joonaksenki houkuttelinRookeri kirjoitti:Joonas houkutteli muakin mukaan mut eihän mulla ollu kummankaa numeroo enää kun jouduin formatoimaan puhelimen aikoinaan.tuikki kirjoitti:JNN:n kans tuli käytyä parilla olusella eilen. siitä se mun krapulakin varmaan tuli
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
-02 Astra 2.0T coupe
Eikun se oli joskus kolmen aikaan suurinpiirtein pukinmäen kohillaNalen kirjoitti:Nyt on menny multa täysin ohitse. Ilmeisesti joskus aamulla ja Kannelmäen kohdilla?Tebi kirjoitti:Nalen tuli eilen vastaan kehä 1:llä, huomasin kyllä mutta en kerinny morjestamaan joten:
Astra G 2.0 Sport
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Seat Exeo ST TDI Sport
Ex Vectrat A/B/C
Tuskin on sit minä ollu. En muistaakseni ykkösellä ajellu siihen aikaan. Olinkohan edes enää töissä. Meillä kuitenkin useampi samanlainen auto...Tebi kirjoitti:Eikun se oli joskus kolmen aikaan suurinpiirtein pukinmäen kohillaNalen kirjoitti:Nyt on menny multa täysin ohitse. Ilmeisesti joskus aamulla ja Kannelmäen kohdilla?Tebi kirjoitti:Nalen tuli eilen vastaan kehä 1:llä, huomasin kyllä mutta en kerinny morjestamaan joten:
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.