En taaskaan tiedä, kuka autoa kuskasi, mutta musta Calibra clubin tarralla oli eilen noin puoli kymmenen aikoihin illalla Riksun ABC:n pihalla. Kuka sitten olikin, niin itse tulin siihen sillä V70 Volvolla...
Slippi kirjoitti:En taaskaan tiedä, kuka autoa kuskasi, mutta musta Calibra clubin tarralla oli eilen noin puoli kymmenen aikoihin illalla Riksun ABC:n pihalla. Kuka sitten olikin, niin itse tulin siihen sillä V70 Volvolla...
Mä käväsin eilen tohon aikaan riksun ABC:llä. Tosin mun callu ei ole musta vaan tumma vihreä/sini violetti. Kyllähän se voi pimeessä näyttääkin mustalta.
Slippi kirjoitti:En taaskaan tiedä, kuka autoa kuskasi, mutta musta Calibra clubin tarralla oli eilen noin puoli kymmenen aikoihin illalla Riksun ABC:n pihalla. Kuka sitten olikin, niin itse tulin siihen sillä V70 Volvolla...
Mä käväsin eilen tohon aikaan riksun ABC:llä. Tosin mun callu ei ole musta vaan tumma vihreä/sini violetti. Kyllähän se voi pimeessä näyttääkin mustalta.
Tässä kys. autossa oli joku erikoinen konepelti ja ihan mustat takavalot, levikettä yms. myös löyty ja tummat takalasit. OCF:n tarra oli etuikkunassa (huomasin sen vasta, kun kävelin omalle autolle takas). Näytti myös joku vaihtovalo/mittari olevan siinä kojelaudan päällä... Aika mustalta se näytti tänäänkin, ku ajeli vastaan neljän jälkeen.
Pitääpä nyt vielä varmistella, kun kaikki tuntomerkit ainakin täsmää myöstänään olin neljän aikoihin menossa riksuun
Siis oliko kyseessä tämä calibra, jos oli niin sit se olin minä. http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ac59+ama-calibra.html Täytyy varmaan alkaa pitämään silmät auki tuolla tien päällä
ama kirjoitti:Pitääpä nyt vielä varmistella, kun kaikki tuntomerkit ainakin täsmää myöstänään olin neljän aikoihin menossa riksuun
Siis oliko kyseessä tämä calibra, jos oli niin sit se olin minä. http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ac59+ama-calibra.html Täytyy varmaan alkaa pitämään silmät auki tuolla tien päällä
Juurikin tuo se oli. Näytti tosiaan sillon hämärässä ihan mustalta autolta, mutta kuvissa lähinnä siniseltä. Itse en oo ollu viikkoon liikenteessä tuolla Omegalla, joten sitä on ainkin turha yrittää katsella, josko tulis vastaan.