samulis kirjoitti:
Juu, varmasti tuo tulee korvaam 1.8:n jossain vaiheessa, mutta silti veikkaan, ettei Seedanin julkistamisen aikana olisi pistetty keulalle 1.8, jos 2kk myöhemmin Farkun yhteydessä se korvattais jo 1.4T:llä, joten oma veikkaus olisi edelleen täyttää tuota bensapuolen 80hp:n aukkoa 180hp:n 1.6T:llä .
Tuolla logiikalla ajateltuna voi hyvinkin pitää paikkansa. Lisäksi tuolla jutussa mainitaan uuden bensaturbon tulevan valikoimaan aikaisempien koneiden lisäksi, ei tilalle. Joten 1.6T voinee hyvinkin olla tuloillaan. Bensakoneissa olisikin mukavasti valinnanvaraa, jos 2010 puolella valikoima olisi seuraava:
samulis kirjoitti:
Juu, varmasti tuo tulee korvaam 1.8:n jossain vaiheessa, mutta silti veikkaan, ettei Seedanin julkistamisen aikana olisi pistetty keulalle 1.8, jos 2kk myöhemmin Farkun yhteydessä se korvattais jo 1.4T:llä, joten oma veikkaus olisi edelleen täyttää tuota bensapuolen 80hp:n aukkoa 180hp:n 1.6T:llä .
Tuolla logiikalla ajateltuna voi hyvinkin pitää paikkansa. Lisäksi tuolla jutussa mainitaan uuden bensaturbon tulevan valikoimaan aikaisempien koneiden lisäksi, ei tilalle. Joten 1.6T voinee hyvinkin olla tuloillaan. Bensakoneissa olisikin mukavasti valinnanvaraa, jos 2010 puolella valikoima olisi seuraava:
Klikkaamalla tuota eturenkaan alapuolella olevaa tekstiä pääset alkuun. Voit pyöritellä autoa ympäriinsä, valita sisustan, värin, vanteet, moottorin. yms.
Lopuksi räätälöimäsi auto ajaa tallista ulos, ja kyllähän on hieno!
Onko kukaan käynyt kyselemässä, että milloin tänne takahikiälle tulee autoja nähtäville tai edes hintoja ?
Se, mikä minua jurppi jo vectrassa, taitaa pitää kutinsa vielä insigniassakin, eli tuon koko- ja hintaluokan autossa PITÄÄ OLLA TAKAIKKUNATKIN SÄHKÖLLÄ ! Se tuntuu tosi köyhäilyltä jos ei ole....
Viime viikolla Vantaalla veikkailtiin loka-marraskuuta ja farkku maalis-huhtikuussa. Hinnastosta ei ollut vielä tarkempaa tietoa tai arviota.
Mulle noi takasähkö ikkunoista ei ole kuin haittaa. Itse en niitä käytä ja lapset niillä vain leikkii Mutta mä taas olen sitä mieltä, jos ottaa vähänkään paremman varustelutason niin siinä pitäisi olla sentään automaatti-ilmastointi, vakkari, ksenonit. peruutustutka ja hyvät monisäätöiset jakkarat! Esim Skoda on ymmärtänyt tuon aika hyvin ja sen myyntiä voi taas ihmetellä elokuun luvuissa... Samoin nykyään esim Audi ja BMW business-malleissaan. Voisin muutoinkin kuvitella Insignian hinnan asettuvan uuden Superb:n kanssa samoille lukemille, mutta vajavainen vakiovarustus olisi selkeä este myynnille.
Uusi Superb on kyllä kova luu, ennenkaikkea siksi, että sen varustelistasta ei juuri puutteita löydy. Halvimmassakin jo auto-ilmastointi, vakkari sun muuta. Oikeastaan ainut "puute" on xenonit, mutta jännä nähdä, millainen opelin varustelistasta tulee. Ja tuleeko erillistä business-versiota...
Jännä muuten miten se tänne niiden hintojen saaminenkin kestää, kun ne on saksassa olleet tiedossa jo toista kuukautta....
Fallen kirjoitti:Suberb ei taas ulkonäön puolesta kamppaile ihan samassa luokassa insignian kanssa ainakaan näin omasta näkökulmasta...
No se on totta että samaa sulavuutta ei kyllä skodasta löydy, mutta kyllä siihenkin alkaa jo silmä tottua....mielenkiintoista on kyllä nähdä opel sitten ihan livenä.