-AM- kirjoitti:Jaa, väännähän Kaitzu ne sauvat samantien alas
Ja Janne: Älä soita mulle neljältä yöllä että tilaatko pienen, keskikokoisen vai ison makkaraherkun. Ei mulla kiinnosta No ei, oli taas järkevää toimintaa eilen yöllä
jahas tiimi toimii ja saa palautetta rollossa
---Ketola Drift Team--- Viestissä esitetyt mielipiteet eivät edusta OCF:n virallista kantaa ellei näin erikseen mainita.
Ja Janne: Älä soita mulle neljältä yöllä että tilaatko pienen, keskikokoisen vai ison makkaraherkun. Ei mulla kiinnosta No ei, oli taas järkevää toimintaa eilen yöllä
Ei pysty Antti nyt muistaan, että miks oon sullekki soitellu . Yritin varmaan saada kyytiä. Kysyin tuomoltaki, että pääsenkö mazdan lavalla kotiin mut ei se suostunu. Sori offtopic! Sunnuntaina miittiin
Ei pysty Antti nyt muistaan, että miks oon sullekki soitellu . Yritin varmaan saada kyytiä. Kysyin tuomoltaki, että pääsenkö mazdan lavalla kotiin mut ei se suostunu. Sori offtopic! Sunnuntaina miittiin
joo olipa poika melko simassa lauantaina... harmi ku toi mun sportsaloon ei oo ku 2paikkanen. katotaan jos nyt muistas tulla kahville.
hangover tuning
MB W202 -95 OM605 superturbo
Opel Astra H 1.6 opc line -08
Jaa millon Kaitzula muutto Tampereele? Ei helevetti lapin äijä lähtee manseen, lähetä mustaa makkaraa ihan v*tusti tänne Joko alusta alla, päällä vai takana?
-AM- kirjoitti:Jaa millon Kaitzula muutto Tampereele? Ei helevetti lapin äijä lähtee manseen, lähetä mustaa makkaraa ihan v*tusti tänne Joko alusta alla, päällä vai takana?
Päästäisen jälkeen pitäs lähtiä...tarkkaa päivää ei vielä tiedos..
ja alustaa on tullu sen verta laitettua että edessä säätö toimii, takana asennukset vaiheessa työkalujen puutteen vuoksi.(tähtikanta pultteja )
Kaitzu kirjoitti:takana asennukset vaiheessa työkalujen puutteen vuoksi.(tähtikanta pultteja )
Joo, kaitzu ei se oo aina niin heleppoa että 12mm lenkillä ja ruuvimeisselillä saa kaikkia laitettua
No ei, käyhän ostaan työkalut että saat tulla sillä lintalla sitten sunnuntaina napsule.
-AM- kirjoitti:Ihan hyvin oli porukkaa ja Harrikin vierailevana tähtenä.
Siirsin tuon ajan taas 2vko:n päähän, jos ei passaa nii ehdotelkaa aikoja.
Ei passaa ainakaan mulle
No joo, tullaan sitten joskus taas käymään ku tännepäin satutaan..
Ja Harri tuli ihan yllättäen käymään, perskeles sillä on enemmän kentässä ku mulla ja olihan se muutenki siistimpi