Postiaukion kohalla, eli Hallituskadun risteyksessä. Violetilla V40 Volvolla.|vectraman| kirjoitti:Missä kohtaa ja millä autolla sä tulit vastaan? Meillä oli vänkärin kans varmaan joku hyvä juttu just kesken
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
*Ascona -84*
*Ascona -77*
*Ascona -77*
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Siitä tulee kuljettua melkolailla päivittäin useampaan otteeseen kun tässä Etu-Lyötyssä asun 
henkka.k kirjoitti:|vectraman| ajeli päivällä Oulun keskustassa Kadettilla vastaan omituinen irvistys naamalla![]()
Ja vänkärin päätä ei näkyny.......|vectraman| kirjoitti:Missä kohtaa ja millä autolla sä tulit vastaan? Meillä oli vänkärin kans varmaan joku hyvä juttu just kesken
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
En valitettavasti ole miehiinpäin suuntautunut
Sahasin sen välin kyllä tuona päivänä varmaan 5 kertaa edestakas joten saatoin olla yksinkin jossain vaiheessa, yksin en sitten tiedä mitä olen irvistellyt.. 
Telwin tuli sedanilla vastaan Kärkkäisen valoissa. 
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
J_J2 Tuli ovessa vastaan kaupungilla 
JepaTeemu J kirjoitti:J_J2 Tuli ovessa vastaan kaupungilla
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
vectraman hyppäytti lyötyn autohallin luiskasta tossa iltapäivällä.
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Sieltä saiskin mukavat loikat kun ottas vähän vauhtia
Milläs autolla ajelit? Nyt tiedät missä asun nykyään jos tarvii joskus tulla asioimaan tänne 
Nipen kans käytiin kahvilla 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Vittu, että tunnen itseni idiootiksi..
Syksyllä woodbaarissa tuli kerran joku mies höpöttämään meidän pöytään, että mun pitäis tuntea se, mutta mä en saanu millään päähän kuka se on vaikka tutulta näyttikin, en vaikka miten koitin miettiä. Ajattelin, että on erehtynyt henkilöstä..
Sitten näin talvella parikin kertaa kun töihin kävelin niin samaisen henkilön töissä tuossa meidän talon edustalla ja mua vaivasi yhä, että tunnenko mä sen jostain. Tänään sama henkilö tuli sitten vastaan ja nosti mulle kättä niin tuli hetken sellanen, wtf? fiilis ja samassa napsahti päähän, että EI SAATANA Masakoo:han se siinä
En saatana saanut yhdistettyä kasvoja millään vaikka useammankin kerran ollaan nähty, vittu että nyt hävettää kun tuli baarissakin ajettua muualle silloin hänet kun ei alkanut kertomaan mistä tunnetaan ja ajateltiin tosissaan, että on väärälle henkilölle porisemassa..
Mulla on yleensä hyvä naamamuisti, mutta ei silti onnistunut yhdistämään kasvoja henkilöön

Eli siis masakoolle nostelin tänään räpylää tuossa rautatienkadulla
No voi vittu,nyt mua nolottaa kun en muista tollasesta tapahtumasta mitään|vectraman| kirjoitti:Vittu, että tunnen itseni idiootiksi..Syksyllä woodbaarissa tuli kerran joku mies höpöttämään meidän pöytään, että mun pitäis tuntea se, mutta mä en saanu millään päähän kuka se on vaikka tutulta näyttikin, en vaikka miten koitin miettiä. Ajattelin, että on erehtynyt henkilöstä..
Sitten näin talvella parikin kertaa kun töihin kävelin niin samaisen henkilön töissä tuossa meidän talon edustalla ja mua vaivasi yhä, että tunnenko mä sen jostain. Tänään sama henkilö tuli sitten vastaan ja nosti mulle kättä niin tuli hetken sellanen, wtf? fiilis ja samassa napsahti päähän, että EI SAATANA Masakoo:han se siinä
En saatana saanut yhdistettyä kasvoja millään vaikka useammankin kerran ollaan nähty, vittu että nyt hävettää kun tuli baarissakin ajettua muualle silloin hänet kun ei alkanut kertomaan mistä tunnetaan ja ajateltiin tosissaan, että on väärälle henkilölle porisemassa..
Mulla on yleensä hyvä naamamuisti, mutta ei silti onnistunut yhdistämään kasvoja henkilöön
![]()
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
No hyvä, että tunne on molemminpuolinen 
J_J2 kirjoitti:Nipen kans käytiin kahvilla
Juho M-P eilen tossa kajaanintien risteykses tai ainaki auto oli sama ..