turbo calsu kirjoitti:miten muuten oletteko paluttanut tavaraa tonne firmaan jos on tullu vääränlainen??miten olette toiminut?? laittavatko oikean osan ilman kuluja ja miten laitetaan takaisin puolaan vanha osa??
Olen kimppatilausten kanssa tehnyt siten että yritän myydä virheelliset osat itse pois ja tilannu seuraavien tilausten mukana korvaavat tilalle..
Eilen iltapäivästä tuli tavarat. Kuljetusliikkeen kaverit oli jättäneet tavarat vaan kylmästi oven eteen. Emäntä soitteli ja kysyi miksi olen jättänyt auton osia oven eteen niin ettei hän meinannut sisään mahtua. Ihan hyvälaatuista tavaraa näyttivat olevan. Hieman alle kuukauden kesti toimitus siitä hetkestä lähtien kun siirsin rahat heidän tililleen.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
hilppeet tuli ja suosittelen puotia. Vähän joutuu sovittelee paikalleen,mutta kyllä tohon hintaan passaa sovitellakkin..Ja jos haluu priima pinnan niin vähän joutuu kittaamaan mut ei paljoa..
Mitä ootte mieltä kannattasko tilata tämmönen spoikka ja leipoa se kiinni munamallin e-kadettiin? tulis vähän erilaista luukkia kuin joku perus gsi spoileri...
Cube^ kirjoitti:Mitä ootte mieltä kannattasko tilata tämmönen spoikka ja leipoa se kiinni munamallin e-kadettiin? tulis vähän erilaista luukkia kuin joku perus gsi spoileri...
Itsekkin odottelen tavaraa puolan maalta, sitä oiskin tulossa reilun 700euron edestä, kyllä lähtee puolan pojalta henki jos tavarat ei mulle asti tule, 27pv helmikuuta on rahat siirretty, ei näy eikä kuulu
Joo ei kannata vielä hermostua. Saksatakin kestää perus alustan osat joita on valmiina, tulla 5viikkoa. Suomi on niin pieni maa että tänne ei ihan ekana tuu kuin pakkasta