tuning-zone???

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Pillipiipari
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pillipiipari »

turbo calsu kirjoitti:miten muuten oletteko paluttanut tavaraa tonne firmaan jos on tullu vääränlainen??miten olette toiminut?? laittavatko oikean osan ilman kuluja ja miten laitetaan takaisin puolaan vanha osa??
Olen kimppatilausten kanssa tehnyt siten että yritän myydä virheelliset osat itse pois ja tilannu seuraavien tilausten mukana korvaavat tilalle..
Jonppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jonppa »

Eilen iltapäivästä tuli tavarat. Kuljetusliikkeen kaverit oli jättäneet tavarat vaan kylmästi oven eteen. :o Emäntä soitteli ja kysyi miksi olen jättänyt auton osia oven eteen niin ettei hän meinannut sisään mahtua. Ihan hyvälaatuista tavaraa näyttivat olevan. Hieman alle kuukauden kesti toimitus siitä hetkestä lähtien kun siirsin rahat heidän tililleen.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
wellu_
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja wellu_ »

Koska mahtas seuraava kimppatilaus puolaan olla? Olisin ainakin mukana tarvis A vectraan etuspoikan ja helmalevikkeet
datzka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja datzka »

hilppeet tuli ja suosittelen puotia. Vähän joutuu sovittelee paikalleen,mutta kyllä tohon hintaan passaa sovitellakkin..Ja jos haluu priima pinnan niin vähän joutuu kittaamaan mut ei paljoa..
Cube^
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Cube^ »

Mitä ootte mieltä kannattasko tilata tämmönen spoikka ja leipoa se kiinni munamallin e-kadettiin? tulis vähän erilaista luukkia kuin joku perus gsi spoileri...
EX: Kuva
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

Cube^ kirjoitti:Mitä ootte mieltä kannattasko tilata tämmönen spoikka ja leipoa se kiinni munamallin e-kadettiin? tulis vähän erilaista luukkia kuin joku perus gsi spoileri...
tiiä miten sitten käypi.. ei riitä mielikuvitus :)
Vectra C Estate -07
smok86
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja smok86 »

onkohan millon mahdollisesti lähdössäseuraava tilaus milloin...
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

whathifi kirjoitti: tiiä miten sitten käypi.. ei riitä mielikuvitus :)
:D
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja whathifi »

kyselin parikolme viikkoa sitten tilaamiani osiani, vastasivat: today i sent

jooo jospa nuo ensviikolla tulisivat, ei kyllä passaa tilailla lisää ennenkun entiset tuloo..
Vectra C Estate -07
Tooni
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Tooni »

joo itekki pari viikkoa sitten tilasin ja nyt ne ei ees mailiin vastaa.prkl..jos sinne katos yli 300€ ni sano minä että V.I.T.*.*!!
JV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JV »

heh voi puolan pojat saada päivässä aikas monta sähköposti viestiä 8)

kaikki kyselee et millon millon millon :wink:

ps: itekkin osia oottelen :P
OPEL OMEGA 3000 24V
2ner
'Agila'

Viesti Kirjoittaja 2ner »

Tooni kirjoitti:joo itekki pari viikkoa sitten tilasin ja nyt ne ei ees mailiin vastaa.prkl..jos sinne katos yli 300€ ni sano minä että V.I.T.*.*!!
joo mulle ne teki tota kans ettei vastaillu. osien toimitus kestänyt yli kolme kuukautta että ei ihan tossa luvatussa kahdessa viikossa osat tule :evil:
twf tuners
Marzu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Marzu »

Itsekkin odottelen tavaraa puolan maalta, sitä oiskin tulossa reilun 700euron edestä, kyllä lähtee puolan pojalta henki jos tavarat ei mulle asti tule, 27pv helmikuuta on rahat siirretty, ei näy eikä kuulu :evil:
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Marzu kirjoitti:27pv helmikuuta on rahat siirretty, ei näy eikä kuulu
No eihän nyt kuukaudessa mitään tapahdu.. Parin kuukauden kuluttua kannattaa vasta vähän hermostua.. ;)
Corsa OPC -09
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Joo ei kannata vielä hermostua. Saksatakin kestää perus alustan osat joita on valmiina, tulla 5viikkoa. Suomi on niin pieni maa että tänne ei ihan ekana tuu kuin pakkasta :P
Nismo, millo lie taas ajos
Vastaa Viestiin