Kyllä, kuviot kuntoonenne kirjoitti:Mä ostin kanssa ihan tuon ulkonäön takia kesärenkaat![]()
Saattaa kuitenkin pitää paremmin, kuin viimeiset kaksivuotta alla olleet wanlit (joilla muuten ajettu myös varsin kovaa välillä alastarossa)
Hiekkalaatikkokeskustelu
Re: Hiekkalaatikko keskustelu
Noni, tulihan sieltä kunnon renkaista kuva! ^^ 
Opel Vectra 2,5 v6 -00
Peugeot 106 Gti -98
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.
Peugeot 106 Gti -98
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.
Motiiveista en tiedä kun tulivat auton mukana, mutta eikös tuo ole aika tavallisen näköinen...G.T.S kirjoitti:Alempi malli juuri sellainen joka on ostettu asenteella "onpas kiva kuviointi"
Sorsaan kyllä katselin yksiä kivan näköisiä kumeja
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
harza kirjoitti:
Kun niin kovasti puolustat sitä ajatusta että renkaat täytyy olla hyvät, miksi kuitenkin ajat noin vanhoilla autoilla joilla kolariin joutuminen on erittäin vaarallista? Eikös autonkin pitäisi noudattaa tuota samaa ajatusta? Jotenkin tässä menee rajusti ristiin nuo sinun sanomisesi. Ja tulee mieleen että haluat vain vängätä vänkäämisen ilosta...
Tuomas kirjoitti:
Luepas tuo kysymyksesi itse uudelleen ja mieti hetki.
Kun auton passiivinen turvallisuus ei ole sitä parasta tasoa, niin totta helvetissä haluan kaikin keinoin välttää siihen kolariin joutumista. Vanhoilla autoilla ajan siksi kun pidän niistä.
.
Luehan sinä ensin se kokonaan.
En väittänytkään että ei olisi viisasta laittaa huonoon autoon hyviä kumeja.
Täälläkin tuntuu muutama ajelevan uudella autolla. Joten he ottavat pienemmän riskin, laittamalla kiinalaiset kumit, kuin sinä ajamalla turvattomalla autolla.
Vanhalla autolla riskeeraan itseni, huonoilla kumeilla saatan tappaa jonkun toisen.
Toi sun pointti ei edelleenkään aukea. Jos mun auto ei ole nykyisten turvallisuusstandardien mukainen, niin miksi en voisi paheksua huonoja kumeja?
Toi sun pointti ei edelleenkään aukea. Jos mun auto ei ole nykyisten turvallisuusstandardien mukainen, niin miksi en voisi paheksua huonoja kumeja?
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Enhän mä sanonut että et vois paheksua, vaan että olet ristiriitainen... Hyväksyt turvattomat autot, mutta et turvattomia renkaita, vaikka näistä pienempi paha on se turvaton rengas. Huonolla autolla voit helpostikkin tappaa muita, alfaasikin mahtuu 5 kyytiin eli 4 sinun lisäksi. Myös jalankulkijaturvallisuus on kehittynyt huomattavasti...Tuomas kirjoitti:Vanhalla autolla riskeeraan itseni, huonoilla kumeilla saatan tappaa jonkun toisen.
Menee jo niin tekopyhäksi ettei mitään rajaa...harza kirjoitti:Enhän mä sanonut että et vois paheksua, vaan että olet ristiriitainen... Hyväksyt turvattomat autot, mutta et turvattomia renkaita, vaikka näistä pienempi paha on se turvaton rengas.
Tärkeämmäksi lasken ainakin itse onnettomuuden välttämisen, sun mielestä se on vähemmän tärkeää kuin se että se auto kestää sen onnettomuuden hyvin? Mites se vastapuolen auto, sinä ajat sillä 2011 vuosimallin "turvallisella" tankilla ja linglongeilla kaatosateessa lapsiperheen Asconan rusinaksi, itse säilyit mustelmilla ja Asconassa kuoli isä, äiti ja kaksoset, kolmekuinen vauva jäi orvoksi. Oliko se renkaan merkitys pienempi kuin oman autosi kolariturvallisuuden?
Ja edelleen, vaikka "hyväksynkin" sen vanhemman auton, niin miten se vähentää mun mielipiteen arvoa renkaiden laadusta?
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Ou nou. Mulla on autossa noi ylemmät Hantuukit ensiasennuspyörinä näköjään kesävanteilla.
Täytynee pyytää joltain kumiedustajalta testivoittajat alle. Sääli heittää noita menemään 10tkm:n jälkeen.
Täytynee pyytää joltain kumiedustajalta testivoittajat alle. Sääli heittää noita menemään 10tkm:n jälkeen.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
- iso.kunkku
- OCF Member

Tuntuu joillekki olevan renkaat yhtä pyhä asia ku kiihkouskovaisille uskonto...
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Jos välttää niitä testin paskimpia niin jäljelläkö on vain testivoittajat?B-Na kirjoitti:testivoittajat
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Joo nakkaa mäkeen vaan.B-Na kirjoitti:Ou nou. Mulla on autossa noi ylemmät Hantuukit ensiasennuspyörinä näköjään kesävanteilla.
Ei ristus sähän vaarannat jo henkiä niillä pyörilläB-Na kirjoitti:Ou nou. Mulla on autossa noi ylemmät Hantuukit ensiasennuspyörinä näköjään kesävanteilla.
Apropoo, tulihan äsken suihkussa mieleeni, että Hankookkihan oli aiemmin sen erään kotimaisen premium-merkin omistaman kumiketjun ns. halppismerkki.
Kumminkin, vaihtoivat Fuldaan koska asiakkaat olivat liian tyytyväisin Hankookkiin ja täten sen kotimaisen premium-merkin myyntiin vaikutti huonohkosti se.
edit. Vai oliko se GT-Radial?
Kumminkin, vaihtoivat Fuldaan koska asiakkaat olivat liian tyytyväisin Hankookkiin ja täten sen kotimaisen premium-merkin myyntiin vaikutti huonohkosti se.
edit. Vai oliko se GT-Radial?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä että mitkä valmistajat näin toimivat lehtien testeissä?Simo kirjoitti:Eihän se tartte olla edes tilattu, jos tehdas saa itse toimittaa ne testirenkaat eikä niitä osteta kaupasta kuten kuluttaja tekee.
Siitähän on ihan todisteitakin että ne renkaat mitä testeihin toimitetaan ei ole samoja kuin mitä kaupassa myydään vaikka samalta näyttävätkin.
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
Jos tämä oli suunnattu mun Hankookin arvosteluihin, niin en minä ole Hankookia yleisesti haukkunut, vain niitä joista on kokemusta. Olen vain päättänyt että itse en niihin tule sijoittamaan killinkiäkään kun kaksi eri sarjaa Hankookeja on ollut märkäpidoltaan onnettomia. Ehkä ovat oppineet tekemään toimivia kumiseoksia, ehkä eivät, ei kiinnosta.B-Na kirjoitti:asiakkaat olivat liian tyytyväisin Hankookkiin
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B