Kemi-Tornion(ym lähistö) oopelit?
- Undertaker
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'

Ihan onnistunut otos oli täytyy myöntää. Maanantaina menee Mäkiselle etupään alatukivarsien puslien vaihtoon tuo omega. Oli ihan paskana. Ei pystyny Lapin-Kumissa säätämään aurauksia. Tai ois pystyny mutta sano äijä ettei kannata ku joudut kohta uusimaan ne puslat ja taas pitää säätää. Joten sama tehdä kerralla kuntoon.
- Undertaker
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'

- Undertaker
- 'Diplomat'

Nyt on omegaki kunnossa. Vaihdain ne puslat tuossa Mäkisen Pekalla ja se vaihto samalla eteen jarrupalatki ku olivat menneet raudoille. Oli se työntösylinteri joka painaa se sisemmän palan levyyn kii niin jumittunu ja syöny palat paskaks...molemmilta puolilta. Vaan se oli aukassu ne satulat ja nyt on kuulemma ku uudet. Eikä tärisytä yhtään. No hyvin pientä tärinää tuntuu kun lyö liinat kii 120 vauhdista mutta ei todellakaan mitään häiritsevää.
Nyt on 500€ menny tohon omegaan. Öljypohjan tiivisteen kun viitsis vielä vaihtaa niin vähenis se öljyvuotoki.
Nyt on 500€ menny tohon omegaan. Öljypohjan tiivisteen kun viitsis vielä vaihtaa niin vähenis se öljyvuotoki.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Täälläkin tuore Kemiläisopelisti, ooppeli ollut omistuksessani noin vuorokauden
Kuvia en kehtaa näyttää, mutta voitte kuvitella sinivioletin f-mallin farkkuastran bilteman kromikapseleilla
Astra tuli minulle "maksuna" rahan lisäksi Audista, joten saa nähdä kuinka pitkäikäinen tämä opelismi minun kohdalla on. Sinänsä minulla ei ole mitään merkkiä vastaan vaikka painotus mulla onkin ollut VAG-konsernin tuotteissa, päinvastoin, olen yleisesti Saksalaisten autojen ystävä.
Ihan hyvältä peliltä tuntuu, vaikka sen kyllä huomaa että kyseisiä Astroja on saanut uutena kolme kappaletta entisen Audini ovh-hinnalla. Tosin sama ero korostuu sitten käyttökuluissakin, jotka tällä hetkellä näyttelee isoa osaa autonvalintaoperusteissani
Kantapään (ja lompakon) kautta oppii monenlaista. Pitänee tuossa autoa fiksailla (pesu sisältä + päältä, paikkamaalausta, vahaus) ja jos piruuttaan sovittelis muuan 15" aluja jotka mulla on jemmassa eräästä entisestä autosta...ehkä sitten niitä kuvia 
Mahdollisesti Astra vaihtuu tässä syksyn/talven mittaan n.6-8K€ menopeliin, ja nyt kun satun ajamaan Opelilla ja rekisteröidyin tänne foorumillekin niin luonnollisesti tutkailen vaihtoehtoja myös Opelin leiristä. Lähinnä kakslitranen B Omega, ehkä B Vectrakin vois olla semmosia vaihtoehtoja. Vaikka mistäpä tietää vaikka ei vaihtuiskaan... No kuitenkin, isommat autot miellyttää, kai siksi kun se entinenkin auto (Audi 100 2.6 V6 Avant '93) oli keskivertoa isompi
Astra tuli minulle "maksuna" rahan lisäksi Audista, joten saa nähdä kuinka pitkäikäinen tämä opelismi minun kohdalla on. Sinänsä minulla ei ole mitään merkkiä vastaan vaikka painotus mulla onkin ollut VAG-konsernin tuotteissa, päinvastoin, olen yleisesti Saksalaisten autojen ystävä.
Ihan hyvältä peliltä tuntuu, vaikka sen kyllä huomaa että kyseisiä Astroja on saanut uutena kolme kappaletta entisen Audini ovh-hinnalla. Tosin sama ero korostuu sitten käyttökuluissakin, jotka tällä hetkellä näyttelee isoa osaa autonvalintaoperusteissani
Mahdollisesti Astra vaihtuu tässä syksyn/talven mittaan n.6-8K€ menopeliin, ja nyt kun satun ajamaan Opelilla ja rekisteröidyin tänne foorumillekin niin luonnollisesti tutkailen vaihtoehtoja myös Opelin leiristä. Lähinnä kakslitranen B Omega, ehkä B Vectrakin vois olla semmosia vaihtoehtoja. Vaikka mistäpä tietää vaikka ei vaihtuiskaan... No kuitenkin, isommat autot miellyttää, kai siksi kun se entinenkin auto (Audi 100 2.6 V6 Avant '93) oli keskivertoa isompi
Volvo S40 T4 '98
Chevrolet Nova '70
Chevrolet Nova '70
- Undertaker
- 'Diplomat'

Tervetuloa vaan joukkoon tummaan. Tuosta auton vaihdosta. En kyllä suosittele mitään 2litrasia omegoja. Vähän turha pieni motti tollaseen "laivaan" itselläni tuo 3litranen V6 ja tuntuu olevan ihan ok tollaselle korille. Kadetti on tosin 2litranen 16v enkä halua edes kokeilla miltä se tuntuisi puolta painavammassa korissaPetri R. kirjoitti:Täälläkin tuore Kemiläisopelisti, ooppeli ollut omistuksessani noin vuorokaudenKuvia en kehtaa näyttää, mutta voitte kuvitella sinivioletin f-mallin farkkuastran bilteman kromikapseleilla
![]()
Ihan hyvältä peliltä tuntuu, vaikka sen kyllä huomaa että kyseisiä Astroja on saanut uutena kolme kappaletta entisen Audini ovh-hinnalla. Tosin sama ero korostuu sitten käyttökuluissakin, jotka tällä hetkellä näyttelee isoa osaa autonvalintaoperusteissaniKantapään (ja lompakon) kautta oppii monenlaista. Pitänee tuossa autoa fiksailla (pesu sisältä + päältä, paikkamaalausta, vahaus) ja jos piruuttaan sovittelis muuan 15" aluja jotka mulla on jemmassa eräästä entisestä autosta...ehkä sitten niitä kuvia
Luovuin Audista juuri siitä syystä että tympäännyin tuommosen hieman eksoottisemman, isokoneisemman (ja vanhan) auton kalliiseen ylläpitoon. Oletan että kuutoskoneisen omegan käyttökustannukset vakuutuksineen ja kalliimpine huoltoineen, polttoainekuluineen(?) ym. on kovemmat ku kakslitrasen. Sillä kulkupuolella mulle ei nyt ole niin merkitystä, se mitä kesällä ajoin töissä kakslitrasella omegalla niin moinen riittäis tehoiltaan mulle käyttöautoksi. Tuossa ku esim. viime kuussa meni taas 700€ audin huoltoihin ja korjauksiin, ja bensaan menee rahaa melkeen 20€ sadalla kilometrillä niin päätin että tästä lähtien mulla on sitten taloudelliset käyttöautot ja vähemmän taloudelliset harrasteautot erikseen. Toisaalta mulla ei ole kyllä vielä mitään mielikuvaa nuiden ooppelin kuutoskoneiden hyvistä ja huonoista puolista, mutta ainakin tuolla VAG-leirissä on tottunu siihen ettei siellä ole veekuutoset kovin korkeassa kurssisa...siitä lienee jäänyt tuo mielikuva yleisesti kuutoskoneista. Mutta tutkiskelen rauhassa tilannetta, aika paljon tuntuu porukalla nuita isompikoneisia omppuja olevan 
Volvo S40 T4 '98
Chevrolet Nova '70
Chevrolet Nova '70
Tämä topicci on kohta pohjilla. Mihin me kaikki on täältä kadottu.... Joko timppa muutit sinne kemiin? Joko sinne voi tulla kahville? Missä se se on? mitä minä viellä kysyn? Menetkö sekaisin näistä kysymyksistä? Joko omena toimii? Mistä siitä löyty mika? Joko kysymykset riittää?
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
- Undertaker
- 'Diplomat'

Ei olla muutettu vielä. soitan sitten kubn ollaan laitettu kämppä kuntoon niin pääsee kahville.viljami kirjoitti:Tämä topicci on kohta pohjilla. Mihin me kaikki on täältä kadottu.... Joko timppa muutit sinne kemiin? Joko sinne voi tulla kahville? Missä se se on? mitä minä viellä kysyn? Menetkö sekaisin näistä kysymyksistä? Joko omena toimii? Mistä siitä löyty mika? Joko kysymykset riittää?