Mun vanha reksa. Ostin sen serkultani, joka auton aikoinaan rakensi, sen jälkeen meni tähän yhdelle tutulle, jolta varmaan ostit sen.
Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
-
haarold hirmuinen
- OCF Member 2015
Re: Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
Opel on pop
Noo, ihan siisti bemmu, mutta ite ainakin jos tilaa tarvitsee niin olisin hommannut 500 sarjalaisen 
Thäänks. Joo kattoo sit täyskasvuista jos tuossa alkaa ilmetä ahtaanpaikan kammoaWoody kirjoitti:Noo, ihan siisti bemmu, mutta ite ainakin jos tilaa tarvitsee niin olisin hommannut 500 sarjalaisen
kyllä nyt jarkkin hämmensi kauan kytenyttä pesää
outo homma täällä foorumilla kun joku laittaa jonkun muun merkkisen auton tai joku ei jotakin miellytä nii alkaa 1-2 sivun jatkuva keskustelu negatiivisse mielessä.
mutta jos se nytkin ois laittanu 6ootkm ajetun 2litran tiisseli b omegan joka ois ollut tuhannen vitun laho nii oltais vaan kehuttu vaikka se ei edes ois kun hinurin avulla kulkenut
itellä ollut 11vuoden aikana + 70kpl kulkuneuvoja ja ollut monen merkkisiä mutta yks asia niissä käytetyissä romuissa on samaa jokaiseen joutuu tekeen remppaa
outo homma täällä foorumilla kun joku laittaa jonkun muun merkkisen auton tai joku ei jotakin miellytä nii alkaa 1-2 sivun jatkuva keskustelu negatiivisse mielessä.
mutta jos se nytkin ois laittanu 6ootkm ajetun 2litran tiisseli b omegan joka ois ollut tuhannen vitun laho nii oltais vaan kehuttu vaikka se ei edes ois kun hinurin avulla kulkenut
itellä ollut 11vuoden aikana + 70kpl kulkuneuvoja ja ollut monen merkkisiä mutta yks asia niissä käytetyissä romuissa on samaa jokaiseen joutuu tekeen remppaa
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
En tiedä jos itse kanssa siirtyisi takas vanhempiin autoihin, niissä ei ainakaan korkealta putoa kun näiden uudempien... Yetiäkin korjattu kohta enemmän kun kaikkia autojani yhteensä 
Kyllähän sen arvas miten käyblex84 kirjoitti:kyllä nyt jarkkin hämmensi kauan kytenyttä pesää![]()
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Woody kirjoitti:En tiedä jos itse kanssa siirtyisi takas vanhempiin autoihin, niissä ei ainakaan korkealta putoa kun näiden uudempien... Yetiäkin korjattu kohta enemmän kun kaikkia autojani yhteensä
Joo, kyllä mäki alkuunsa kuolasin ja haaveilin vaihtavani vectran inkkuun ja ottamalla ökylainaa siihen, mut sit jotenki vaan mieli kummasti muuttuu ku pitäs vielä jäädä rahaa remppoihinki ni ei vaan sytyttäny.
Kyllä mä vähän luulen et mä jämähdin nyt tuohon 2000-luvun tienoille noiden peltilehmien kans.
Jaa olit korpela vaihtanut bemmiin..katselin vaan sun ilmotusta yks päivä ja joku oli ehdottanut vaihtoa.. kyllähän tuolla ajeloo ja hajoo jos hajoo
ja en minäkään jaksa yhdessä merkissä pysyä, voortti on kans kova sana 
Zafira B 1.8, ST200 Mondeo
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Vaikka en tunnusta olevani merkkiuskollinen ni en silti oo mieluisaa autoa muista merkeistä vielä löytäny.. Tosin minä nyt en muutenkaan niin usein autoja vaihtele niin eipä tuota sillä ole niin tullu muita katteltukkaan...
Silti pitää vähän jarkkikselle sanoo, et soosoo! Pippelistä vissiin loppunu mitta
Hjuumoria nääs vaikka vähän huonompaaki.
Silti pitää vähän jarkkikselle sanoo, et soosoo! Pippelistä vissiin loppunu mitta
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
hsk kirjoitti:Jaa olit korpela vaihtanut bemmiin..katselin vaan sun ilmotusta yks päivä ja joku oli ehdottanut vaihtoa.. kyllähän tuolla ajeloo ja hajoo jos hajooja en minäkään jaksa yhdessä merkissä pysyä, voortti on kans kova sana
Joo se olis se sama mitä tyrkkäs vaihdos. Voorttia täs mulle käytiin kans tarjoamas, mut riisseli mondeo nyki ja oli muutenki melko heikolla hapella ni jäi sit väliin, yllätti se tavaratilan koko, ku 02 mondeo näyttää suht isolta, mut ei se takaluukku mikään iso ollu. Muuten jos olis ollu ok. ni olis varmaan jäänykki pihaan.
tuikki kirjoitti:Vaikka en tunnusta olevani merkkiuskollinen ni en silti oo mieluisaa autoa muista merkeistä vielä löytäny.. Tosin minä nyt en muutenkaan niin usein autoja vaihtele niin eipä tuota sillä ole niin tullu muita katteltukkaan...
Silti pitää vähän jarkkikselle sanoo, et soosoo! Pippelistä vissiin loppunu mittaHjuumoria nääs vaikka vähän huonompaaki.
Joo ei se mikään jätte iso oo, mut on sillä tähän mennes kaks mukulaa saanu tehtyä
Mitä nyt tänään ajellu ni ihan tykästyy vaan kokoajan enemmän ja enemmän, vaivaset 500km tullu jo päiväs, pitää rauhoittaa ettei tuu hirmusti kilsoja mittariin
Vectra läks uuteen kotiin vissiin aika lähelle apachen nurkkia, ainakin näin kaveri kehu että se camo insignia on ihan naapurissa.
Nyt vihdoin löysin uuden kulkineen parin viikon etsimisen jälkeen.

Nyt vihdoin löysin uuden kulkineen parin viikon etsimisen jälkeen.

Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Ei tää oma inkku kuume ainakaan vähene, kun kahtoo et yks sun toinen vectran omistaja vaihtaa inkkuun. No ehkä sit viiden vuoden päästä on varaa itelläkin
Jäiks Jartsan vanhat vanteet inkkuun?
Tai muuta romua vectrasta?