Ite just töihin menossa
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Vestane ajeli tänään p*skalaitoksen kohdilla vastaan siinä puol 5 maissa
Ite just töihin menossa
Ite just töihin menossa
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
emsii tais ajella päivällä, oisko ollu 11 aikaa, Kivistönmäellä.
Arvin pojan (nimi ei taas tuu mielee) Mantan perässä ajelin Möysässä kait 5 nurkilla.
Arvin pojan (nimi ei taas tuu mielee) Mantan perässä ajelin Möysässä kait 5 nurkilla.
No voi perse.. Onneks en oo ite edes tuota huomannuJuheksi kirjoitti:T.K bongattu telkusta Alueellisessa uutislähetyksessä TV2:lla.
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
Bärin astra bongattu saksalassa mun koti parkkipaikalla, komee oli 
emsii Riihimäen ja Tampereentien risteyksessä Hollolaan tulossa. Sammutit oikeen valot että olisit ollut piilosilla, mutta kerkisimpäs näkemään. Astralla savutettiin Hämeenlinnan suuntaan.
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Missä päin saksalaa asut? Itsekkin asun siellä.jaakala kirjoitti:Bärin astra bongattu saksalassa mun koti parkkipaikalla, komee oli
Siinä snägärin takana matalassa kerrostalossa... Muutin justii.Bäri kirjoitti:Missä päin saksalaa asut? Itsekkin asun siellä.jaakala kirjoitti:Bärin astra bongattu saksalassa mun koti parkkipaikalla, komee oli
Tulit vastaa tänää siinä särmääjänkadun kohalla. Morjenstelit vissii mut olin liian hidas
Mahtokohan Cecotto Edition kääntyä eilen illalla Kujalan teollisuusalueelle Lahdessa?
Johnny, la gente esta muy loca.
Maritus ajoi äsken Astralla ohi täällä Hämeenlinnassa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Ei voinut olla bongaamatta kun kaahaan vierelle ja tööttään
En nähnyt kuka istui vieressä (oletan että oli äitisi kun sinne suunnalla olitte menossa). Piti varmaan mua ihan hulluna 
Joo, äitihän siinä vieressä istui. Käytiin hommaamassa tänne laajakaistaliittymä, nyt täälläkin kelpaa surffailla netissä... ostin tänne perjantaina uuden iMacin ja nyt on nettikin kondiksessa ja pääsee tännekin käymään.maritus kirjoitti:Ei voinut olla bongaamatta kun kaahaan vierelle ja tööttäänEn nähnyt kuka istui vieressä (oletan että oli äitisi kun sinne suunnalla olitte menossa). Piti varmaan mua ihan hulluna
Äiti luuli että se on joku sen oma tuttu...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Joo se tais itseasiassa ennen sua vilkuttaakin mulleata kirjoitti:Joo, äitihän siinä vieressä istui. Käytiin hommaamassa tänne laajakaistaliittymä, nyt täälläkin kelpaa surffailla netissä... ostin tänne perjantaina uuden iMacin ja nyt on nettikin kondiksessa ja pääsee tännekin käymään.maritus kirjoitti:Ei voinut olla bongaamatta kun kaahaan vierelle ja tööttäänEn nähnyt kuka istui vieressä (oletan että oli äitisi kun sinne suunnalla olitte menossa). Piti varmaan mua ihan hulluna
Äiti luuli että se on joku sen oma tuttu...ihmetteli vain että kuka se oli...
Tosiaan tööttääminen on hyvä tapa saada huomaamaan...
![]()
ata bongattu Mersuclubin lehden sivuilta. Oli Lahden Classic motorshowsta juttu, jutussa kuva OCF:n osastolta, ja siellä ata seisoskeli 
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Juzze bongattu teboililta viimeviikon perjantaina. Ite olin firman hiacella. Kerranki näin päin 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Saisko lehtijuttua jossain muodossa tänne foorumillekin ? Olis kiinnostavaa lukea.mannion kirjoitti:ata bongattu Mersuclubin lehden sivuilta. Oli Lahden Classic motorshowsta juttu, jutussa kuva OCF:n osastolta, ja siellä ata seisoskeli
Vectra C 1.8 -08