kadett c ex1,9E(nyt 20se) -76 -leikkaa ja liitä projekti-

Esittele Opel-projektisi tai autosi
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

gse70 kirjoitti:Ettet vaan rakentaisi kopiota Hezzun Kadettista?? :lol:

Takapenkkikin taitaa olla turha, vai mitä? 8)
tälläsen rakensin jo joskus 93 tai 94:
Kuva
eli ihan oman vision mukaan mennään...ja takapenkki tosiaankin on poistettavien listalla,tosin se on ollutkin hyllyssä jo vuoden päivät :D

E: vuosi olikin -96
Todennäköisesti väärässä.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Vilderi kirjoitti:Mulla olis loistavia niveliä tohon käyttöön, löytyy jopa rasvareijät. 10e kipale 045-1329486
onko nuo käypäsiä opelin rattiakseliin?
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

Tulipa mieleen että joskus 90-luvulla oli usein siinä Esson pihassa B Kadetti.. mahtaako olla juuri tuo kuvan auto?
En muista väriä tai muita tuntomerkkejä kun se oli sitä aikaa kun käytiin siinä vaan kanisterin kanssa hakemassa lisää bensaa mopoon :D
B Ascona '80 ja E Rekord '83
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Simo kirjoitti:Tulipa mieleen että joskus 90-luvulla oli usein siinä Esson pihassa B Kadetti.. mahtaako olla juuri tuo kuvan auto?
En muista väriä tai muita tuntomerkkejä kun se oli sitä aikaa kun käytiin siinä vaan kanisterin kanssa hakemassa lisää bensaa mopoon :D
se oli varmasti joko tuo tai sitten sellainen kitin värinen jolla myös muutaman vuoden ajelin.tuossa oranssissa oli 2,0cih tuplilla+automaatti ja siinä kitin värisessä 2,0 ohc+pikku g.joskus siellä pihalla majaili myös kaverin suklaan ruskea pikkulohko B.
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Oho, ootpa aikasin hereillä :)

Nyt kun tarkemmin mietin sitä väriä niin taisi se olla juuri tuo oranssi.
Kumma kyllä kun on pyöritty samoilla kylillä ja vielä Opeleitakin harrastettu mut ei ole aiemmin kuitenkaan tunnettu.
Menee offtopic mutta menköön.. Muistatko 90-luvulta sellasta metallivihreää 2-ovista '81 B Asconaa? Oli alkuperäinen 2.0E, madallettu ja Compomotiven 5-puolavanteet alla.
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Sopii halkasialtaan, kiinnitys täytyy tehdä jotenkin, itse tein kierteet ja pidätinruuvit.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Vilderi kirjoitti:Sopii halkasialtaan, kiinnitys täytyy tehdä jotenkin, itse tein kierteet ja pidätinruuvit.
sit en tarvii niitä kun nuo asconan nivelet käy suoraan paikalleen.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Simo kirjoitti:Oho, ootpa aikasin hereillä :)

Muistatko 90-luvulta sellasta metallivihreää 2-ovista '81 B Asconaa? Oli alkuperäinen 2.0E, madallettu ja Compomotiven 5-puolavanteet alla.
ainakin yhdestä vihreestä on muistikuva ja sitten kaverilla oli samanvärinen sininen kun sulla.sit yhdellä kaverilla oli muistaakseni ruskea diesel johon vaihtui kutonen nokalle.
hereillä oon ollu joka aamu kun oon ollu yöt tallilla...tänäänkin heräsin ilta seiskalta :D
gse70
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja gse70 »

omega16T kirjoitti:

Muistatko 90-luvulta sellasta metallivihreää 2-ovista '81 B Asconaa? Oli alkuperäinen 2.0E, madallettu ja Compomotiven 5-puolavanteet alla.
ainakin yhdestä vihreestä on muistikuva ja sitten kaverilla oli samanvärinen sininen kun sulla.sit yhdellä kaverilla oli muistaakseni ruskea diesel johon vaihtui kutonen nokalle.
hereillä oon ollu joka aamu kun oon ollu yöt tallilla...tänäänkin heräsin ilta seiskalta :D
Minäkin taidan muistaa semmosen vihreän Asconan. Ja Simo ei varmaan tarkota Sorjosen ex-autoa...
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Joo en tarkota Sorjosen autoa vaan samanväristä mutta uudempaa joka ehti olla ainakin parilla omistajalla Mikkelissä, yhteensä varmaan lähemmäs 10 vuotta. Jälkimmäinen omistajista on yhen koulukaverin veli ja ensimmäinen tämän kaveri. Tämä jälkimmäinen ja ehkä nykyinenkin omistaja purki autoa joskus 2000-luvun taitteessa tarkoituksenaan kunnostaa se vaikka aika hyvässä kunnossa se oli edelleen. Projekti jäi ainakin silloin kesken useammaksi vuodeksi..
Taitaa olla ainut aito 2.0E mitä tiedän :roll: Pitänee jossain vaiheessa kysellä mitä sille tapahtui vai onko tapahtunu mittää.

Samanväristä sinistä kuin mulla en muista kuin yhden ja se oli K-Tuuliviirin kassaneidillä :) Nykyään sen auton omistaa Cale.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Simo kirjoitti:
Samanväristä sinistä kuin mulla en muista kuin yhden ja se oli K-Tuuliviirin kassaneidillä :) Nykyään sen auton omistaa Cale.
tais kaverin muija olla töissä siellä...onkos se ascona hyvissäkin voimissa vielä?se muistaakseni oli alunperin 1,3 ja kaveri teki siihen tuon tekniikkapäivityksen.
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

tuli ostettua kadettiin vähän "viihde-elektroniikkaa" :D :
Kuva
Kuva
metu66
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja metu66 »

omega16T kirjoitti:

Kyllä kateeks käy kun voi kaikki yöt rakennella autoja ja nukkua sen päälle hyvät päivä unet !
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

metu66 kirjoitti: Kyllä kateeks käy kun voi kaikki yöt rakennella autoja ja nukkua sen päälle hyvät päivä unet !
tuo on ehkä niitä ainoita asioita mistä mulle voi olla kateellinen... :no:
metu66
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja metu66 »

omega16T kirjoitti:
metu66 kirjoitti: Kyllä kateeks käy kun voi kaikki yöt rakennella autoja ja nukkua sen päälle hyvät päivä unet !
tuo on ehkä niitä ainoita asioita mistä mulle voi olla kateellinen... :no:
En tarkoittanu sitä v......na ! jatka samaan malliin vaan -(z)-
Vastaa Viestiin