3 vetoa ja n.5.5sek keskiarvona.(ei ennakoituna)
Kauhee vastatuuli, hirvee ylämäki ja niin edelleen...joopa joo
Ja tänäänhän sai selkäänsä Leila.

Jeps,tosin sillä erotuksella,että en harrasta kinaamista ja ärsyttämistä muilla forumeilla...crystal kirjoitti:Luulen, että erotutaan massasta yhtä paljon.Alkaa olla näköjään melkonen persoona myös muuallakin...

Mikäs on leilan teho/painopolitiikka?Spikey kirjoitti:Pakkohan sitä oli hiukan itekki kokeilla![]()
3 vetoa ja n.5.5sek keskiarvona.(ei ennakoituna)
Kauhee vastatuuli, hirvee ylämäki ja niin edelleen...joopa joo
Ja tänäänhän sai selkäänsä Leila.
Crystal, sun kannattais tajuta yks sellanen tosi asia, et yhdestäkään opelista mikä mulla on ollut, on aina dynotettu aika paljon enemmän kuin tehdas lupaa!!! Samaa olen kuullut ja nähnyt myös muilla!crystal kirjoitti:Tehdas lupaa tehoiksi 132kW/230Nm ja sinä saat 310Nm aikaan "omalla" dynollasi. Aika hyvin, meinaan 80Nm enemmän mitä tehdas lupaa.Oman auton dyno mittaus siis tehty 95 oktaanisella. Vääntöä mitattiin jo tuolloin 280nm ja overboostilla 310nm.![]()
![]()
No ompas juu taas todella heikot tehot...

Minulle ala-asteella opetettiin että pilkun jälkeen ensimmäinen oikealla on kymmenys ja seuraava jo sadasosa, eli sadasosan tarkkuudella on mittailtu.Ja hattua nostan jos MR. C on pystynyt mittaamaan kymmenyksen tarkkuudella 2 identtistä aikaa peräkkäin..
Totta helvetissä mittaus tarvitsee tehdä läpi ajamalla. Muuten tulokset ei ole millään tapaa vertailukelpoisia keskenään. Toiset polkaisevat kaasun pohjaan -> kello käyntiin, toiset tekevät päinvastoin + lukematon määrä muita tapoja mitata päin persettä.Taitaa olla toi aika otettu 0-??. Ottaa vissiin tollanen golf kakkosella n.110km/h.
Sopis vaan aika hyvin sellaseksi joka on läpivedetty kiihdytys
No juu...meni näköjään kymmenykset ja sadasosat sekaisin...badfear2001 kirjoitti:Minulle ala-asteella opetettiin että pilkun jälkeen ensimmäinen oikealla on kymmenys ja seuraava jo sadasosa, eli sadasosan tarkkuudella on mittailtu.Ja hattua nostan jos MR. C on pystynyt mittaamaan kymmenyksen tarkkuudella 2 identtistä aikaa peräkkäin..![]()

Tarkoitus ei ollut viisastella eikä vittuilla, vaan juurikin osoittaa että Crystalin kellottama aika turhan tarkka.No juu...meni näköjään kymmenykset ja sadasosat sekaisin...
Mutta pointtini oli se,että aika hyvä mittauskalusto ja tasaisia vetoja,jos kaksi peräkkäistä vetoa osuu sadasosan sisään...

Itsellä Gtech pro RR ja sillä "jonkun verran" leikkineenä voin sanoa, että aika pätevä laite! Tuo PASS softa on oikeasti hyvä!!!badfear2001 kirjoitti:www.gtechpro.com sivuilla voi demota tuota heidän markkinoimaa vehjettä "Test Drive It-välilehdeltä"
Tosi asiallisilta näyttää ainakin testivarttimailin logi.
![]()
Mikä mättää:
0-60mph 2.98s![]()
1/4 7.04s/169.3mph![]()
193hp@7900rpm
185ftlbs@7700rpm
1.09g
Ettet vaan Crystal olisi tehnyt mittauksia Gtechillä...