Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet
Re: Sivuston ja foorumin uudistus - palautteet
Ei hyvä. "Omat viestit" ja "uudet viestit" liian vaikeassa paikassa,et nuo tuohon palkkiin näkyvälle..Ja tuon fasebookki nappulan voisi piilottaa noiden paikalle
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
tuo facebookin räppänä on vähän huonossa kohtaa. Ainakin ite kun selailen kooneella foorumia niin koko ajan hyppää se kyltti esille parempi paikka ois tuolla vasemmalla reunalla.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Mulla ainakin luurissa kohta mistä voi valita et käyttää tietokone versiota Chromen selain luurissa... En käytä missään sivuilla noita mobiiliversioita kun ne on niin epäselviä pökkelöitäjarkkis kirjoitti:Mulla puhelimella käytössä näkyy jotenki suppeana ruutu eli periaattees loppuu topiccien otsikoiden kohtaan ruutu, eikä näy sivumäärät yms. jatkoosat lopusta. Miten ton saa muutettua nii et luuriski näkyy normaalisti kaikki kuten tietokoneella käytettäessä?
bmw 316d -13
Sama.DEAD kirjoitti:tuo facebookin räppänä on vähän huonossa kohtaa. Ainakin ite kun selailen kooneella foorumia niin koko ajan hyppää se kyltti esille parempi paikka ois tuolla vasemmalla reunalla.
Pitääpä tutkia, mistä sen ehkä löytää, android järjestelmä käytös.tuningki kirjoitti:Mulla ainakin luurissa kohta mistä voi valita et käyttää tietokone versiota Chromen selain luurissa... En käytä missään sivuilla noita mobiiliversioita kun ne on niin epäselviä pökkelöitäjarkkis kirjoitti:Mulla puhelimella käytössä näkyy jotenki suppeana ruutu eli periaattees loppuu topiccien otsikoiden kohtaan ruutu, eikä näy sivumäärät yms. jatkoosat lopusta. Miten ton saa muutettua nii et luuriski näkyy normaalisti kaikki kuten tietokoneella käytettäessä?
Mulla kanssa android, pitäs olla oikeassa yläkulmassa ja sieltä ku selaa sitä valikkoa. Ainakin Chromen selaimessajarkkis kirjoitti:Pitääpä tutkia, mistä sen ehkä löytää, android järjestelmä käytös.tuningki kirjoitti:Mulla ainakin luurissa kohta mistä voi valita et käyttää tietokone versiota Chromen selain luurissa... En käytä missään sivuilla noita mobiiliversioita kun ne on niin epäselviä pökkelöitäjarkkis kirjoitti:Mulla puhelimella käytössä näkyy jotenki suppeana ruutu eli periaattees loppuu topiccien otsikoiden kohtaan ruutu, eikä näy sivumäärät yms. jatkoosat lopusta. Miten ton saa muutettua nii et luuriski näkyy normaalisti kaikki kuten tietokoneella käytettäessä?
bmw 316d -13
Pitääpä kattoa ku seuraavan kerran luuria käyttää.tuningki kirjoitti:Mulla kanssa android, pitäs olla oikeassa yläkulmassa ja sieltä ku selaa sitä valikkoa. Ainakin Chromen selaimessajarkkis kirjoitti:Pitääpä tutkia, mistä sen ehkä löytää, android järjestelmä käytös.tuningki kirjoitti:Mulla ainakin luurissa kohta mistä voi valita et käyttää tietokone versiota Chromen selain luurissa... En käytä missään sivuilla noita mobiiliversioita kun ne on niin epäselviä pökkelöitäjarkkis kirjoitti:Mulla puhelimella käytössä näkyy jotenki suppeana ruutu eli periaattees loppuu topiccien otsikoiden kohtaan ruutu, eikä näy sivumäärät yms. jatkoosat lopusta. Miten ton saa muutettua nii et luuriski näkyy normaalisti kaikki kuten tietokoneella käytettäessä?
- kadett90
- OCF Member 2024

+1tuningki kirjoitti:Ei hyvä. "Omat viestit" ja "uudet viestit" liian vaikeassa paikassa,et nuo tuohon palkkiin näkyvälle..Ja tuon fasebookki nappulan voisi piilottaa noiden paikalle
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Näkyy ton valikon sisältö riippuvan käytettävän ruudun leveydestä. Kännykkä pystyssä niin kaikki linkit piiloutuu valikkoon ja taas vaakasuorassa niin jotain siirtyy valikon viereen näkyville... ja koneella vielä enemmän... eli kos tuon valikon sisällön järjestyksen muuttais niin ne kaivatut linkit tulis ainakin koneella näkyviin.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
tuningki kirjoitti:Ei hyvä. "Omat viestit" ja "uudet viestit" liian vaikeassa paikassa,et nuo tuohon palkkiin näkyvälle..Ja tuon fasebookki nappulan voisi piilottaa noiden paikalle
Tälle kannatusta
Vectra a2 merit c18nz
Kolisee mutta kulkee vielä
Kolisee mutta kulkee vielä
En löytäny mitään linkkiä tms. mistä sais kännykäs foorumin taustan oikeaan kokoon mikä läppärissäkin on. Hiton hankala siten luurilla käyttää, internet explorer mulla kait selaimena on ainaki siis se oletuselain käytössä luurissa. Vähän potuttaa ku ei joka paikas oo läppäriä mukana ja puhelimella noin mahdoton käyttää. toivottavasti tuohon joku korjaus kohtapuoliin tulee..
Oon käyttäny tota Stylishiä et se siirtää profiilit vasempaan reunaan, mut se ei toimi enää
Apua?
Samaa mieltä. Aivan saakelin hankala luurilla käyttää, ite en konetta käytä ollenkaan.jarkkis kirjoitti:En löytäny mitään linkkiä tms. mistä sais kännykäs foorumin taustan oikeaan kokoon mikä läppärissäkin on. Hiton hankala siten luurilla käyttää, internet explorer mulla kait selaimena on ainaki siis se oletuselain käytössä luurissa. Vähän potuttaa ku ei joka paikas oo läppäriä mukana ja puhelimella noin mahdoton käyttää. toivottavasti tuohon joku korjaus kohtapuoliin tulee..
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
+1Rookeri kirjoitti:Saako ton ponnahdusikkunan poistettua ettei tulisi kun kuittaa jonkun alueen jutut luetuksi?
VW Golf 1.4 TSI -17, VW Passat Variant 2.0Dti -15 , Ex: C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
Mulla ei tee tuota.jarkkis kirjoitti:Sama.DEAD kirjoitti:tuo facebookin räppänä on vähän huonossa kohtaa. Ainakin ite kun selailen kooneella foorumia niin koko ajan hyppää se kyltti esille parempi paikka ois tuolla vasemmalla reunalla.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa