Harras käyttis, Omega B2 V6 "Myyty"
- janne___
- OCF Member 2017
Re: Harras käyttis, Omega B2, "Ajovalot"
Pitäskö kuitenki viä parit lisäpitkät lyödä pellille et varmasti näkee? 
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
Re: Harras käyttis, Omega B2
Tuli P.Lanttolalta tilattua etulirpake
, saas nähdä tuleeko paikalleen asti. Uuten koneeseen pikku hiljaa osia haalinut, vuoden vaihteen jälkeen pääsee kasausta jatkamaan 
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
minkä lärpäkkeen ostit?deme79 kirjoitti:Tuli P.Lanttolalta tilattua etulirpake, saas nähdä tuleeko paikalleen asti. Uuten koneeseen pikku hiljaa osia haalinut, vuoden vaihteen jälkeen pääsee kasausta jatkamaan
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
http://www.nettiauto.com/opel/omega/6026535. Tuollainen kun nuissa kuvissa oleva...erämies1989 kirjoitti:minkä lärpäkkeen ostit?deme79 kirjoitti:Tuli P.Lanttolalta tilattua etulirpake, saas nähdä tuleeko paikalleen asti. Uuten koneeseen pikku hiljaa osia haalinut, vuoden vaihteen jälkeen pääsee kasausta jatkamaan
Helvattu, mäki tahtoa tollaisen etulirpakkeen b2:eeni. Mistähän tollasia metsästää?
[Jesse kirjoitti:Helvattu, mäki tahtoa tollaisen etulirpakkeen b2:eeni. Mistähän tollasia metsästää?
Voin miekin 200e myydä
Nooh, katotaan nyt miltä se livenä näyttää, kun tummassa autossa omasta mielestä ihan ok näköinen, mut esim.hopeassa ruma, kun mikä..Rookeri kirjoitti:Emmä haluakkaan ku koht kaikis on
Omaan silmään melko tökerön näköinen lippa, tuo mikä rookerillaki esmes kiinni on paljon hienompi.
Mut makuasioita tosin.
Voi olla kestävyys nois lirpakkeis kovilla madalletus autos, ku vakio korkeudellaki hakkottavat melko rujon näköiseksi pienes ajas.
Mut makuasioita tosin.
Voi olla kestävyys nois lirpakkeis kovilla madalletus autos, ku vakio korkeudellaki hakkottavat melko rujon näköiseksi pienes ajas.
Niinhän se onkin, vitun rumajarkkis kirjoitti:Omaan silmään melko tökerön näköinen lippa, tuo mikä rookerillaki esmes kiinni on paljon hienompi.
Mut makuasioita tosin.
Juu, on tuo miun paska läjä omega madallettu
Joten jos tuo paskaksi menee, niin ei haittaa..ei tule konkurssi sen takia, enempi säälitti viime kesän brocit, kun ei kestäneet itärallin pätkää ehjänä
Hyvä, että tulee kritiikkiä
Joo kyllä mä sen kirjotuksen näin toises topicis ja samaa mieltä olen siltiki. Anteeksi jos otti luonnon päälle tuo mielipide. Toivottavasti kestää lippa kovaa ajoa 
Steinmetzillä myös lippa B2 Omegaandeme79 kirjoitti: Omega b2 malleissa ei ole mielestäni muita nähty, kun Irmscherin tekeleitä, niin olisipahan jtn muuta

Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Joo, ei mtn Jarkkis, oli vähän huono päivä vaan itellä, siksi nuin jyrkkä kommenttijarkkis kirjoitti:Joo kyllä mä sen kirjotuksen näin toises topicis ja samaa mieltä olen siltiki. Anteeksi jos otti luonnon päälle tuo mielipide. Toivottavasti kestää lippa kovaa ajoa
deme79 kirjoitti:Joo, ei mtn Jarkkis, oli vähän huono päivä vaan itellä, siksi nuin jyrkkä kommenttijarkkis kirjoitti:Joo kyllä mä sen kirjotuksen näin toises topicis ja samaa mieltä olen siltiki. Anteeksi jos otti luonnon päälle tuo mielipide. Toivottavasti kestää lippa kovaa ajoa
Joo niin mä vähän arvelinki
Saakohan nuita jostain? Alkuperäisenä tai kopiona??! kirjoitti:Steinmetzillä myös lippa B2 Omegaandeme79 kirjoitti: Omega b2 malleissa ei ole mielestäni muita nähty, kun Irmscherin tekeleitä, niin olisipahan jtn muuta