Nalen kirjoitti:Akus ajeli hetki sitten Hermannissa eräällä pihalla ohitse. Tällä kertaa olit kyllä laput silmillä, kun valojenkaan vilkuttelu ei herättänyt huomiota.
Nyt oli kyllä joku muu. Töissä olin Keravalla.
Jollain on sit ihan samanlainen hopeinen farkku astra, jossa samanlaiset Zeron vanteet alla Tässä oli myös klubin logotarra takalasissa keskellä ylhäällä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Nalen kirjoitti:Akus ajeli hetki sitten Hermannissa eräällä pihalla ohitse. Tällä kertaa olit kyllä laput silmillä, kun valojenkaan vilkuttelu ei herättänyt huomiota.
Jollain on sit ihan samanlainen hopeinen farkku astra, jossa samanlaiset Zeron vanteet alla Tässä oli myös klubin logotarra takalasissa keskellä ylhäällä.
Jopas jotain. Ei oo mulla tarraa.
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Jaccezille yritin vilkutella Mellansuoralla mut Ladalla ajoon pitää vissiin keskittyä kunnolla Ja HaGle tuli ompulla tovi sitten vastaan pikkasen Puistolan risteyksestä keskustaa kohti. Ajoin lapa pystyssä viininpunasella Lancerilla
Jopas jotain. Ei oo mulla tarraa.
Nyt oli kyl mun moka... Tajusin vasta hetki ton kirjoittamisen jälkeen, että kyseessähän oli G Astra... Puhuin just puhelimes ja vähän jäässä (lue: puoliunessa) olin muutenkin siinä tauolla ollessa.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.