Onko joku täält?
Tulin itte matta mustal Calibral vastaa.
Minunhan se on ja Inmicsillä ollaan töissäIle84 kirjoitti:Onko se PJR:än Kadetti mikä on usein Inmicsin takana parkissa?
en kyllä osaa sanoa oisko ollu mun.muijalla käytöss nii en tiä mis on liikkunu...ton mun auton tunnistaa helposti ku takalasissa on clubin nettiosoite tarra.Wlle kirjoitti:Joku musta GSI astra tuli vastaan äsken cittarin vieressä. Ei ollu tt___:n?? Joku jätkä ajo, jota en tuntenuSiisti peli oli
Stobe kirjoitti:Tänään kehä 2:lla Ajeli perässä hopea/hopeahko calibra.Ajattelin et rupesko se seuraamaan mutta kääntyikin karakalllioon kun mie jatkoin lepuskiin.
Joo pikkusen yli neljän. Pyyhkäsin sun eteen turun motarilta keltasella astralla. Näitkö ruosteet takaluukussa??Catalyst kirjoitti:Luultavasti minä jos sattui tapahtumaan siinä noin klo 16 jälkeenStobe kirjoitti:Tänään kehä 2:lla Ajeli perässä hopea/hopeahko calibra.Ajattelin et rupesko se seuraamaan mutta kääntyikin karakalllioon kun mie jatkoin lepuskiin.
Jep, meikäläisen kotterohan se.. Emäntä sillä aika usein Seppälässä ajelee kun käy jumpalla Elixiassa.mannion kirjoitti:Nimimerkin: "Jarksi" omega.Ile84 kirjoitti: Seppälässä päin pyörii usein tumma B-Omega jossa jonkin uudemman Audin maski. Onko joku täältä?
Joo ei tainnu olla sit sama..tt__ kirjoitti:en kyllä osaa sanoa oisko ollu mun.muijalla käytöss nii en tiä mis on liikkunu...ton mun auton tunnistaa helposti ku takalasissa on clubin nettiosoite tarra.Wlle kirjoitti:Joku musta GSI astra tuli vastaan äsken cittarin vieressä. Ei ollu tt___:n?? Joku jätkä ajo, jota en tuntenuSiisti peli oli
Joo pikkusen oli kukkaa mut eihän se menoa haittaaStobe kirjoitti:Joo pikkusen yli neljän. Pyyhkäsin sun eteen turun motarilta keltasella astralla. Näitkö ruosteet takaluukussa??Catalyst kirjoitti:Luultavasti minä jos sattui tapahtumaan siinä noin klo 16 jälkeenStobe kirjoitti:Tänään kehä 2:lla Ajeli perässä hopea/hopeahko calibra.Ajattelin et rupesko se seuraamaan mutta kääntyikin karakalllioon kun mie jatkoin lepuskiin.![]()