Kyllä,valmistajan ohjearvojen mukainen. mäntä yläkuolokohdassaan ja imuventtiili 0,7mm auki. Kumpaankoha suuntaa tota nokkaa / sytkää rupeisi veivaamaanGSi+to4 kirjoitti:Nokan ajotus kohallaan?
harmi kun tiputellut vettä niin ei pääse öh,radalle..
Kyllä,valmistajan ohjearvojen mukainen. mäntä yläkuolokohdassaan ja imuventtiili 0,7mm auki. Kumpaankoha suuntaa tota nokkaa / sytkää rupeisi veivaamaanGSi+to4 kirjoitti:Nokan ajotus kohallaan?

en lukenut koko topiikkia läpi, mut oliko yläkuolokohta katsottu orkkis merkeistä? meinaan mulla ei ainakaan omas 20ne:ssä ollu orkkis merkki ihan kohdallaan. ei se nyt paljoo heittäny, mut kuitenkin.. silmä määräisesti ois ollu mahdoton sanoa että oliko se kohdallaan, mut heittokellon avulla sekin selvis..18E kirjoitti:Kyllä,valmistajan ohjearvojen mukainen. mäntä yläkuolokohdassaan ja imuventtiili 0,7mm auki. Kumpaankoha suuntaa tota nokkaa / sytkää rupeisi veivaamaanGSi+to4 kirjoitti:Nokan ajotus kohallaan?![]()
harmi kun tiputellut vettä niin ei pääse öh,radalle..
mulla ois ylimääräinen 20ne vakiokansi jos tartteet semmoista niin tarjoo jotain siitä! itsellä vaan vie turhaa tilaa!!! paiskaa vaikka privaa jos kiinnostaa!TEROtin kirjoitti:oonko ainut joka yrittää tehdä turbo konetta? kaikki puhuu vain vaparikoneesta
eikö kellää olisi ohjeita tai vinkkejä tuon väsäämiseen. tällä hetkellä puuttuu enää toinen kone, 2.0 kansi, Imusarjan ja kannen välinen sovitepala, yläpään tiivisteet ja jotakin pikkuosia esim, öljyn haaroitus ja paluu putken liitos koneen puolelle, By pass venttiili, mittarit ja lambda.
GM:n merkit ei ole yläkuolokohdan merkkejä, vaan nimenomaan sytytyksen ajoitusmerkkejä. eräs aikuiskoulutuksen jepeistä ei kyllä sitä tienyt kun kerran motin sinne veinhopeahuoli kirjoitti:en lukenut koko topiikkia läpi, mut oliko yläkuolokohta katsottu orkkis merkeistä? meinaan mulla ei ainakaan omas 20ne:ssä ollu orkkis merkki ihan kohdallaan. ei se nyt paljoo heittäny, mut kuitenkin.. silmä määräisesti ois ollu mahdoton sanoa että oliko se kohdallaan, mut heittokellon avulla sekin selvis..
onkos se samaan lohkoon tehty kun 2.0?Jarno kirjoitti:Ihan vaan kaikille tiedoksi että maailmalta löytyy tähän samaan Opelin OHC:hen perustuva 2.4 litrainen moottori Isuzun keulilta, tyyppikoodiltaan C24SE.
En nyt ihan itse ole päässyt tutkiskelemaan kyseistä mottia mutta samaa "perhettä" sen pitäisi olla.zoomer kirjoitti:onkos se samaan lohkoon tehty kun 2.0?Jarno kirjoitti:Ihan vaan kaikille tiedoksi että maailmalta löytyy tähän samaan Opelin OHC:hen perustuva 2.4 litrainen moottori Isuzun keulilta, tyyppikoodiltaan C24SE.
jos on niin tuommoinenhan tarvii tilata
Tuolla on jotain juttua koneesta http://www.sonirodban.com/isuzu.htmlJarno kirjoitti:Ihan vaan kaikille tiedoksi että maailmalta löytyy tähän samaan Opelin OHC:hen perustuva 2.4 litrainen moottori Isuzun keulilta, tyyppikoodiltaan C24SE.