Ja päivää ennen tätä niin joku asiakas pakitti mun kylkeen hirveen lommon. No rahalla saatiin sovittua sekin asia. vituttaa vaan ku nyt se pelti on ihan väsynyt, eli jos siihen vähänki nojaa niin se menee lommolle.

Juho M-P kirjoitti:Niinno. 40 vuotta vanha auto ja osat on maksanu alle satasen. Vähän vaivaa ja avot.
Jos mulla olis työmatka alle 10km, niin varmana ajelisin vanhalla Opelilla. Ei palais vikavalot ja korjaamiseen tarvittavat työkalut mahtuis hanskalokeroon.
Mullakin 40 vuotta ja lähes 60 vuotta vanhat autot joka päiväisenä käyttiksenä...köyhällä ei ole varaa uudempiin.Juho M-P kirjoitti:Niinno. 40 vuotta vanha auto ja osat on maksanu alle satasen. Vähän vaivaa ja avot.
Jos mulla olis työmatka alle 10km, niin varmana ajelisin vanhalla Opelilla. Ei palais vikavalot ja korjaamiseen tarvittavat työkalut mahtuis hanskalokeroon.
mulla työmatka jotain vähän yli 10km x 2 ja kadetilla mennään.. samoin, ei oo varaa uudempaan autoonmanha-12 kirjoitti: Mullakin 40 vuotta ja lähes 60 vuotta vanhat autot joka päiväisenä käyttiksenä...köyhällä ei ole varaa uudempiin.
![]()
Molemmat kaupan tällä hetkellä,mutta en edes harkitse paljon uudempia laitteita...
jarkkis kirjoitti:Kohta alakaa itku