omega 3000 R6 *myyty*
noniin soitin on paikallaan
oli yllättävän helppo asennus viel kyll pitää vähän parannella mut nyt pysty jo kattomaan lehfaa
tommoset niistä tuli ylempi näyttö on käännetty vähän liikaa ni kännykamera ei tykänny hyvää eli kuva on vaalea

viel uudet 2 tie erkka sarjat ni alkaa popit kuulumaan ja takakontin asennukset on täysin vaiheessa niistä sitten myöhemmin taas kun kerkee ja
jaksaa puunata
tommoset niistä tuli ylempi näyttö on käännetty vähän liikaa ni kännykamera ei tykänny hyvää eli kuva on vaalea
viel uudet 2 tie erkka sarjat ni alkaa popit kuulumaan ja takakontin asennukset on täysin vaiheessa niistä sitten myöhemmin taas kun kerkee ja
jaksaa puunata
OPEL OMEGA 3000 24V
heh no sori et joudut pettymään tota soitinta en suosittele ite ainekaanVectr@ B kirjoitti:Mielenkiintoinen proggis.
Itse olen autoon uutta soitinta etsimässä ja tuo näyttää hyvältä
Onko minkä merkkinen ja malli?
siinähän on tv viritin sun muut mut toi näytön katselukulma on todella syvältä taka penkiltä on hyvä kuva mut edestä kun katsoo niin ei näe oikeen mitään videoita katellessa
mutta soitinta myy tronica ainekin josta minä sen ostin.
http://www.tronica.fi/kauppa/index.php
onhan siellä muitakin dvd soittimia eikun testaamaan minkälaisia noi kääntyvä näytölliset ois
OPEL OMEGA 3000 24V
pilkkua viilaan, mut eikös se tv:n katsominen kiellettyä kun ajaaJV kirjoitti:heh no sori et joudut pettymään tota soitinta en suosittele ite ainekaanVectr@ B kirjoitti:Mielenkiintoinen proggis.
Itse olen autoon uutta soitinta etsimässä ja tuo näyttää hyvältä
Onko minkä merkkinen ja malli?
siinähän on tv viritin sun muut mut toi näytön katselukulma on todella syvältä taka penkiltä on hyvä kuva mut edestä kun katsoo niin ei näe oikeen mitään videoita katellessa![]()
Sun täytyy palkata kuski ja siirtyä takapenkille
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
tänään laitoin etupuskurin kiinni se oli yllättävän kivutonta touhua 
kiinnikkeet oli valmiina ja kaikki sai vedettyä läpi pulteilla kiinni.
taka puskin on taas juttu erikseen sen vedin katkasulaikalla keskeltä poikki ja noin 2,5cm pois huomen sit kuidutetaan takas yhteen ja kokeillaan jokos istuis. ja sit tehään kilven upotus myös puskuriin.
sit ois viel konepellin laitto kiinne....... ja sit alkaa taas se armoton pohjien teko tarkotus ois saada tällä kertaa vähän parempaa jälkeä
kiinnikkeet oli valmiina ja kaikki sai vedettyä läpi pulteilla kiinni.
taka puskin on taas juttu erikseen sen vedin katkasulaikalla keskeltä poikki ja noin 2,5cm pois huomen sit kuidutetaan takas yhteen ja kokeillaan jokos istuis. ja sit tehään kilven upotus myös puskuriin.
sit ois viel konepellin laitto kiinne....... ja sit alkaa taas se armoton pohjien teko tarkotus ois saada tällä kertaa vähän parempaa jälkeä
OPEL OMEGA 3000 24V
nyt ois takapuskurikin kuidutettu kiinni. sit tääs rälläköimään kilven paikka siihen ja kyll huomas et oli vähän kiero tai jotain toi puskin kun otin sen takakilven valon paikan pois niin puskurin yläreunat on eriasennoiss 
ei ne voi kaikkea siel puolassakaan osata
ei kellään ois vinkkiä et miten saan noista mun ovista mahollisimman suorat hiottua? onko jotain hyvää vinkkiä kellään......
ei viel tämmänen pohjien alottelija kaikkia konsteja osaa
ei ne voi kaikkea siel puolassakaan osata
ei kellään ois vinkkiä et miten saan noista mun ovista mahollisimman suorat hiottua? onko jotain hyvää vinkkiä kellään......
ei viel tämmänen pohjien alottelija kaikkia konsteja osaa
OPEL OMEGA 3000 24V