tuningki´s vectra B2
Re: vectra B2 police white *....*
nais.. kässärin vaijeri nasahti poikki ku kiskasin kässärin..
kestihän se vuoden
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Kuulostaa hyvin tutulta.tuningki kirjoitti:nais.. kässärin vaijeri nasahti poikki ku kiskasin kässärin..kestihän se vuoden
Vectra B 2.0i 16v -96
ois taas jokseenki nipussa puskuri.. asentelin samalla pesurit..
minkähänlaiset noi letku sydeemit pitäs olla kun ne on riipastu mäkeen sieltä.. ´tarviiko olla ne takaiskuvenat vai onko noi suuttimet vain yks suuntaset?
bmw 316d -13
nojoo jostain syystä ei tullut edes virtaa lampunpesurien pumpulle.. sulake ok 
bmw 316d -13
jassoo tekisköhän tommosella: FK AK Street korkeussäädettävä(coilover) alustasarjalla mittään? on takajous poikki nii pitäs jotain tehä 
bmw 316d -13
Pari vuotta ollu kyseinen sarja alla ja omasta mielestä pirun hyvälle tuntuu.tuningki kirjoitti:jassoo tekisköhän tommosella: FK AK Street korkeussäädettävä(coilover) alustasarjalla mittään? on takajous poikki nii pitäs jotain tehä
Ainoo, et tarttee lyhyemmät koiranluut ko luiden pultit ottaa pienessäkin töyssyssä kiinni runkopalkkiin
ED: Ainoo - on, et takapäätä ei saa tiputettua tarpeeks. Joutunu iteltäkin katkasemaan jousia 1.5 kierrosta.
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Kyseisellä alustalla ei saa madallettua tarpeeksi ilman jousien kanssa pelailua, itsellä edestä apujouset otettun pois ja takaata n. 2 kierrosta jousista.
Jouset ovat myös täyttä kuraa kun enään ei voi ottaa täyttä autollista kyytiläisiä, mutta eipä alustakaan kallis ole..

Jouset ovat myös täyttä kuraa kun enään ei voi ottaa täyttä autollista kyytiläisiä, mutta eipä alustakaan kallis ole..
Minkä pituset koiranluut löytyy tällä hetkellä? Itse olen miettinyt mistä kolina toisinaan tulee...zaptori kirjoitti: Ainoo, et tarttee lyhyemmät koiranluut ko luiden pultit ottaa pienessäkin töyssyssä kiinni runkopalkkiin![]()
Vakiot löytyyjAuuso kirjoitti: Minkä pituset koiranluut löytyy tällä hetkellä? Itse olen miettinyt mistä kolina toisinaan tulee...
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
joo niinne takoo jo nuilla madallusjousillaki.. mut eikös ota helpommin siihen apurunkoon jos tanko lyhempi, kun kallistuksen vakaajan pää nousee ylemmäs?... 
E: vai meneekö se jotenki ulommas sitte sillä lyhemmällä ettei tavo siihen apurunkoon..
E: vai meneekö se jotenki ulommas sitte sillä lyhemmällä ettei tavo siihen apurunkoon..
bmw 316d -13
En tiedä muutako, et suositteleevat lyhyempiä mikäli madallus enemmän kuin 40mmtuningki kirjoitti:joo niinne takoo jo nuilla madallusjousillaki.. mut eikös ota helpommin siihen apurunkoon jos tanko lyhempi, kun kallistuksen vakaajan pää nousee ylemmäs?...
Minusta se hakkaa helpommin alatukivarteen jos on pidempi luu.
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Minä olen tehnyt "tieteellisen tutkimuksen" noista halvoista alustasarjoista ja tullut siihen lopputulokseen, että alle 2-litraisiin malleihin niitä ei kannata laittaa ollenkaan. Akselimassat on laskettu niin yläkanttiin, että esim. 2-litraisessa G Astrassa halpisalusta toimi mallikkaasti, mutta 1.8-litraisessa C-Vectrassa vastaava alustasatsi ei toimi ollenkaan.
miten niinalla sitten toimi tuo halpis alusta tuossa vecussa? meillä toimii tuossa vecussa ihan hyvin. jossei nyt lasketa että jokainen töyssy tuntuu mutta pakkoko niihin on kaasu pohjassa päästääNilemma kirjoitti:Minä olen tehnyt "tieteellisen tutkimuksen" noista halvoista alustasarjoista ja tullut siihen lopputulokseen, että alle 2-litraisiin malleihin niitä ei kannata laittaa ollenkaan. Akselimassat on laskettu niin yläkanttiin, että esim. 2-litraisessa G Astrassa halpisalusta toimi mallikkaasti, mutta 1.8-litraisessa C-Vectrassa vastaava alustasatsi ei toimi ollenkaan.
jees 240mm näytti olevan toi vakio koiranluu.. katella jostain lyhempi ja kokeilla josko vähenis toi takominen.. jaa pitäs viiä opeli johonki huoltoon pukkaa öljyä ulos vissiinki ainaki öljypohjantiivisteestä
ja josko samalla jakoremelin vaihattas ja kampuran stefan.. ihanan kallista 
bmw 316d -13
Mikäli löytyy ni ilmottele
itekkin pitäs tosiaan ne lyhkäsemmät saada, mutta en ole oikein löytänyt mistään.
Ainoo mitä oon löytäny ni G Astran, mutta niistäkään tiedä käykö ne vectraan.
Ainoo mitä oon löytäny ni G Astran, mutta niistäkään tiedä käykö ne vectraan.
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
jaahas ois oppeliin 250€ varaosaa
josko sais öljyt pysyyn motissa ja uudet jakopäähilppeet ja muuta kivaa
nyt ootella inspistä
bmw 316d -13