pidetään mielessä, että kysyntää olisi..kun itseä himottaa riegerit tms helmoiks..jamboy kirjoitti:
Matalemmaltahan tuo näyttäisi jos jostain keksisi B2 helmamuovit...
ehkä ne B2 puskurit, mutta siihen saa jäädä....
Vectra B farmari B1->B2, "Valmis? 19.2.2006"
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Onkos ketkään sennuttanut farmariin noita takalippoja? Mietin vaan kumpi olisi parempi, keskeltä "avonainen" jolloin ilmavirta pääsee huuhtelemaan takalasia, vaiko ko autoon juurikin suunniteltu Irmscher ilman mitään turhia reikien poraamisia?
Oon tässä nyt kahden vaiheilla kumman hommaisi...
Helmojen osalta myös mietityttää, Irmscherit vaiko B2-mallin alkuperäiset??
Oon tässä nyt kahden vaiheilla kumman hommaisi...
Helmojen osalta myös mietityttää, Irmscherit vaiko B2-mallin alkuperäiset??
Alustasetti maksoi noin 450€, sisältäen siis iskarit, jouset ja pohjaanlyöntikumit. Toi sama setti käy isoimmille akselipainoille, eli X20XEV, Z22SE, 2.0 ja 2.2 dieselit, sekä V6-mallit.
Mä valmistun TAMK:ista kesäkuun 6.pvä virallisesti, mutta koulua on enää jäljellä (luentoja) helmi-maaliskuun vaihteeseen. Sitten loppui tältä pojalta koulunpenkissä istuminen....Timotee kirjoitti:Onneks itse hylkäsin vakipestin tehtaassa ja läksin kouluun kuun alusta. Ei tarvi miettiä autonvaihtoa.
Kaveri haki alkuviikosta hopeaisen GTS 3.2 Elegancen. On ihan mukava peli ja olisin joutunu melkein menettää yöunet ja poikkeemaan pankkiin.
Jos GTS:n ostan, tulee se olemaan C1 -mallia.
Mulla on farkussa juurikin tuo irmscher-lippa, ja muuten sekin vaatii ne 2 kohdistustappia. Itte laitoin kaikki kamat kiinni, ja ei ollut kummonenkaan homma. Kuvia on jäsenautogalleirassa, musta farkku.jamboy kirjoitti:Onkos ketkään sennuttanut farmariin noita takalippoja?
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Toi kaverin kosla on C1, keväältä 2003. Reilu 30tkm ajettu Suomiauto mistä löytyy navia ja nahkaa ja xenonit ja active select.jamboy kirjoitti:Mä valmistun TAMK:ista kesäkuun 6.pvä virallisesti, mutta koulua on enää jäljellä (luentoja) helmi-maaliskuun vaihteeseen. Sitten loppui tältä pojalta koulunpenkissä istuminen....Timotee kirjoitti:Onneks itse hylkäsin vakipestin tehtaassa ja läksin kouluun kuun alusta. Ei tarvi miettiä autonvaihtoa.
Kaveri haki alkuviikosta hopeaisen GTS 3.2 Elegancen. On ihan mukava peli ja olisin joutunu melkein menettää yöunet ja poikkeemaan pankkiin.![]()
Jos GTS:n ostan, tulee se olemaan C1 -mallia.
Suunnilleen tollainen http://www.nettiauto.com/564478 mutta hopea. Hiukan pramea kärry, ja tää kaveri on myöskin inssi.
MV6
Juu tuo Irmscher on myös minun makuun. Tosin hirvittää hieman sen hinta, 174€.... Ihan näyttävä on tuo teidän Vectra.Ville kirjoitti: Mulla on farkussa juurikin tuo irmscher-lippa, ja muuten sekin vaatii ne 2 kohdistustappia. Itte laitoin kaikki kamat kiinni, ja ei ollut kummonenkaan homma. Kuvia on jäsenautogalleirassa, musta farkku.
Oisshan tuollainen ihan näpee, mut mua kiehtoo enemmän tuo 2.2 direct tai 2.2DTi. ...myös Wagon on alkanut hieman kiinnostamaan tuolla direct -moottorilla.Timotee kirjoitti:
Toi kaverin kosla on C1, keväältä 2003. Reilu 30tkm ajettu Suomiauto mistä löytyy navia ja nahkaa ja xenonit ja active select.
Suunnilleen tollainen http://www.nettiauto.com/564478 mutta hopea. Hiukan pramea kärry, ja tää kaveri on myöskin inssi.![]()
Juu eli muuten päivitystä hieman tuohon mun kiesiin; nyttemmin keulalla on B2 kromikehys Irmscherin ritilällä. Vanha kehys sijaitsee jo "keskusvaraston" seinällä koristeena. Päädyin ostamaan tosiaan kokonaan uuden maskin, eikä hintaakaan ollut kuin 40€ (tutun kautta).
Takaluukun koristeeksi (kun sitä lippaa nyt ei vielä ole
Titaniumin, ehkä hieman mun Vectraan massiivisen oloiset kesäbylbyrät, vaihtuivat saman kokoisiin Excel -merkkisiin. Ne ovat 6 puolaiset, jokainen puola melko ohut. Renkaiksi tulee joko 205/50R17 tai 215/45R17. Sen nyt aika näyttää kummat. ...ja riippuen kuinka tää C Vectra kuume helpottaa...
Laitan uusia kuvia jahka kerkiän rapsimaan. Tosiaan auto huutaa vielä helmoja ja sitä takalippaa...
Mistä noin edukkaasti sait ton kromireunaisen maskin? Pikkuveli tarvitsisi sellaisen myös... Jos sattuu sopuhintaan tulemaan vastaan, niin ilmoittele vaikka YV:llä. Näyttää kyllä muuten auto todella nätiltä.jamboy kirjoitti: Oisshan tuollainen ihan näpee, mut mua kiehtoo enemmän tuo 2.2 direct tai 2.2DTi. ...myös Wagon on alkanut hieman kiinnostamaan tuolla direct -moottorilla.
Juu eli muuten päivitystä hieman tuohon mun kiesiin; nyttemmin keulalla on B2 kromikehys Irmscherin ritilällä. Vanha kehys sijaitsee jo "keskusvaraston" seinällä koristeena. Päädyin ostamaan tosiaan kokonaan uuden maskin, eikä hintaakaan ollut kuin 40€ (tutun kautta).
Takaluukun koristeeksi (kun sitä lippaa nyt ei vielä ole) liimautin sen Irmscherin kromisen tekstin.
Titaniumin, ehkä hieman mun Vectraan massiivisen oloiset kesäbylbyrät, vaihtuivat saman kokoisiin Excel -merkkisiin. Ne ovat 6 puolaiset, jokainen puola melko ohut. Renkaiksi tulee joko 205/50R17 tai 215/45R17. Sen nyt aika näyttää kummat. ...ja riippuen kuinka tää C Vectra kuume helpottaa...![]()
Laitan uusia kuvia jahka kerkiän rapsimaan. Tosiaan auto huutaa vielä helmoja ja sitä takalippaa...
Oletko muuten ajanut C-Vectraa 1,9 CDTi koneella? Itse ainakin tykkään siitä, vääntää todella mukavasti. Jos Wagonia aiot ostaa, niin osta sport varustuksella. Siinä tummat etuvalot ja GTS-mallin etupuskuri, tai ainakin itellä ne oli vakiona.
Nykyään jotain ihan muuta...
EX: Opel Vectra Wagon 1.9 CDTI
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Metro-Autolta tuo maski on ostettu. Ja kiitos kehuista.Hepokatti kirjoitti:
Mistä noin edukkaasti sait ton kromireunaisen maskin? Pikkuveli tarvitsisi sellaisen myös... Jos sattuu sopuhintaan tulemaan vastaan, niin ilmoittele vaikka YV:llä. Näyttää kyllä muuten auto todella nätiltä.
Oletko muuten ajanut C-Vectraa 1,9 CDTi koneella? Itse ainakin tykkään siitä, vääntää todella mukavasti. Jos Wagonia aiot ostaa, niin osta sport varustuksella. Siinä tummat etuvalot ja GTS-mallin etupuskuri, tai ainakin itellä ne oli vakiona.
En ole vielä tuota CDTi konetta kokeillut, haluaisin ennemmin lämpöisen auton. Ei oikein näillä ilmoilla se sähkövastus riitä lämmittämään...
Näin on, ovh tosiaan oli tuon noin 60€. Sain tutun kautta ostettua sen. Saahan jäsenkortilla jo -10%, eli silloinkin hinnaksi jäisi vain 54€.Rampe kirjoitti:Sorry OT, mutta se orkkis B2 maski kromireunuksella, ainakin lahden länsi auton ovh oli ainakin kesällä vielä 63€..ei ne kalliita ole
Jos ostaa tolla 1,9 koneen tehokkaimmalla versiolla, eli 110kw, niin silloin siinä on eberi vakiona. Itselläni ei todellakaan ole ollut lämpenemis ongelmaa, vaikka nyt on ollutkin aika reilusti tota pakkasta.jamboy kirjoitti: En ole vielä tuota CDTi konetta kokeillut, haluaisin ennemmin lämpöisen auton. Ei oikein näillä ilmoilla se sähkövastus riitä lämmittämään...Ellei sitten asennuta Webastoa.
Kiitoksia tiedoista ton maskin suhteen, täytyy maanantaina käydä hakemassa sellainen.
Nykyään jotain ihan muuta...