Kyl toi "paha poika" ilme on ollu mieles, mut se pitäis kyl melkein tehdä pellistä saumattomasti, tosin en ole ikinä livenä nähnyt niit lasikuitujatkeita, et vois sellanenki olla aivan passeli. Etuvalot tulee kokemaan muutoksia, niin sillä pitäis ilmeen vähän muuttua.
Turbo-Calikka, tahtoo sit nähdä kuvia ku autos on maalis.
Maalaan etulyhtyjen pohjan tummaksi ja noi enkelivalo systeemit laitan lyhyiden ja sumareiden ympärille, kunhan vain löytäis niitä jostain. Samalla vedän kunnon johdot valoille, että pystyis ajamaan pimiäski.
Bemu-piireissä käyttävät akryylitankoa enkulinsilminä. Tosin Calleen saattaisi valojen pienestä halkaisiasta johtuen sopia paremmin ehkä nuo sisustuksessa käytettävät valokuidut (??).
Valokuidut on ollu itellä kans mieles ja varmaan pitää siitä lähteä vääntämään, kunhan vain tota aikaa olis enemmän. Yks vaihtoehto on edelleen asentaa noi Fiat Punton etuvalot.
Kröhöm, mua katotaan varmaan tällä klubilla kieroon tämän jälkeen meinaan laitoin tänään tilaukseen ranskalaisen ( ei siis sitä grilliherkkua ).
Mä ajattelin et olikko se sinä,mutta kun en tosiaan nähnyt kun jäi rillit kotio ja mähän en näe oman auton nokkaa pidemmäs ilman niitä...
Ehkä olisi yksi talli tiedossa,mutta sen vuokraaja on venäläinen nainen ja se sano,että sielä ei saisi oikein hitsailla,läträtä öljyn kanssa tai muidenkaan nesteiden kanssa. Ei kuulosta oikein hyvältä.
patrick kirjoitti:Bemu-piireissä käyttävät akryylitankoa enkulinsilminä. Tosin Calleen saattaisi valojen pienestä halkaisiasta johtuen sopia paremmin ehkä nuo sisustuksessa käytettävät valokuidut (??).
ite väsäsin entiseen e36 325 baijeriin just akryylitangosta ja samanllailla ne sopii opelikseenkin. Vähän vaan joutuu nikkaroimaan mut calluun vissiin vähän iisimpi tehä kun noihin e36 umpioihin..oiskohan 10e maksanu tangot+ledit mut ostin 15e maksavat vahvemmat ledit.
Mä tilasin tuollaisen 407 coupen nuhapumpulla. Calibran jälkeen ei löydy pihasta enään yhtään menOPELiä, mutta kesäksi olisi tarkoitus hommata joku manta tai vastaava.
Näyttää asialliselta noi enkelin silmät ja ei tosiaan ole hinnalla pilatut.