Astra F Caravan (päivitetty 8.8.06 -uusi kuva-)

Esittele Opel-projektisi tai autosi
ile:_
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ile:_ »

Minkä laista ääntä piti ku oli pakosarja halaki, taitaa olla nimittäin itelläki halki tai sitte on vaan pultteja poikki. Pitää semmosta ärsyttävää ääntä ja on kokoajan suurentunu se ääni. Kuin arvokas oli peltisatsi ja minkä merkkinen??
wiquel
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wiquel »

ile:_ kirjoitti:Minkä laista ääntä piti ku oli pakosarja halaki, taitaa olla nimittäin itelläki halki tai sitte on vaan pultteja poikki. Pitää semmosta ärsyttävää ääntä ja on kokoajan suurentunu se ääni. Kuin arvokas oli peltisatsi ja minkä merkkinen??
En osaa äänestä sanoa, mutta kun minulla ei sitä lämpöpeltiä siinä ollut ollenkaan, eikä varsinkaan nyt 8) , niin pakosarjassa näkyi ihan selvästi halkeama siinä keskellä päällä. Vissiin aika yleinen kohta, kun minulla oli toinenkin valusarja kellarissa, jossa aivan samassa kohtaa halkeama. Kaippa se päästöissä näkyy aavistuksen kohonneina happiarvoina.

Taitaapi olla Supersprint ja noin 500€:n luokkaa.
wiquel
'Senator'
'Senator'

Tänään pamahti kuskinpuolen takapään iskarin alempi kiinnityspultti poikki kesken risteyksen Kalevassa. Siitä nilkuttaen ja kolkuttaen huoltoon, jossa otettiin irti ja sain kuin sainkin Motonetistä uuden mukaan ilman kuittia. Kiitos sen, että olin maksanut kortilla viime joulukuussa, jolloin iskarit ostin. Meni tän päivän suunnitelmat pieleen, mutta kokonaisuudessa aika helpolla pääsin :)
wiquel
'Senator'
'Senator'

Perjantaina tuli asennettua Dbilaksen imusarja ja kartiosuodatin..vaatii vielä säätöä ja ruuvausta, mutta imuäänet on komeet 8)
wiquel
'Senator'
'Senator'

Eilen päätti Bora lähteä ohittamaan yhtäaikaa, kun olin sen rinnalla, josta seurauksena koko kyljen mittainen pintaremontti, mukaanlukien molemmat puskurit ja vanteet. Ainoat lommot tuli etulokariin ja vanteisiin, muut jäljet pelkkiä naarmuja.
Markus Ruhl
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Markus Ruhl »

Eipä ne jotkut paljo kato peileihin ku lähtevät ohittaan..... :evil:
Kadett E GSi 2.0 8v -85 (tulossa 20XE)
Passat 3BG
wiquel
'Senator'
'Senator'

Markus Ruhl kirjoitti:Eipä ne jotkut paljo kato peileihin ku lähtevät ohittaan..... :evil:
Eikä edes rinnalle..
jetzkys
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jetzkys »

joko se on korjattu?
Vastaa Viestiin