Äänestys: Paljonko kilometrejä käyttövuotta kohti?
-
tuholainen
- 'Admiral'

- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Omegassa 20thk (99/120thk) vuosi
Mantassa, hmm siinäpä se. Vaihdoin mittariston siihen vuonna 90 jonka jälkeen kilsoja tullut jopa 21000. Eli minun aikana noin 1400 kilsaa vuodessa. Voiko olla noin paljon? Tänä vuonna ei ole vielä tallista peiton alta tullut ulos. Pitäisiköhän ottaa jo savut
Mantassa, hmm siinäpä se. Vaihdoin mittariston siihen vuonna 90 jonka jälkeen kilsoja tullut jopa 21000. Eli minun aikana noin 1400 kilsaa vuodessa. Voiko olla noin paljon? Tänä vuonna ei ole vielä tallista peiton alta tullut ulos. Pitäisiköhän ottaa jo savut
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
-
Osku
Juu ihan varmasti!Aatsi kirjoitti:No nykypäivän ecotekit tiettyOsku kirjoitti:no huh...jaa mikäköhän auto noin kauan kestää?Keme kirjoitti:noin 350tkm / 39v![]()
- enpä tunnista tuosta takavalosta.
Haluisin vaan nähdä kun esim. mun astra on 39-vuotias (vuonna 2021)...luultavasti ei oo muuta jäljellä kuin ruostunutta metallipölyä ja muoviosat siinä kasan päällä.
VM.66 Opel C Rekord on kyseinen kulkine. Viime syksyyn asti se kulki wäki-wahwalla 1.7s koneella, mutta sitten joutui tekniikanvaihdon uhriksi.Osku kirjoitti:no huh...jaa mikäköhän auto noin kauan kestää?Keme kirjoitti:noin 350tkm / 39v![]()
- enpä tunnista tuosta takavalosta.
www.students.tut.fi/~siitonek/wanhus.jpg
Kuvassa ylempi kuva on viime kesältä ja alempi tältä kesältä. Valkoisella maalatut kohdat ovat enemmän tai vähemmän uutta peltiä. Kyseinen auto ei ole enää vaiheessa kuin tekniikan, korin ja sisutuksen osalta eli on ajossa kesällä... ehkä jo ensi..
JEEEEEEEEEEEEE!