Värilliset parkit ja valoluomet -rikollisen merkki?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
shishkebab
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shishkebab »

Eikös sumuvalojen idea ole läpäistä sumu hyvin suoranaisella valokuviolla. Sen sijaan että lähi/kauko valot valaisevat itse sumua. Jos laitat sumuvalot lähivalojen kanssa niin eihän sumareista sillon mitään apua oo kun lähivalot "sokaisee" näyttämällä suoraan sumuun.
Toivottavasti saitte selkoa...
Opel on POP!
Opelix
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opelix »

On 2002-10-31 13:52, nico wrote:
Vähän ohi aiheesta, mutta tuli mieleen tuosta kun opelix aiemmin kirjoitti että jos katsastuksesta menee läpi niin ei tarvitse poliiseista huolestua.
Itselle hieman vihastunut nopeuden valvoja sanoi että tuulilasitarran on lähdettävä vaikka kerroin sen kahdessa katsastuksessa läpi menneen (tosi on). Siihen poliisi setä vaan tokaisi että katsastusmiehet ovat eri viranomaisia kuin sinivuokot koska poliisien tehtävä on valvoa liikennettä.
Oli kyllä vasta eka kerta kun poliisit siitä huomauttivat, vaikka autoni muuten niiden huomiota hyvin kerää. Tarra kyllä yhä pysyy :grin:
Ohi meni kyllä aika rankasti aiheesta, tarkoitin nimenomaan ajovalojen kuviota/suuntausta, enkä poliisin liikennevalvontaan liittyvää tuulilasitarraa.
Montako kertaa poliisi on tien päällä käynyt mittailemaan valokuviota "matolaatikolla"...
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

Opelix:
Tarkoitin noita käännettäviä häikäisysuojia, joissa on se emännän meikkipeili. Mullakin on ollut Reksussa ja Ompussa tuommonen vihree reuna tuulilasissa ja se väri on lasissa.
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
nico
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja nico »

opelix:
tarkoitin tota juttua vain sellaisesti yleisesti ottaen että poliisin ja katsastusmiehen päätökset ovat eriäväisiä välillä.
KL
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja KL »

Eli lopputulos on että E-hyväksytyillä kevyesti värjätyillä esim. sinisillä parkeilla(polttimoilla) ei pitäs tulla onkhelmaa kunhan ei aja pelkät parkit päällä ja kuka sillai nyt ajaiskaa...
On hiukan kiikun kaakun että ajaa vai ei ajaa ilman ongelmia =) ...heh
Opelix
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opelix »

Opelmeister ja Nico, oukkidoukki!!!
Suomen kielen ymmärtäminen on aina välillä itse kullakin omituista :smile:
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

KL: Ei tule on ongelmia, koska alkuperäisten sinertävien polttimoiden valo on valkoisempaa..
rekordE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rekordE »

hooh...aina samaa vääntöä luomi/tarra/poltin asioista..
Minun puolesta saa parkit oll vaikka kukertavan vihreät, eikä tarratkaan haittaa mitään, mutta luomet.....
Itse olen tien päällä n. 40 000km vuodessa ja sen vaan sanon että ekan 1500km jälkeen revin luomet rekordista hiiteen!!!
Ne muuten heikentää lähivalojen valotehoa!!!!
Eräs tuttu on katsastusmies ja sanoi minulle vaan asiasta, en tietenkään ensin uskonut.
Mutta totuus paljastui..ja luomet hiiteen!!!
Lähivalojen valokiila heijastetaan umpion ylälaitaan ,juuri siihen kohtaan minkä luomi peittää.
kaukovalo heijastuu umpion alalaitaan...
Että jatkakaa teippailuja ja maalailuja..

:grin:
Inkku A tiisseli
Ricky
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ricky »

Mistä kannattaisi kysellä värillisiä (sininen/punainen) polttimoita auton sisälle (ovivalot, hansikaslokero jne..)?
BMW e39
EX Opel Omega 2.5V6 -97
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

On 2002-11-06 23:03, rekordE wrote:
hooh...aina samaa vääntöä luomi/tarra/poltin asioista..
Minun puolesta saa parkit oll vaikka kukertavan vihreät, eikä tarratkaan haittaa mitään, mutta luomet.....
Itse olen tien päällä n. 40 000km vuodessa ja sen vaan sanon että ekan 1500km jälkeen revin luomet rekordista hiiteen!!!
Ne muuten heikentää lähivalojen valotehoa!!!!
Eräs tuttu on katsastusmies ja sanoi minulle vaan asiasta, en tietenkään ensin uskonut.
Mutta totuus paljastui..ja luomet hiiteen!!!
Lähivalojen valokiila heijastetaan umpion ylälaitaan ,juuri siihen kohtaan minkä luomi peittää.
kaukovalo heijastuu umpion alalaitaan...
Että jatkakaa teippailuja ja maalailuja..

:grin:
Taitaa olla aika paljon kiinni siitä mihin autoon on luomia laittamassa. Esim astra geehen kun laittaa sellaiset luomet jotka vain peittävät sen yläpuollella olevan osan niin silloin se ei vaikuta kuvioon mitenkään
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pebe »

On 2002-11-09 16:15, Ricky wrote:
Mistä kannattaisi kysellä värillisiä (sininen/punainen) polttimoita auton sisälle (ovivalot, hansikaslokero jne..)?
itse olen maalaillut polttimoita lasivärillä. Maksaa esim. Sinooperista saa, ja maksaa jonku 2egee
Kulmala
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

Itekki maalasin kaverille nuita polttimoita lasimaalilla. Maksoi 3e purkki ja sitä maalia ei mene paljoakaan. Hyvänä puolena on se että maali kun on täysin kuivaa niin se kestaa 170 asteen lämpötilaa. Maali on vesiliukoista kun ei ole kuivunut mutta kun kuivuu niin kestää vettäkin. Ostin punaista ajattelin maalata kojetaulun valoja, mutta tulin toisiin ajatuksiin ja laitan LEDit sinne.

Mikko K.
................................
BMW E46 -02
KL
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja KL »

"Taitaa olla aika paljon kiinni siitä mihin autoon on luomia laittamassa. Esim astra geehen kun laittaa sellaiset luomet jotka vain peittävät sen yläpuollella olevan osan niin silloin se ei vaikuta kuvioon mitenkään"

Juu ja samoin uudessa Corsa C mallissa. Olen kattonut ett jos siihen lykkään luomen niin ei pitäisi vaikuttaa valokuvioon. Siinä on selvästi sellanen tyhjäkohta johon voisi lätkäistä häijympää ilmettä tuovan luomen =)

<font size=-1>[ This Message was edited by: KL on 2002-11-11 12:44 ]</font>
Ricky
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ricky »

Itse ostin Sinooperista Pebeo Vitrea 160 lasimaalia, hinta oli jotain 7euroa purkki, todella riittoisaa ja laadukasta maalia. Maalailin äsken sisätilan polttimot ja pitää antaa 24h kuivua ja sitten vielä pitäisi laittaa 40min 160°C uunissa. Kysymys kuuluu kestääkö poltin tuollaisessa lämpötilassa? Katkeaako lanka tai muuta vastaavaa?
BMW e39
EX Opel Omega 2.5V6 -97
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

Kyllähän se lanka hehkuu käytössäkin pikkasen yli 160 celsiusta, joten ei pitäis olla onkelma... :wink:
Vastaa Viestiin