Piti tehdä oikeen kuidusta kotelot mutta meni hermot kun rupes bitumit tippuu ovista niin lykkäsin paffit paikalles.
Vois sitä kyllä joku päivä jaksaa nekin kunnolla väkrätä.
ile:_ kirjoitti:Minkälainen ääni peerlessin satsissa? Itellä ollu suunnitelmissa ostaa samanlainen satsi ku melko halavalla sais.
Itse pidän tosi paljon varsinkun satsi ei paljoo maksanu.
diskantti toistaa suht alas mikä hyvä niin midbassot saa rauhassa asentaa jalkatilaan ja muutenkin ääni integroituu aikas hyvin tuohon Hertzin es300 subiin mikä itellä on. Suotimetkin näyttää laadukkailta ja diskantillekin löytyy tason säätö.
Nyt olis omat webbi sivut auki http://personal.inet.fi/cool/vectrastyle/
tuntuu vaan aukeevan helvetin nihkeesti ja pientä hieno säätöö löytyy esin otsikko puuttuu(untitled document) ja kirjoitus virheitä löytyy joten ei niistä kaikista tarvitse erikseen mainita. Ja nämä on mun ekat nettisivut joten älkää avatko suurilla odotuksilla.
Päivittelen ja korjaa vähän virheitä tässä joku päivä.
alottelin tossa takahelman kuiduttamista mutta hartsi pääs loppuu kesken.
Jos huomenna jaksais ruveta pilkkoo etupuskuria ja hakee siihen muotoja ja kuiduttaa toi takahelma valmiiks.
et olis pinohiiri kiinnostunut ostamaan toista kone pelti(vaikka tuning aihioksi) olen itsekin porista ja se pyörii tossa jaloissa/tiellä kun ei ole sille itsellä mitään käyttöä
A-vectra-91 1.8 käyttöpeli
A-corsa-85 1.2s Häristin
C-Ascona 1.3 -85..2.0 16v(valmis 200?)
Sierra 1.6i -92 myyty
civic -85 1.5 paalattu
Kadett C 1.2 -76 MYYTY
Sierra 1.6 -85 MYYTY
Fiesta 1.4rs -88 MYYTY
C-Ascona 1.6s exclusive-88[RIP]
accona-85 kirjoitti:et olis pinohiiri kiinnostunut ostamaan toista kone pelti(vaikka tuning aihioksi) olen itsekin porista ja se pyörii tossa jaloissa/tiellä kun ei ole sille itsellä mitään käyttöä
Mitäs pidät hintaa sillä??Kuinka kuppanen??
Kauheesti ei varantoja oo kun ei oo mitään tuloja tällä hetkellä.
onko 35€ paha hinta...se on ihan hyväs kunnos...hopea saat vaikka vielä ton kuskinpuolen lokarin mukaan jos tarviit tietysti hintaa tulee silloin 40€ molemmat osat siis hopeita ja hyvässä kunnossa otettu irti 2000:sest vectrast
A-vectra-91 1.8 käyttöpeli
A-corsa-85 1.2s Häristin
C-Ascona 1.3 -85..2.0 16v(valmis 200?)
Sierra 1.6i -92 myyty
civic -85 1.5 paalattu
Kadett C 1.2 -76 MYYTY
Sierra 1.6 -85 MYYTY
Fiesta 1.4rs -88 MYYTY
C-Ascona 1.6s exclusive-88[RIP]