On 2005-02-24 18:44, Tunari-82 wrote:
suomes toyo,ja myy ainakin http://www.napoy.fi
OK... mutta sarja Proxes T1-S koolla 215/40/17 maksaa tuolla Nurmossa reilut 1000 egee + rahti ... kun rengas-onlinesta saa samat renkaat ja rahdin vajaalla 500 eurolla.
Nuo hinnat tuola sivuilla on maahantuojan ovh. hintoja.
Tosin saattaa silti rengas online myidä halvemmalla.
Ite ostin nurmosta 2vuotta sitten toyot 215/40/17 ja sillon ne maksoi 650€/sarja.
En tiedä mihin suuntaan on toyo,jen hinta nyttemmin mennyt.
Noniin, pistin tilauksen rengas-online.comiin menemään ja renkaat tuli reilun viikon jälkeen kotirappusille ... hyvin toimi näköjään toi systeemi ... kannattaa kokeilla!
Ei kyllä minusta erityisen edullista, itse ostin viime vuonna 215/45ZR17-koossa Eagle F1 GS-D3-renkaat Suomesta (Rengasmaailma), maksoi 640 euroa sarjalta. Nyt tuolla rengasonlinessa sama sarja on 600,8 euroa.. lisäksi pitäisi asennuttaa jossain vanteille.
-jupe- kirjoitti:Minkälaista kokemusta porukalla on Toyon renkaista, veteleekö pahasti urissa ym.?
Mulla oli Calibrassa Toyo Proxes T1-S -renkaat kokoa 215/40 R16. Uutena olivat hyvät ajaa, mutta kun kuluivat ajo-ominaisuudet muutuivat todella KAMALIKSI! Hakivat uria aivan sikana. Lisäksi rengas hammasti kuluessaan ja rupelsi ujeltamaan sietämättömästi n. 100:sen vauhdissa. Toyot olivat mielestäni aika pehmeää seosta ja kuluivat suht nopeasti.
Itse en Toyoja laita enää koskaan, kuten en Falkeneitaikaan, jotka (215/40 ZR17 Ziex) olivat myös kamalat ajaa, kun vähän kuluivat.
Sama vika noissa nykyisissä 205/45/16 starperfomereissa, sisäreuna kulunu portaalle ja ujeltaa pirusti. Mitkäs olis hyvät 215/40/16 tai 205/45/16renkaat jotka ei vetelis ja ujeltas niin paljoa?
-jupe- kirjoitti:Minkälaista kokemusta porukalla on Toyon renkaista, veteleekö pahasti urissa ym.?
Mulla oli Calibrassa Toyo Proxes T1-S -renkaat kokoa 215/40 R16. Uutena olivat hyvät ajaa, mutta kun kuluivat ajo-ominaisuudet muutuivat todella KAMALIKSI! Hakivat uria aivan sikana. Lisäksi rengas hammasti kuluessaan ja rupelsi ujeltamaan sietämättömästi n. 100:sen vauhdissa. Toyot olivat mielestäni aika pehmeää seosta ja kuluivat suht nopeasti.
Itse en Toyoja laita enää koskaan, kuten en Falkeneitaikaan, jotka (215/40 ZR17 Ziex) olivat myös kamalat ajaa, kun vähän kuluivat.
Itellä juurikin samanlaisia kokemuksia Toyo,ista Calibrassa
Oli aikomus tilata tuolta renkaat, mutta tein sitten vielä kierroksen paikallisiin liikkeisiin. Renkaitten hinta tuolla 125e kpl, ensimmäisestä liikkeestä tarjoushinnaksi 195e kpl, ovh kuulemma 250e kpl. Toisesta liikkeestä sama rengas 125e kpl, vanteelle laitettuna. Kävin vielä yhdessä liikkeessä kysymässä, ei ollut tarjota kuin ei oota. Yllättävän suuria on heitot hinnoissa, ei todellakaan kannata ensimmäisestä liikkeestä ostaa. Ei ole vaikea arvata mistä renkulat hankin.
Eipä nuo rengasonlinen hinnat niin älyttömän paljoa halvemmat ole,kuin suomessa.
Sarjahinta Goodyear excellenceille 215/40/17 kokoisina 638€,kun tuosta 2km päästä saa 650€...