kuinka monta calibraa kerhosta löytyy
Menee pikkasen ohi mutta.
Olikos kerhon kalustoa oleva musta calibra joka ajoi tänään (10.2 2004 n.klo 9:30) mun perässä olikos se ny tampereen tietä (se joka liittyy manskulle tai kääntyy hartwall areenalle tai haagan ympyrälle päin)Semmonen musta nätti luminen calibra jollain siistillä puskurilla ajo mun vihreen helmiäisen calikan perässä?
Olikos kerhon kalustoa oleva musta calibra joka ajoi tänään (10.2 2004 n.klo 9:30) mun perässä olikos se ny tampereen tietä (se joka liittyy manskulle tai kääntyy hartwall areenalle tai haagan ympyrälle päin)Semmonen musta nätti luminen calibra jollain siistillä puskurilla ajo mun vihreen helmiäisen calikan perässä?
Hämeenlinnanväylä se on. Kyllähän sitä pitkin Tampereellekin pääsee, niinkuin Vaasaankin, mutta ne eivät ole sen nimessä. Kolmostieksikin sitä kutsutaan, varsinkin kaupungin ulkopuolella.On 2004-02-10 11:13, Aatsi wrote:
olikos se ny tampereen tietä (se joka liittyy manskulle tai kääntyy hartwall areenalle tai haagan ympyrälle päin)
No melkeen tampereentieOn 2004-02-10 15:13, ata wrote:Hämeenlinnanväylä se on. Kyllähän sitä pitkin Tampereellekin pääsee, niinkuin Vaasaankin, mutta ne eivät ole sen nimessä. Kolmostieksikin sitä kutsutaan, varsinkin kaupungin ulkopuolella.On 2004-02-10 11:13, Aatsi wrote:
olikos se ny tampereen tietä (se joka liittyy manskulle tai kääntyy hartwall areenalle tai haagan ympyrälle päin)
Hassu et noi tien nimet ei uppoo kaaliin vaikka vaan koko ikäni helsingissä asunu
Aika vähän tän kyselyn perusteella helsingissä calibroita (mulla ja ata:lla
Tämä havainto siis profiilin paikkakunta ilmotuksen perusteella.